bmw motordealer drenthe eo

Ik zou juist blij zijn als ik in een BMW-luwe omgeving zou wonen. O-)
Al die hanige grijsaards...
 
Tonnetje, die GS310 lijkt me nu een perfect woonwerkfietsje! En eigenlijk ook avontuurlijk zat om mee op vakantie te gaan :)

Succes ermee, ben benieuwd hoe dit eencilindertje bevalt.

heb al een test gevonden van het model samen met kleine crash in spanje \
journalist was redelijk enthousist erover :P

 
Euh... Wat? Ter braake een zeer goede zaak? Ik heb toch andere ervaringen. Onderdelen besteld en bel of ze er zijn. Ja kom maar halen. Onderdelen zijn er niet. Andere keer. Ik kijk naar een motor, andere klant komt daar en geeft aan dat hij probleem heeft met De motor die hij vorige maand kocht. Antwoord; nee je hebt hem gekocht. Jammer dan. 3 weken geleden wilde mijn broertje er kijken naar een Kawasaki ninja. Rondgelopen in de zaak en we werden niet geholpen. We liepen uiteindelijk naar/al buiten en toen werd er gevraagd of we iets wilden kopen. Dit was allemaal in 2016/2017.


Mijn ervaring is heel anders, kom er al jaren. Blijkbaar tref jij ze op de mindere momenten.
 
Barbier in Havelte heb ik zelf altijd een goed gevoel bij. Hij levert ook nieuwe motoren, weet niet of hij ook bmw's levert. Jager in Hoogeveen kom ik niet graag en zou ik persoonlijk links laten liggen.
Bakker en Anbergen motoren heb ik beide geen ervaring mee maar hoor ik wel goede verhalen over (Nieuw Weerdinge en Slagharen). Durf ook niet te zeggen of ze BMW leveren.
 
vergeet ook niet over de grens te kijken. over het algemeen kan je goede zaken doen met duitsers en ze willen hem vast ook wel op nederlands kenteken leveren en anders importeer je hem zelf. dan koop je hem daar zonder BTW en dan moet je die hier samen met de BPM betalen.

Daar wordt de motor dan wel duurder van dan wanneer je hem in Nederland koopt. De kale prijzen van auto's en motoren liggen in Duitsland hoger dan in Nederland.
 
Bakker en Anbergen motoren heb ik beide geen ervaring mee maar hoor ik wel goede verhalen over (Nieuw Weerdinge en Slagharen). Durf ook niet te zeggen of ze BMW leveren.

Volgens mij verkoopt Anbergen alleen occassions. Hoor er inderdaad wel goede verhalen over.
 
Tja lastig. Merk hetzelfde wonende in Assen met een BMW. Die schepers vind ik maar een rare kerel. Weet wel waar hij het over heeft.

MotoPort te duur en Motorplaza hoor ik sterk wisselende verhalen over. Ben daar keer geweest en een monteur had allerlei rare verhalen waar niets van bleek te kloppen.
Beetje een air over zichzelf ook omdat ze politie en ambu brommers onderhoud geven.

Als je hem bij jager koopt is die sowieso niet nieuw. Waarschijnlijk import met zeer weinig kilometers op de teller (de rest heeft “wat” meer). Wel goedkoop ;)
 
vandaag serieus wezen praten ivm inruil
over 2 weken weet ik meer wanneer geleverd gaat worden in nl
introductie is 7 october en zouden gelijk leverbaar/bestelbaar zijn
volgens dealer dan maar afwachten tot je de sleutel krijgt
als levertijd 2maanden is beter wachten met opnaam zetten in januari 2018 gok ik. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan