Als eerst een auto of een motor?

En dan zelf die schrale persoon worden die voor elk k*tklusje de auto van een ander moet lenen, omdat meneer/mevrouw zo nodig eerst z'n motorrijbewijs moest hebben :P :+ .
Kwestie van instelling. De één roept voor alles om hulp, maar een beetje motorrijder is gewoon zelfredzaam.
Zou zelf eerst voor het autorijbewijs gaan. Ondanks alles wat de "echte motorrijders" je willen doen geloven, kan dat ook heel leuk zijn. Met de toegevoegde bonus dat het over het algemeen praktischer én comfortabeler is. Maar 't blijft een persoonlijke voorkeur.
Echt superpraktisch: lekker comfortabel in de file staan, dan ergens je auto neerzetten a 5 euro per uur, en dan heerlijk comfortabel weer terug in de file aansluiten voor de terugreis. Gewoon heerlijk :X

Of het praktisch is, hangt nogal af van je route dus ;)
 
100% eerst motor. Heb ik zelf ook gedaan en nooit ook maar 1 moment spijt van gehad. Ook niet in de sneeuw of met -10 graden. Als er geen optie is dan zij het zo.
En trouwens: Wat is er nou leuk aan een auto?
 
Topic starter is na de eerste halve pagina al afgehaakt ...en zal z`n eigen zin wel doen
denk ik ..
 
Kwestie van instelling. De één roept voor alles om hulp, maar een beetje motorrijder is gewoon zelfredzaam.Echt superpraktisch: lekker comfortabel in de file staan, dan ergens je auto neerzetten a 5 euro per uur, en dan heerlijk comfortabel weer terug in de file aansluiten voor de terugreis. Gewoon heerlijk :X

Of het praktisch is, hangt nogal af van je route dus ;)

Daarom zei ook dat een auto over het algemeen praktischer is en niet altijd praktischer ;) . Als je een lijstje zou maken, dan weet ik zeker dat die voor de auto langer is. Hoe zwaar je weegt aan de items die op die lijst staan, hangt van de persoon af.
 
En dan zelf die schrale persoon worden die voor elk k*tklusje de auto van een ander moet lenen, omdat meneer/mevrouw zo nodig eerst z'n motorrijbewijs moest hebben :P :+ .

Ik rij sinds ik een eigen motor en rijbewijs heb alleen maar met de auto wanneer een ander wil dat ik iets voor hem doe waarbij een auto nodig is. Dus als ik een auto moet gebruiken is het niet omdat ik het zelf nodig heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan