MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen zondag nog prima gereden hoor, zelfs nog ff bij de Tex gestopt :o

Weer shag gehaald :+
 
Nee nee, met de motor! 8-)

Klein rondje van 70 km gemaakt, zelfs eens een keer niet verdwaald O-)
 
Laatst bewerkt:
Ook net terug van een ritje van 120 km :Y

Wel weer verdwaald, dat wel natuurlijk :')
 
Laatst bewerkt:
Eeen week lang geen reactie.. .

Dan maar zwaaien :W :W :W

Weekendje duitsland prima bevallen, op 3 dagen rijden 2x een 10 minuten buitje dus dat viel mee.

Leuke omgeving, ten oosten van bielefeld, alleen was het zoeken naar eetgelegenheden overadag, dan ben ik niet gewend in Duitsland.

Verder Prima Airbnb net buiten bielefeld waar een een erg mooi & ruim appartement voor ons 4-en hadden. En de verys is ook erg goed bevallen.

Als ik het weer hier zo bekijk kon dit wel eens de laatste echte rit zijn van dit seizoen...
Mooi geluk gehad dan.

Wij hebben de zon nog wel gezien in de week ervoor. En vrijdag werden we wakker en regende het zowaar niet eens! Maar toen begon het na 60km ongeveer te regenen :+. En de rest van de week regende het eigenlijk ook voornamelijk. Dinsdagmiddag in Luxemburg was wel aardig goed. Daar slechts een paar hevige buien gehad. Oh en de wind... Het is een zwabbermotor bij veel wind, zoveel is duidelijk. Flink werken _O-

Uiteindelijk toch nog 1345km gereden. Motor bevalt wel. Lekker zuinig ook, 1:23,5 gemiddeld over de gehele vakantie. En de tankinhoud maakt het extra leuk. Gezien we iemand met een kleine tank bij ons hadden moesten we wel vrij snel tanken elke keer. Kon uiteindelijk makkelijk 1 tankbeurt overslaan. Eigenlijk stiekem zelfs wel 2 :+.
 
Laatst bewerkt:
Lekker zuinig, de VFR heb ik nog niet kunnen meten....door te weinig tijd nog geen halve tank op de de balkjes op het display gereden. Wel heb ik gelezen dat hij zuipt als je boven de 7k komt met de extra kleppen......ben iig blij als het ergens rond de 1:18 uitkomt...
 
Laatst bewerkt:
Wes :W


Heeft er toevallig iemand een carbtune of soortgelijk te leen cq huur?

Vindt het vrij veel geld om er 1 te kopen voor die ene keer per paar jaar dat ik hem nodig ben.
 
Ik heb ergens in de garage een carbtune liggen. Mag je wel even lenen als je er voorzichtig mee omgaat :)
Gebruik het na onderhoud, niet om carburateurs af te stellen, maar om de throttle bodies in balans te krijgen.
 
Ik heb ergens in de garage een carbtune liggen. Mag je wel even lenen als je er voorzichtig mee omgaat :)
Gebruik het na onderhoud, niet om carburateurs af te stellen, maar om de throttle bodies in balans te krijgen.

Thnx voor het aanbod, maar ik was zo ongeduldig dat ik gisterenavond een bestelling heb geplaatst voor een efka synchroon meter :X
 
Zeker wel gereden, zit op bijna 4000km dit jaar, wat voor mij een record is.
En als ik de activiteit hier zo zie, ook een record voor MF-oost :+
 
Laatst bewerkt:
Zeker wel gereden, zit op bijna 4000km dit jaar, wat voor mij een record is.
En als ik de activiteit hier zo zie, ook een record voor MF-oost :+
Ik hoop dat ik wel iets hoger zit. Al rijd ik niet meer zoveel als voorheen. Eens kijken, nu bijna 3.000 op de Kawa. Die had ik eind juli geloof ik opgehaald :o. Maar denk niet dat ik boven de 6 á 7 duizend uit kom dit jaar...
 
Ikzelf ben afgelopen zondag ook nog op pad geweest, ff bij Gildehaus geweest, maar bij gebrek aan koffie maar doorgereden naar de Fehlsenmuhle :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan