MotoGP Aragon 22-24 sept. 2017

Op welke plek eindigt Michael in zijn MotoGP-debuut?

  • Podium! *O*

    Stemmen: 5 17,2%
  • Vier

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vijf

    Stemmen: 1 3,4%
  • Zes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zeven

    Stemmen: 1 3,4%
  • Acht

    Stemmen: 4 13,8%
  • Negen

    Stemmen: 1 3,4%
  • Tien

    Stemmen: 4 13,8%
  • Elf

    Stemmen: 3 10,3%
  • Twaalf

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Heel sterk gereden van Rossi .

Lorenzo's ook heel knap weer op het podium.

Leuke wedstrijd met pedrosa op 2
Lorenzo met de Hammerhead winglet kuip waar Dovi en Petrucci niet mee willen rijden.
Voor het kampioenschap wel erg jammer dat Dovi nu niet verder vooraan was.

Petrucci was nu helemaal nergens. :?
 
Mir heeft een grid penalty gekregen voor de volgende wedstrijd, vanwege het geslinger op het rechte stuk achter op het circuit.
6 Plekken naar achteren dus. Ach, duurt het ietsje langer voordat hij vooraan rijdt. Hij wint toch wel.
 
Ik vind die penalty van Mir best apart. Tuurlijk er mag dan wel reglementair niet mogen, moet hij vlak voor de laatste bocht zich eruit laten slipstreamen? Ze hoeven toch niet in z'n slipstream? Ze kunnen er toch ook gewoon wijd omheen? Maar dat doen ze zelf natuurlijk niet, gezien ze dan drive missen. Wat een gejank.
 
Ik vind die penalty van Mir best apart. Tuurlijk er mag dan wel reglementair niet mogen, moet hij vlak voor de laatste bocht zich eruit laten slipstreamen? Ze hoeven toch niet in z'n slipstream? Ze kunnen er toch ook gewoon wijd omheen? Maar dat doen ze zelf natuurlijk niet, gezien ze dan drive missen. Wat een gejank.

Tuurlijk kunnen ze er wijd om heen. Maar juist omdat Mir weet dat ze slipstreamen en dan ineens meer gaat slingeren dan je zou verwachten rijd hij dus bewust gevaarlijk
 
Ik zou het ook wel uit mijn hoofd laten het wiel ernaast te zetten bij iemand die de hele tijd heftig aan het slingeren is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan