MotoGP Aragon 22-24 sept. 2017

Op welke plek eindigt Michael in zijn MotoGP-debuut?

  • Podium! *O*

    Stemmen: 5 17,2%
  • Vier

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vijf

    Stemmen: 1 3,4%
  • Zes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeven

    Stemmen: 1 3,4%
  • Acht

    Stemmen: 4 13,8%
  • Negen

    Stemmen: 1 3,4%
  • Tien

    Stemmen: 4 13,8%
  • Elf

    Stemmen: 3 10,3%
  • Twaalf

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Gelukkig wordt het MotoGp team van Yamaha gerund door een man die een zakelijke afweging zal maken en niet zal reageren zoals hierboven gesteld...als een wijf zeg maar. :+

Precies zakelijk, als je op het laatste moment afzegt en het team in problemen brengt, waarom zouden ze je dan voor een 2e keer bellen dan?
Ze zijn dan niet ineens vergeten wat je de vorige keer hebt gedaan.
 
DKT_cxuXoAAH48R.jpg:large
 
Wanneer Vale afremt voor een bocht naar links staat zijn voet recht op de voetpeg en hangt zijn lichaam helemaal naar links. Dan draai je je voet/scheenbeen, lijkt me verschrikkelijk pijnlijk in deze situatie. Al heb ik zelf nooit een been gebroken.
 
Wanneer Vale afremt voor een bocht naar links staat zijn voet recht op de voetpeg en hangt zijn lichaam helemaal naar links. Dan draai je je voet/scheenbeen, lijkt me verschrikkelijk pijnlijk in deze situatie. Al heb ik zelf nooit een been gebroken.

Voorlopig kunnen 2 andere Yamaha's en zijn oude teamgenoot hem niet bijhouden, dus Michael zal waarschijnlijk echt niet meer in actie komen -O-
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig kunnen 2 andere Yamaha's en zijn oude teamgenoot hem niet bijhouden, dus Michael zal waarschijnlijk echt niet meer in actie komen -O-
Zat net met ingehouden adem te kijken, Vale gleed regelmatig weg bij het accelereren, hij doet echt niet rustig aan :X
 
Zat net met ingehouden adem te kijken, Vale gleed regelmatig weg bij het accelereren, hij doet echt niet rustig aan :X

Hij zat lekker te pushen idd maar ik had wel het idee dat hij met aanremmen - insturen het nog wel aardig rustig aan deed ?!
 
Hij zat lekker te pushen idd maar ik had wel het idee dat hij met aanremmen - insturen het nog wel aardig rustig aan deed ?!
Bij het accelereren gebruikt hij nu een duimrem, dat lijkt mij ook wennen.
 
Wow, Kallio zet Smith en Pol Espargaro even op hun nummer zeg! Die KTM is helemaal niet slecht!
Knap van Valentino om gelijk door daar Q2 te gaan, maar ik zag Michael toch nog liever dan dat ik hem hoorde.
 
Wow, Kallio zet Smith en Pol Espargaro even op hun nummer zeg! Die KTM is helemaal niet slecht!
Knap van Valentino om gelijk door daar Q2 te gaan, maar ik zag Michael toch nog liever dan dat ik hem hoorde.
Ontslagbrief van Smith zijn ze al aan het tikken denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan