KTM SuperDuke 990 meeting 23 september

Groep wordt toch niet zo groot als we dat aanvankelijk dachten 10+

Het weer ziet er wel gunstig uit, niet heel heet maar gewoon een lekker temperatuurtje.
 
Laatst bewerkt:
Groep wordt toch niet zo groot als we dat aanvankelijk dachten 10+

Het weer ziet er wel gunstig uit, niet heel heet maar gewoon een lekker temperatuurtje.

Inderdaad, niet te warm is alleen maar gunstig, dan valt het aantal fietsers hopelijk mee O-)
Als het maar droog blijft!
 
Zijn er nog mensen die gopro's of vergelijkbaar meenemen? Of fototoestel?
Ik kom zelf niet verder dan een gsm waarvan de autofocus twijfelachtig is :+
 
Laatst bewerkt:
:+
Hij heeft zich hier nog niet gemeld, dus ga er vanuit dat ik zelf voorop rijd zaterdag.
Laad jij de route ook in je navi als backup Folkmar?
 
Ik heb andere motorplannen gemaakt mannen, spijtig, maar ik een tourtje Duitsland niet laten gaan.

Heel veel plezier, maak er een mooie dag van en ik zie de foto's verschijnen.
 
09:20 vertrekken we vanaf de grote rotonde Alkmaar, 09:50 verzamelen we op de ijdoornlaan (amsterdam).

Mochten mensen aanhaken, laat het ff weten.
 
Zo, op de valreep nog even db killers gescoord (€106) jeez, het geluid lijkt wel meer dan gehalveerd :} en ik heb nog de db killers gekocht met de grote diameters

Ik vertrek uit Purmerend dus wil ook wel aansluiten op de ijdoornlaan. Waar precies?
 
Zo, op de valreep nog even db killers gescoord (€106) jeez, het geluid lijkt wel meer dan gehalveerd :} en ik heb nog de db killers gekocht met de grote diameters

Ik vertrek uit Purmerend dus wil ook wel aansluiten op de ijdoornlaan. Waar precies?

Op het Total tankstation. Als je nou geen db killers had, hadden we je horen aankomen... :+

Ik heb overigens geen db killers. Dus als er mensen achter me rijden, dopjes in. ;)
 
Laatst bewerkt:
Verdorie... ik vind het heel erg jammer maar ik kan er spijtig genoeg morgen ook niet bij zijn :(. Zit het weer en alles een keer mee... zul je altijd zien... dat werk er weer tussendoor komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan