Noordkaap sticker

rensomatic

Rookie
18 sep 2017
3
0
Hallo!
Na een eerdere mislukte poging is het me dit jaar gelukt om in mijn eentje en met mijn bobber naar de Noordkaap te rijden. Onderweg kwam ik een Duitser tegen die bijgaande zilverkleurige sticker op zijn koffer geplakt had. De kleuren en vorm van die sticker passen perfect bij mijn motor maar na de nodige uren zoeken op het net heb ik nog altijd niet gevonden waar precies dié sticker te koop is, niet op de kaap zelf namelijk... Wellicht weet iemand onder u het, of kent een website waar ik hem zou kunnen vinden?
Dank!
full
 
Laatst bewerkt:
Ook lullig zeg: Ga je helemaal naar de f.cking Noordkaap of all places. En dan vergeet je het belangrijkste: De sticker. En waarschijnlijk is je fotorolletje ook overbelicht geraakt daar en heb je ook geen foto's :+
 
Hallo!
Na een eerdere mislukte poging is het me dit jaar gelukt om in mijn eentje en met mijn bobber naar de Noordkaap te rijden. Onderweg kwam ik een Duitser tegen die bijgaande zilverkleurige sticker op zijn koffer geplakt had. De kleuren en vorm van die sticker passen perfect bij mijn motor maar na de nodige uren zoeken op het net heb ik nog altijd niet gevonden waar precies dié sticker te koop is, niet op de kaap zelf namelijk... Wellicht weet iemand onder u het, of kent een website waar ik hem zou kunnen vinden?
Dank!
[afbeelding]
Allereerst welkom op MF.

Meteen rijst de vraag: Ben je er echt wel geweest of wil je graag doen alsof?
;)
 
Hallo!
Na een eerdere mislukte poging is het me dit jaar gelukt om in mijn eentje en met mijn bobber naar de Noordkaap te rijden. Onderweg kwam ik een Duitser tegen die bijgaande zilverkleurige sticker op zijn koffer geplakt had. De kleuren en vorm van die sticker passen perfect bij mijn motor maar na de nodige uren zoeken op het net heb ik nog altijd niet gevonden waar precies dié sticker te koop is, niet op de kaap zelf namelijk... Wellicht weet iemand onder u het, of kent een website waar ik hem zou kunnen vinden?
Dank!
[afbeelding]
Ha! Ik heb precies dezelfde. Maar inderdaad, onlangs gekocht op de Noordkaap zelf :+

Ebay al gecheckt?
 
Laatst bewerkt:
Allereerst welkom op MF.

Meteen rijst de vraag: Ben je er echt wel geweest of wil je graag doen alsof?
;)

Dank.
Dat zegt dan denk ik meer over jou zelf ben ik bang... Ik heb er een andere gekocht en op mijn luchtfilter geplakt, maar die heb ik vorige week verspeeld bij een aanrijding.

full
 
Laatst bewerkt:
Ook lullig zeg: Ga je helemaal naar de f.cking Noordkaap of all places. En dan vergeet je het belangrijkste: De sticker. En waarschijnlijk is je fotorolletje ook overbelicht geraakt daar en heb je ook geen foto's :+

Wat me overigens 'verraste', was dat je bij de toegang wel 24,- betaald om het terrein op te mogen rijden, je een paar boekjes krijgt, maar geen sticker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan