Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto van gisteren, ouwe gek :9

DKLx4vpXcAcCyUq.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Als MvdM in fp2 pas invalt worden de verwachtingen daar ook echt wel op bijgesteld. Niet ideaal maar reken maar dat de mensen van yamaha er op letten hoe snel hij kan leren in zo'n situatie.

Overigens is de kans aanwezig dat hij momenteel op de m1 zit en de dashboard configuratie oid aan het leren is :D

Precies ! Aanpassen en verbeteren dat is waar ze naar kijken ! Ze hebben heus niet de verwachting dat hij Rossi 1 op 1 kan vervangen, al denken sommige teletekst supporters van wel :+
 
Liep er nog aardig soepel bij ! Verbaasde me erg hoe hij uit de audi stapte.

Dit weekend gewoon op t podium dan maar ?

Vinales p1
Rossi p2
Pedrosa p3

als het regent

Petrux
Petrux
Petrux

hij verdiend het :P
 
Volgens mij was het voor een aantal geen verrassing meer dat Rossi zou gaan rijden. Een ontzettende teleurstelling voor vdM en heel motorsport minnend Nederland. Maar groot respect voor topsportmensen in het algemeen en in dit geval Rossi in het bijzonder om zo kort na een dergelijke breuk je weer te melden bij je baas :}
 
Volgens mij was het voor een aantal geen verrassing meer dat Rossi zou gaan rijden. Een ontzettende teleurstelling voor vdM en heel motorsport minnend Nederland. Maar groot respect voor topsportmensen in het algemeen en in dit geval Rossi in het bijzonder om zo kort na een dergelijke breuk je weer te melden bij je baas :}

:^

Aan de ene kant van het verhaal vindt ik het erg bijzonder dat Rossi zo snel toch al weer op de motor kan kruipen en er (zoals het er nu naar uitziet) gewoon weer mee doet aan de race van dit weekend.

De andere kant is de teleurstelling dat van der Mark zijn debuut op een motoGP-machine nog even uit moet stellen. Ik had wat dat betreft graag gezien hoe hij zijn eerste rondjes zou maken op de fiets en ik had het hem dan ook van harte gegund! :Y

(ergens hoop ik nog een klein beetje dat Rossi het na de eerste rondjes toch te zwaar vindt en dat van der Mark de clipons over mag nemen, maar ik acht deze kans zeer klein..)
 
:^

Aan de ene kant van het verhaal vindt ik het erg bijzonder dat Rossi zo snel toch al weer op de motor kan kruipen en er (zoals het er nu naar uitziet) gewoon weer mee doet aan de race van dit weekend.

De andere kant is de teleurstelling dat van der Mark zijn debuut op een motoGP-machine nog even uit moet stellen. Ik had wat dat betreft graag gezien hoe hij zijn eerste rondjes zou maken op de fiets en ik had het hem dan ook van harte gegund! :Y

(ergens hoop ik nog een klein beetje dat Rossi het na de eerste rondjes toch te zwaar vindt en dat van der Mark de clipons over mag nemen, maar ik acht deze kans zeer klein..)

Michael zal misschien maandag wel kennis mogen maken met de M1 ....
Hoop ik. *D
 
vanmiddag weten we of vd mark gaat rijden rossi weet nu of punten haalbaar zijn en of hij op volle snelheid 45 min kan racen dus ik moet het nog zien ging ook niet met zijn rechterknie over de grond en heeft niet de volle tijd afgemaakt. :]
 
vanmiddag weten we of vd mark gaat rijden rossi weet nu of punten haalbaar zijn en of hij op volle snelheid 45 min kan racen dus ik moet het nog zien ging ook niet met zijn rechterknie over de grond en heeft niet de volle tijd afgemaakt. :]
Ieder puntje is meegenomen die hij pakt..
 
vanmiddag weten we of vd mark gaat rijden rossi weet nu of punten haalbaar zijn en of hij op volle snelheid 45 min kan racen dus ik moet het nog zien ging ook niet met zijn rechterknie over de grond en heeft niet de volle tijd afgemaakt. :]

Het was ook nat, de rest van het weekend ( als het goed is ) droog ;)
Denk dat het gewoon ff kwestie was van paar rondes maken zonder al te veel risico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan