Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
10gn0qc.jpg
 
Cool die foto en de belangstelling er omheen. *O*
Mocht hij niet rijden, dan is hij tenminste wel in the picture geweest. *O*
 
op internet circuleren bewerkte foto's van VDM op een M1, die heb ik hier al eerder gepost.
Misschien laat ik die maar uitprinten bij de Copyshop voor in de schuur... ;)
 
Wat die fitheidstest betreft van Rossi:
je kunt er opzeker vanuit gaan dat hij die vanmiddag doorstaat.

Die testjes (zoals op Racesport vermeld) zijn ter voorbereiding simpel thuis uit te voeren.
lijkt me niet dat hij naar Aragon zou komen om er daar pas achter te komen dat hij geen 5 tellen op 1 been kan staan of geen trap kan oplopen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, wat ik zo her en der lees zijn insiders het erover eens dat Rossi gewoon door die test komt. Zoveel stelt het niet voor en die coureurs zijn er meester in om even de pijn te verbijten. En eenmaal goed gekeurd gaat Rossi natuurlijk nooit meer van zijn machine af, desnoods doet ie het voor zijn doen wat rustig aan en keutelt op de 12e plaats ofzo mee. Ga er dus maar van uit dat Michael niet rijdt.

"Ken je die grap van die Nederlander die MotoGP zou gaan rijden?" '(
 
Laatst bewerkt:
Klopt alleen die sluit aan op Q1.
Qua tijd redden ze dat reglementair niet meer.
Het team moet max 1 a 2 uur van te voor aan van de kwalificatie aangeven dan MvdM rijdt i.p.v. VR
"Was het vroeger zo dat een MotoGP team na de eerste vrije training alsnog een vervanger op kon roepen, de nieuwe regels staan nu echter toe dat het team deze beslissing nog kan nemen tot uiterlijk een uur voor de op zaterdag te verrijden QP2."

Dit stond ook al in een andere reactie, maar ik vond dit wel duidelijk. :)
 
Laatst bewerkt:
als je hem zo ziet lopen dan kan die makkelijk rijden.
hij kan makkelijk lopen zonder die kruk. kijk hoe hij de auto uitstapt en de trap op loopt.
vooral trap is doorslag gevend want anders loop je niet met allebei je benen de trap op als je er nog veel pijn/last van hebt!

so jammer voor vd Mark.
 
als je hem zo ziet lopen dan kan die makkelijk rijden.
hij kan makkelijk lopen zonder die kruk. kijk hoe hij de auto uitstapt en de trap op loopt.
vooral trap is doorslag gevend want anders loop je niet met allebei je benen de trap op als je er nog veel pijn/last van hebt!

so jammer voor vd Mark.
Maar traplopen is toch weer wat anders dan drie kwartier een MotoGP-machine met 260pk temmen.
Lijkt mij echt nog steeds ongelofelijk :/
 
als je hem zo ziet lopen dan kan die makkelijk rijden.
hij kan makkelijk lopen zonder die kruk. kijk hoe hij de auto uitstapt en de trap op loopt.
vooral trap is doorslag gevend want anders loop je niet met allebei je benen de trap op als je er nog veel pijn/last van hebt!

so jammer voor vd Mark.
Inderdaad apart met die trap, hij doet eerst zijn voet en daarna pas de kruk.
Net alsof die er maar gewoon bij zit voor de video. :+
 
Klopt alleen die sluit aan op Q1.
Qua tijd redden ze dat reglementair niet meer.
Het team moet max 1 a 2 uur van te voor aan van de kwalificatie aangeven dan MvdM rijdt i.p.v. VR

Snap ik , maar er werd geopperd dat VD mark dan meteen zou starten in Q2, wat volgens mij onmogelijk is ;)
 
als je hem zo ziet lopen dan kan die makkelijk rijden.
hij kan makkelijk lopen zonder die kruk. kijk hoe hij de auto uitstapt en de trap op loopt.
vooral trap is doorslag gevend want anders loop je niet met allebei je benen de trap op als je er nog veel pijn/last van hebt!

so jammer voor vd Mark.
Die hele kwetsuur is een fake verhaal..hij ondersteund met die kruk z'n verkeerde been.. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan