Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice report, maar te weinig foto's van de bikes op mooie plekken. ;)

Of deze?
full
 
2mzms8n.jpg


34pge50.jpg


2 weken niet gereden en dan ziet de ketting er zo uit. B|

ekj2p5.jpg


Eerder al dit B|
 
Ja, die ketting roest al heel snel. Maar met wat kettingreiniger en een borsteltje heb je het in 5 minuten weer weg.

(althans: mijn ketting zag er identiek uit eergisteren, na een weekje stil te hebben gestaan met veel te weinig olie op de ketting ivm 2000 km rijden zonder olieën....).

Jouw ketting lijkt er ook redelijk droog uit te zien. Kan dat kloppen?
 
Ja, die ketting roest al heel snel. Maar met wat kettingreiniger en een borsteltje heb je het in 5 minuten weer weg.

(althans: mijn ketting zag er identiek uit eergisteren, na een weekje stil te hebben gestaan met veel te weinig olie op de ketting ivm 2000 km rijden zonder olieën....).

Jouw ketting lijkt er ook redelijk droog uit te zien. Kan dat kloppen?

Ja klopt, blijkbaar smeer ik niet genoeg, inmiddels wel gedaan. :$
Het is net of je er slecht voor zorgt en dat doe ik niet.

2zog5yp.jpg

Ik ben helemaal gek van dit ding. :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die stickers heb ik meteen verwijderd. Net als alle andere stickers op motor en koffers. Zie ik bridgestone? Ik had de originele bandjes met 6000km al op. :( dus bij eerste beurt vervangen voor Pirelli Scorpions nu al weer 6000km verder en Pirelli's kunnen nog wel even mee :] . Onbegrijpelijk die af fabriek banden bij nwe motor. Zou bijna denken dat er 2e keus op is gelegd. Dealer was ook verbaasd.
 
Geweldige dag en tocht achter de rug!

Wat blijft het toch een topfiets om op te rijden. Iedere keer als de pijn in mijn aars, hunkering naar koffie, strekken van de benen of noodzaak tot tanken me tot stoppen dwingt krijg ik na een korte tijd alweer een glimlach op mijn gezicht als ik weer terug wil en kan plaatsnemen om de kilometers te verslinden.

Zeker hier in de eifel.

En hoewel de spoeling hier redelijk dun is. Gespot: oranje versys 1000 met koffers en verstralers rond 16 uur vandaag in Zell am Mosel. :W

full
 
Laatst bewerkt:
Wat blijft het toch een topfiets om op te rijden. Iedere keer als de pijn in mijn aars, hunkering naar koffie, strekken van de benen of noodzaak tot tanken me tot stoppen dwingt krijg ik na een korte tijd alweer een glimlach op mijn gezicht als ik weer terug wil en kan plaatsnemen om de kilometers te verslinden.

Zó herkenbaar! :Y

Je had een mooie dag uitgekozen. Hoeveel kilometers heb je uiteindelijk verslonden gisteren?
 
Zó herkenbaar! :Y

Je had een mooie dag uitgekozen. Hoeveel kilometers heb je uiteindelijk verslonden gisteren?

Rond de 300, in totaal zo'n 6 uur in het zadel gezeten. Maar ook op het terras en in het gras in de zon.

Vandaag terug vanuit cochem onderlangs richting spa en dan naar boven en weer naar huis. Laatste lange tripje van het seizoen ben ik bang.
 
Ben vorige week teruggekomen van weekje sturen vanuit Abondance (fr). Elke dag route van ongeveer 350km Frankrijk, Zwitserland en Italië. Vrijdags van Abondance via Bern,Basel,Straatsburg naar Blankenheim in Eifel. Van 8.30 tot 16.30 in heel slecht weer, veel regen maar mijn nieuwe jas was echt waterdicht. Super! Maar zadelpijn..geen last. Misschien kwestie van km's maken, zithouding, zitvlees :+ Desondanks blijft de Versys toch een geweldige allround machine :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan