Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Lekker kunnen rijden vandaag op de morini meeting? zag leuke foto's van marc voorbij komen op facebook.
Baal er echt van dat die van mij deels gedemonteerd staat door brand in het kontje, net nu er eens een meeting is :(

Is er misschien iemand die het stroomkring schema voor mij heeft?
moet het allemaal opnieuw gaan aanleggen, aangezien een deel van de bedrading allemaal is weg gesmolten, en er niet veel meer van op te maken is:(
In de manual kan ik niks van stroom tekeningen vinden. wel plaatjes van de kabelboom, maar daar heb ik niet zoveel aan:(

Ik zal ff kijken of ik iets in pdf heb. A1 wel maar mijn kopiërapparaat is niet zo groot
 
Gek ding:
b51ea59eb2d58fe9f25d0705c3cbae14.jpg
 
Heeft iemand toevallig een fatsoenlijk schema/plaatje van waar je de weerstanden voor ledknipperlichten het beste tussen kan plaatsen?
 
ik heb een verstelbaar knipper relais gemonteerd, daar zit een verstelbare weerstand in waardoor je hem op verschillende snelheden kunt laten knipperen (traploos)
 
ik heb een verstelbaar knipper relais gemonteerd, daar zit een verstelbare weerstand in waardoor je hem op verschillende snelheden kunt laten knipperen (traploos)

Waar heb je die gehaalt en waar zit dat ding eigenlijk.
ik heb nu 2 weerstanden geplaatst maar het is nogal druk onder de piraat :')
 
ik heb weer een verhaaltje *:)

Vanmorgen kwam ik terug van de nachtdienst en moest even tanken,bij de gulf ter hoogte van kaatsheuvel.(NB)
Terwijl ik stond te tanken kwam er een vrouw (employee van de gulf) even naar mijn motor gluren.
Toen ik klaar was en ik ging afrekenen sprak zij mij aan en zei : "je vind het misschien raar dat ik net even kwam kijken maar je hebt precies dezelfde motor als mijn broer."
Waarop ik antwoordde : tuurlijk O-) en wat heeft ie dan?
Zij : een moto morini corsaro 1200 :)

Dusch :t ,iemand van ons? :]
 
Ik heb vandaag een Bimota DB6 gekocht. :) Heb nog wel even gedacht aan weer een Corsaro maar dit is toch wel echt een droommotor voor mij. Blok is echt fantastisch, vanaf 2500rpm is ze wakker en gretig. Stuurgedrag lijkt veel op de Corsaro alleen een stukje minder topvermogen.

Nu nog strippen en helemaal opnieuw spuiten. Her en der zit er wat cosmetische schade. B|
 
Ik heb vandaag een Bimota DB6 gekocht. :) Heb nog wel even gedacht aan weer een Corsaro maar dit is toch wel echt een droommotor voor mij. Blok is echt fantastisch, vanaf 2500rpm is ze wakker en gretig. Stuurgedrag lijkt veel op de Corsaro alleen een stukje minder topvermogen.

Nu nog strippen en helemaal opnieuw spuiten. Her en der zit er wat cosmetische schade. B|

Oh dat is cool! En nog exclusiever dan een Moto Morini :-) Fotootje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan