Motovlog?

RmA heeft al lang geen uploads meer. Lijkt me een dood kanaal :')
Wel jammer eigenlijk, omdat hij in de buurt woont van mij :/
 
Meifesto
Lith Rides
KwakboyMotovlogs
N-rijder
Slabside
Hellishrider
RidinDutch
Moto gear
BorbonyHasBike
JBH Motovlogs
Amersfoort81
TwoWheels Dutch
RB95 FMX
CDA441
TwoWheelsAndAPonytail
TheNiekoss
MOTO-079
Moto Meow
DutchTheOne
BikerOfAmsterdam
LittleBIG Riders
Motochoco Tv
Dutchie Does
Sir Chickenstrips
CasB Rides
The Dikerider
Nedermoto
boromoto
Gunnar gbtw
SevenFiftyNL
Petrol Passion
OttoRides
bakker46
Kawasabi NL
Nicky Walvis
Orange is the new Green
LowCountriesRider
Bellerophon
RmA Motovlogs
Mr TooYoungToGoSlow
SumoTrolls
RijderZonderStorm aka The Retrorider
CodeNameABK
Ronfilmfan
c90adventures
FlyingDutchman
The.Henk.Records.
PRNZ
Maxaxe88
Lebrat motovlogs
Tunnel Rider
Smoky Moto

Zoiets?
Ontzettend nice! Dank je :)
 
Bij mij begint de pauze zodra ze de eerste zoutlading op de weg leggen. Ik haat poetsen en ik heb een heerlijk warm koekblik. 8-)
 
Ik heb nooit pauze :) Alleen komt de content niet zo snel omdat ik geen ideeën heb en gewoon commute, en daar gebeuren ook niet veel dingen :')
 
Ik heb het zelfde, met dat rondje om de kerk kom je weinig tegen.
1 keer een brandje tegen gekomen die trok ook wel de aandacht, ik verzamel nu alles en dan maak ik wel een compilatie :)
 
Als je niet poetst hoef je ook niet bang te zijn voor het zout.
Dan heb je een mooie laag derrie en modder over je frame zitten *O* : _O-

Beetje zonde van een motor van nog geen anderhalf jaar oud. O-)
Compilaties.. ik heb nog materiaal liggen over wat ik in het verkeer zie. Die moet ik dit jaar wel in elkaar zetten, anders gaat het te lang worden. Je maakt zo af en toe wat raars mee. Maar ik begrijp als je maar 1 of 2 motoren onder je kont hebt, dat het materiaal ook hetzelfde aan het worden is. Ben blij en dankbaar dat ik regelmatig wat anders onder mijn gat heb. :]
 
Voor de content creators onder ons.
Om de kosten een beetje te drukken, misschien wel interessant.

Kans op gratis knipperlichten, stuurklokken of een phonemount (die ook voor camera gebruikt kan worden. ;)

Nadeel is dat dit weekend de laatste kans is om je op te geven.



Heb mijn eigen knipperlichten vandaag binnen gekregen.
Best netjes qua uiterlijk.
Morgen eens monteren en kijken wat het verschil is.
 
Vandaag mijn eerste filmpje in elkaar gedraaid. Ik geniet zo van de filmpjes van anderen dat ik ook maar een duit in het zakje wil doen. 'Mijn kanaal' zal niet alleen maar over de motor gaan en ik heb nog geen flauw idee welke kant ik op wil met de filmpjes.

Vooral gewoon een hobby laten zien, en wellicht mensen inspireren om ook motor te willen gaan rijden, en een beetje ons deel van het land te vertegenwoordigen. Ik zie vooral 'Hollanders' in de randstad maar het zuiden mag er ook zijn! *D ;)

Valt me nu gelijk al op hoeveel YT van de videokwaliteit opsnoept trouwens :o . Ik had er al van gehoord maar natuurlijk nog geen vergelijking kunnen zien.

Voor de geïnteresseerden:

 
Gaaf filmpje! En welke chinese actioncam gebruik je? Vind de kwaliteit, zeker voor youtube, nog behoorlijk goed voor een chinese actioncam.

Ikzelf maak ook filmpjes, ben geen vlogger en maak ze eigenlijk puur voor mezelf. Mochten jullie t leuk vinden kun je hier een kijkje nemen op mijn kanaal.
MotoMarcel

Vandaag mijn eerste filmpje in elkaar gedraaid. Ik geniet zo van de filmpjes van anderen dat ik ook maar een duit in het zakje wil doen. 'Mijn kanaal' zal niet alleen maar over de motor gaan en ik heb nog geen flauw idee welke kant ik op wil met de filmpjes.

Vooral gewoon een hobby laten zien, en wellicht mensen inspireren om ook motor te willen gaan rijden, en een beetje ons deel van het land te vertegenwoordigen. Ik zie vooral 'Hollanders' in de randstad maar het zuiden mag er ook zijn! *D ;)

Valt me nu gelijk al op hoeveel YT van de videokwaliteit opsnoept trouwens :o . Ik had er al van gehoord maar natuurlijk nog geen vergelijking kunnen zien.

Voor de geïnteresseerden:

 
Bedankt, leuk om zo snel al een paar abonnees te hebben :)

Ik gebruik de firefly 6s, voor 50€ gekocht in een flash sale op gearbest. Ben tot nu toe erg te spreken over de beeldkwaliteit en we zien wel hoe lang hij mee gaat.
 
Ik heb de Firefly 8S liggen (170 FOV versie). Daar komt ook een heel strak plaatje uit met 4K!
Zal proberen van het weekend daar wat spul van online te zetten. Binnenkort maak ik daar sowieso een verslag van.
 
De 4k die uit de firefly 6s komt schijnt geen 4k te zijn dus ik film ook gewoon maar op 1080p60. Heb mijn filmpje geexporteerd op 720p60, voor Youtube moet dat meer dan voldoende zijn.

Die 8s heeft die wel een schermpje achterop? Dat is het enige wat ik tot nu toe wel 'mis'. Via de wifi preview ik het shot gewoon op mijn telefoon dus zo'n ramp is het gelukkig niet.
En de prijs voor die 8s valt trouwens nog mee.
 
Ik zou het lekker gewoon exporteren op 1080... 4k is misschien overkill maar 1080p zorgt ervoor dat het ook op grotere tv's goed te kijken valt zonder pixels te hoeven tellen.

De 4k die uit de firefly 6s komt schijnt geen 4k te zijn dus ik film ook gewoon maar op 1080p60. Heb mijn filmpje geexporteerd op 720p60, voor Youtube moet dat meer dan voldoende zijn.

Die 8s heeft die wel een schermpje achterop? Dat is het enige wat ik tot nu toe wel 'mis'. Via de wifi preview ik het shot gewoon op mijn telefoon dus zo'n ramp is het gelukkig niet.
En de prijs voor die 8s valt trouwens nog mee.
 
Daar heb je misschien een punt.

Ik heb zelf een 80cm tv en daar kijk ik eigenlijk alles op 720 en dat gaat perfect. Maar ik heb volgens mij ook de kleinste tv in heel mijn vriendenkring.

Ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren met exporteren en uploaden :P
 
haha ja in de praktijk kijk ik ook bijna altijd alles op 720p.... maar vooral bij vrienden op grotere tv's zie je wel verschil in 1080 en 720 XD
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan