Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

:W

Ik ga hier ook is meelezen.
Altijd in het zaanstad topic meegelezen en gereden in de tijd dat Losbol nog mee was :o
Reed op een rode ZX6R uit 2000 maar onderhand alweer de 5e motor onder me zitten.

Z800 Sugomi uit 2016 :]


Jeetje, dat is ff een tijd terug! Moet toch vaker op MF lezen.

Mooie fiets die 800 hoor :}

Vanavond ook mee?
 
Was weer een mooi ritje :)

Volgende keer maar gelijk om 19:00 uur vertrekken, dan kunnen We nog wat meer gebruik maken van het avondlicht :]
 
Jeetje, dat is ff een tijd terug! Moet toch vaker op MF lezen.

Mooie fiets die 800 hoor :}

Vanavond ook mee?

Ja echt een heerlijke stuurfiets :] van de week een Quickshifter geïnstalleerd, dat is ook leuk spelen *O*
Over 2 weken na de vakantie ga ik wel is mee op woensdag!
 
Vet hè?! Echt verslavend zo een QS.

Welk merk en type heb je erop?

Healtech!

HT-QSE-2.jpg
 
Potverdorie, ik moet oma weer wegsturen.... Oke oke, de zomer lijkt voorbij, de wind is guur en de temperatuur weer wat lager, maar om het topic nou weer te bevriezen.... :X

Niemand meer iets leuks op de planning staan? :]
 
Het begint nu aardig uit de grond te komen die led lampen. Wel jammer dat de inbouw ruimte ivm koel element vaak nog wel een belemmering vormt. Mooie techniek evengoed!


Hier ga ik als het goed Is dit weekend een onderdeel uit de ktm powerparts catalogus op de speed monteren O-)

En met een beetje mazzel dit testen en daarbij het laatste beetje profiel op de waterlandsche wegen verslijten. De nieuwe bandjes liggen al te wachten om gemonteerd te worden *D
 
Laatst bewerkt:
Het begint nu aardig uit de grond te komen die led lampen. Wel jammer dat de inbouw ruimte ivm koel element vaak nog wel een belemmering vormt. Mooie techniek evengoed!


Hier ga ik als het goed Is dit weekend een onderdeel uit de ktm powerparts catalogus op de speed monteren O-)

En met een beetje mazzel dit testen en daarbij het laatste beetje profiel op de waterlandsche wegen verslijten. De nieuwe bandjes liggen al te wachten om gemonteerd te worden *D
Vertel vertel vertel
 
Positive Progressive Handlebar Dampening System.
Het zou trillingen in het stuur dempen zonder in te leveren op stuur eigenschappen.

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wel wat ja. Ik zat al een beetje te kijken of ik een nylon bus onder de stuur klem kon plaatsen. En toen kwam dit ineens per toeval bij de marktplaats "iets voor jou?" Suggesties langs..

Dacht probeer het of het wat Is en anders gaat het weer in de verkoop. :)
 
Wel wat ja. Ik zat al een beetje te kijken of ik een nylon bus onder de stuur klem kon plaatsen. En toen kwam dit ineens per toeval bij de marktplaats "iets voor jou?" Suggesties langs..

Dacht probeer het of het wat Is en anders gaat het weer in de verkoop. :)
Geinig, ben benieuwd. Altijd al gehad? Ik heb daar echt nooit last van....
 
Geinig, ben benieuwd. Altijd al gehad? Ik heb daar echt nooit last van....

Wel in lichte mate, maar lijkt sinds het lagere fat-bar stuur wat erger (of de motor trilt gewoon meer :P )
Heb er over het algemeen weinig last van. Toen op de heen weg naar Noorwegen wel heel erg.
Maar de KTM risers zijn al weer weg. Het werkt goed voor schokken, maar niet echt voor resonantie trillingen. Althans niet in de setup die ik heb (stuur spiegels etc). Gevolg was dat ik nog meer last als voorheen had na de rit.

Weer een ervaring rijker :Y
 
Wel in lichte mate, maar lijkt sinds het lagere fat-bar stuur wat erger (of de motor trilt gewoon meer :P )
Heb er over het algemeen weinig last van. Toen op de heen weg naar Noorwegen wel heel erg.
Maar de KTM risers zijn al weer weg. Het werkt goed voor schokken, maar niet echt voor resonantie trillingen. Althans niet in de setup die ik heb (stuur spiegels etc). Gevolg was dat ik nog meer last als voorheen had na de rit.

Weer een ervaring rijker :Y
En een tientje winst?
 
Terug
Bovenaan Onderaan