#gts1000

Niet stilgezeten.....en weer een persoonlijke mijlpaal op een draaibank en freesbank.
full
 
het eigenlijk een vrij simpel werkstuk, maar het ziet er heel gaaf en solide uit.
dat maakt toch straks het verschil, de minder zichtbare delen goed vormgeven en afwerken.
succes.
 
Daar ligt inderdaad de uitdaging......zorgen dat alles er goed uitziet want het wordt een minimalistisch ontwerp.
 
Ik zag hem ook voorbij komen. Op zich is de tank en stuur/koplamp wel tof. Alleen jamer van de zx6r kont en standaard voorwiel. Om maar niets te zeggen over de 300mm achterband '(
 
Raar ding idd, +1 voor de moeite zullen we maar zeggen.. van alles snap ik de kawa kont nog het minst..
 
Tijd voor een echte update. Achtervering is na vele omwegen opvallend simpel geworden, zie foto's.
full
 
Laatst bewerkt:
Tijd voor een echte update. Achtervering is na vele omwegen opvallend simpel geworden, zie foto's.
full
 
Tijd voor een echte update. Achtervering is na vele omwegen opvallend simpel geworden, zie foto's.
full
 
Je zult er ongetwijfeld al uren over wakker gelegen hebben, maar toch: is het niet mooier om de voorste schokbreker om te draaien, zodat je reservoir omhoog steekt, net als de achterste :?

Als dat überhaupt al mogelijk is natuurlijk :Y
Ik zou andersom juist mooier en logischer vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan