Sammie zoekt Slovenië.

maar.. 'you meet the nicest people on a jawa?' :Y
Ontmoet je dan die mensen als je zelf op een jawa zit (rijdend, of geparkeerd terwijl het ding misschien van iemand anders is), of zijn het de mensen op een jawa (dito)?


Ja ja, food for thought
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ontmoet je dan die mensen als je zelf op een jawa zit (rijdend, of geparkeerd terwijl het ding misschien van iemand anders is), of zijn het de mensen op een jawa (dito)?


Ja ja, food for thought
Hmm je bedoeld dat mensen medelijden met je krijgen om de jawa? :$
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk gelezen. En dapper dat je je zo kwetsbaar op durft te stellen inclusief het delen van enkele zieleroerselen.
Dat is nu het gekke aan mij?
Dat interesseert me helemaal nix.. Ik zou niet weten hoe mensen daar misbruik van kunnen maken.
en mocht ik er een aanval op krijgen ben ik sterk genoeg dat de kop in te drukken.. ;)
 
Mooi verslag Sammie, heb ervan genoten, en in 1 keer uitgelezen.
Was wel blij dat ik al bier en eten geregeld had, ;)
Leuk om te lezen dat deze reis je goed bevallen is, en dat je zo in contact bent gekomen met andere mensen. Die misschien eerst wat op je uiterlijk af gingen, maar al snel zagen dat je gewoon een toffe vent bent. Vooroordeel waar ik als motorrijder ook wel eens mee geconfronteerd word.
Mooie foto's en een reisverslag wat me aan de monitor gekleeft heeft.
Bedankt voor het delen! :t
 
Ik lig in bed en merk dat ik wel blij was met de afleiding vanavond. Het 'niets doen' lukt me niet zo.. ik kan me dan niet ontspannen of rust vinden.. Ik moet wat te doen hebben. Motorrijden is makkelijk en afleidend.. dit jaar dwing ik mezelf ook wat anders te doen dan rijden.. het lukt met wisselend succes maar merk dat ik mezelf wel heb meegenomen. soms word je in nieuwe situaties harder op je eigen 'handicaps' gewezen dan wanneer je thuis in je eigen routine zit en daar min of meer een weg in hebt gevonden.
Ik kan me voorstellen dat als je alleen reist en moeilijk contact maakt met mensen je je enorm eenzaam en verloren kan voelen, juist als het druk om je heen is.

Bijzonder verhaal Sammy en ik dank je ook voor het delen hiervan, bovenstaande tekst vond ik echt heel mooi en herkenbaar. :}
 
Ik lig in bed en merk dat ik wel blij was met de afleiding vanavond. Het 'niets doen' lukt me niet zo.. ik kan me dan niet ontspannen of rust vinden.. Ik moet wat te doen hebben. Motorrijden is makkelijk en afleidend.. dit jaar dwing ik mezelf ook wat anders te doen dan rijden.. het lukt met wisselend succes maar merk dat ik mezelf wel heb meegenomen. soms word je in nieuwe situaties harder op je eigen 'handicaps' gewezen dan wanneer je thuis in je eigen routine zit en daar min of meer een weg in hebt gevonden.
Ik kan me voorstellen dat als je alleen reist en moeilijk contact maakt met mensen je je enorm eenzaam en verloren kan voelen, juist als het druk om je heen is.

Bijzonder verhaal Sammy en ik dank je ook voor het delen hiervan, bovenstaande tekst vond ik echt heel mooi en herkenbaar. :}
Knuffel vanaf hier.. :j :Y
 
Prachtig verslag Sammie, heb het in een ruk uitgelezen. En dan als laatste die uitsmijter met je telefoon....prachtige en onverwachte afsluiting.
 
Prachtig verslag Sammie, heb het in een ruk uitgelezen. En dan als laatste die uitsmijter met je telefoon....prachtige en onverwachte afsluiting.
Ja het was voor mij ook onverwacht(heb intussen ook al een andere telefoon)
Een beetje van dezelfde lading als je vergeten pikante foto's van je ex in de sokkenla vind.
 
Bedankt voor het verhaal Sammie, toffe ervaringen!

Mag ik vragen wat jouw bouwjaar (op of omstreeks) is? Dat plaatst het verhaal voor mij beter in context en kan me een hoop antwoorden geven! ;)
 
Mooie trip Sammie. :]
Leuk verhaal. Heel herkenbaar voor een motor-reiziger!

Nee hoor :)

Enkel dat de stelling ambigue is. ;)
Woordenboek erbij, wiki bekeken...... Het is me nu duidelijk!
Zoiets als ambivalent, maar dan anders!

Zo leer je nog eens wat...........!! :9
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het verhaal Sammie, toffe ervaringen!

Mag ik vragen wat jouw bouwjaar (op of omstreeks) is? Dat plaatst het verhaal voor mij beter in context en kan me een hoop antwoorden geven! ;)
Oeh, daar maak je me wel nieuwschierig mee..
Ik ben van '76, maar mensen zeggen wel eens dat ik mentaal maar 12 ben..
 
Terug
Bovenaan Onderaan