Help de DISA groter maken!

Nee, ik juist besloten te gaan minderen. En alle geld gaat direct door naar de artieste. Halflive mag alleen faciliteren.

En om alles te kunnen faciliteren heb je natuurlijk een goede bus nodig:
full
 
Wat ik vandaag toch in de brievenbus vond:

full


Ik vind hem heel leuk :)
En ons toekomstig kind vast ook wel *D

Bedankt!

Edit: foto's staan bijna altijd op zijn kant bij mij, sorry daarvoor
 
Laatst bewerkt:
Heel erg leuk.
Doet mij denken aan de geboortekaartjes van mijn dochters. Ik had toen nog lang geen zijspan maar ik was er duidelijk al wel geestelijk klaar voor. Het is een tekening die ik ooit ergens op een zijspan website tegenkwam (ik denk op de oude Sterngespann site) en die ik een beetje aangepast heb naar eigen smaak:

y4mhYjXI5lsNbrDJsK_Gh5OXUaqCN4lnkEV-gq1x3mSsuIK5of93WO915IKu4W80bRClVZJ35jw4W2sE5_BOvdOUDh8hHUuvdutibXcMkmTvX7gmLU7GM0bIl1Ymp4E50UKMr8KMvyhaZd1wPablT4PIAiqb-aey7itIQWhUIAlLMzeNPhaw6xcmMbu5Aj9LR_ZGg6o0HmTU1UMmzPc1m9e7w


Voor nummer 2 heb ik er toen een klein meisje bijgetekend dat in de wieg/zijspan gluurt.
 
Zo zijn er nog meer gekken dus!
Wij hadden al wel een zijspan toen onze dochter geboren werd. En daardoor hebben we dit mooie kaartje zo laten maken.

360.jpg
 
Junior is heel druk geweest met tentamens en projecten. Motor shirtjes zijn even naar plan B gegaan.
 
@ Dropje : zou je die afbeelding van dat logo nog eens kunnen posten of laten zien waar ik dat kan vinden.
Dan gaat dochterlief eens kijken wat ze er mee kan.
 
@ Dropje : zou je die afbeelding van dat logo nog eens kunnen posten of laten zien waar ik dat kan vinden.
Dan gaat dochterlief eens kijken wat ze er mee kan.

Hoi.

Welk logo bedoel je precies? Dat gevorderden logo? of die BMW/sidecar?

full


Ik heb nog zitten zoeken naar de versie die ik destijds naar de drukker heb gezonden, maar die kan ik helaas niet meer vinden.... Of misschien dat die nog ergens als back-up op een externe schijf staat, dan moet ik even zoeken.

(of heel misschien op mijn werk-comp, maar daar ben ik pas weer 8 januari O-) )
 
Laatst bewerkt:
Lekkere communicatie.
Ik heb het BMW sidecar logo op mijn werk op de computer staan.
 
Laatst bewerkt:
Hoi.

Welk logo bedoel je precies? Dat gevorderden logo? of die BMW/sidecar?

[afbeelding]

Ik heb nog zitten zoeken naar de versie die ik destijds naar de drukker heb gezonden, maar die kan ik helaas niet meer vinden.... Of misschien dat die nog ergens als back-up op een externe schijf staat, dan moet ik even zoeken.

(of heel misschien op mijn werk-comp, maar daar ben ik pas weer 8 januari O-) )

Ik bedoelde idd dat BMW logo.Maar mijn vechtgenoot heeft al op zijn charmante wijze antwoord gegeven. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan