Kawasaki Z1 900 Deel 9

De echte doen ze ook niet snel weg, als er geen noodzaak voor is houd hem in de gaten.
Heb je ook de kleur gezien?

Donkergroen. Bijna zwart. Reed met een heuptas die zo laag hing dat ik dacht dat hij een leren tas had hangen aan zijn motor. 4 uitlaten. Kenteken nodig?
 
Donkergroen. Bijna zwart. Reed met een heuptas die zo laag hing dat ik dacht dat hij een leren tas had hangen aan zijn motor. 4 uitlaten. Kenteken nodig?


Oke, kan zijn overgespoten, of lijkt dit er op? kenteken niet nodig hoor.
Het viel mij vanmiddag op dat ik dit jaar nog maar 2500 km heb gereden, magertjes wel :]

Het lijkt de goede kant op te gaan met het weer, mooi dus voor het Veteranen treffen Woerden as zaterdag :] :t

full
 
Laatst bewerkt:
Oke, kan zijn overgespoten, of lijkt dit er op? kenteken niet nodig hoor.
Het viel mij vanmiddag op dat ik dit jaar nog maar 2500 km heb gereden, magertjes wel :]

Het lijkt de goede kant op te gaan met het weer, mooi dus voor het Veteranen treffen Woerden as zaterdag :] :t

[afbeelding]

Hij lijkt mij niet overgespoten, wel was het verfwerk dof en verouderd. (Zo heeft mijn buurman een R100/7 dat ook dof en verouderd is met verfwerk, maar het blijft een mooi ding.)
 
Hij lijkt mij niet overgespoten, wel was het verfwerk dof en verouderd. (Zo heeft mijn buurman een R100/7 dat ook dof en verouderd is met verfwerk, maar het blijft een mooi ding.)

Dan kan het maar zo zijn dat de kawa helemaal origineel is,niets aan opgeknapt zo een kwam ik een jaar of 7 terug tegen bij Goedhart motoren, helemaal origineel ook 1975 gewoon bijgehouden maar nooit iets aan gedaan dan alleen onderhoud. :t

Morgen maar weer zien wat er in Woerden allemaal komt opdagen :]
 
Laatst bewerkt:
Dan kan het maar zo zijn dat de kawa helemaal origineel is,niets aan opgeknapt zo een kwam ik een jaar of 7 terug tegen bij Goedhart motoren, helemaal origineel ook 1975 gewoon bijgehouden maar nooit iets aan gedaan dan alleen onderhoud. :t

Morgen maar weer zien wat er in Woerden allemaal komt opdagen :]

Wie weet, het regende wel veel, dus kan het ook verkeerd hebben gezien. Het lijkt in iedergeval veel op die foto van jou. Zelfs de eerste 3 letters/nummers van het kenteken kloppen.
 
Hahaha, begrijpelijk. Met zo een klassieker zou ik het altijd overdekt laten als er zelfs maar een kleine kans bestaat op regenval.
 
En we hadden mooi weer in Woerden. En dan ook nog gebroedelijk naast elkaar!

full
 
En daar spot ik een van mijn voormalige Kawa's de Z1 uit 1972

De originele uitlaten kocht ik van Jan Bies voor let op....slechts 750,00 Guldens.

full
 
Laatst bewerkt:
Het was top, niets aan af te dingen deze dag.....veel bekenden uit motor en bromfiets gebeuren gezien en gesproken :W


full
 
Hopelijk eerdaags van het gezeur van mijn baas af.
Als H@n☆a dealer altijd maar zeuren over mijn Kawasaki.
Hij heeft gisteren een Z650 gekocht voor zijn verzameling, was zijn eerste motorfiets :Y
 
Nog een Woerden plaatje,kreeg ik toegezonden, ik fotografeer een van mijn kawa's uit het verleden. Overwoog ook het frame nummer te gaan bekijken maar dan moest ik aan de motor komen en de draadboom wat verschuiven, maar dat kan je niet maken zonder toestemming eigenaar.
Potver, foto niet meegekomen, komt ie!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan