Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een leuk ritje in voornamelijk oost Noord Brabant, voor mij het meeste onbekend terrein.
Bij het eindpunt wilde de mijne niet meer naar huis, de startmotor draaide maar heel moeizaam rond. Gelukkig heeft mudBAsTeRd zijn auto opgehaald en startkabels meegenomen, daarmee startte hij direct en ben ik weer thuis gekomen! Thuis de accuspanning gemeten: 13 volt bij motor uit en 11 volt bij starten, dus wat dat nou weer geweest is? De accu maar even door laten meten.

mudBAsTeRd bedankt!

Dat is een hoge weerstand door slecht contact. Vuile aardkabels is vaan oorzaak. Daar zitten er een berg onder een schroef in de buurt van de startmotor. Of koolborstels starter slecht....

Succes
 
Actiefoto van vandaag. :]
full
 
Heeft iemand hier interesse in een setje hendels van ABM? zijn hendels met e-keur/tuv (ja, ooit last mee gehad in Duitsland, vonden de 'genuine' triumph hendels niet okay want geen TUV).
Zitten nu op m'n '16 Speed R.
Zijn nog puntgaaf (half jaar oud). mogen weg omdat ik m'n hoofdremcylinder wil vervangen.
betreft deze hendels: klik
full

'Titanium met zwarte versteller'
ps. zitten ook korte 'inserts' bij zodat je er korte hendels van kan maken.
 
Laatst bewerkt:
Was een leuk ritje in voornamelijk oost Noord Brabant, voor mij het meeste onbekend terrein.
Bij het eindpunt wilde de mijne niet meer naar huis, de startmotor draaide maar heel moeizaam rond. Gelukkig heeft mudBAsTeRd zijn auto opgehaald en startkabels meegenomen, daarmee startte hij direct en ben ik weer thuis gekomen! Thuis de accuspanning gemeten: 13 volt bij motor uit en 11 volt bij starten, dus wat dat nou weer geweest is? De accu maar even door laten meten.

mudBAsTeRd bedankt!

gelukkig dat je het gehaald hebt.
jij ook bedankt, leuk om weer eens nieuwe mensen te leren kennen :]
 
Ik stond vanochtend bij het stoplicht naast een zwarte 1050. Was in de buurt van Soesterberg/Huis ter Heide. Iemand van hier? :W
 
Ik stond laatst in Nieuwegein (bij de Poort van Nieuwegein) een paar keer naast een zwarte 1050, met mijn eigen zwarte 1050. Toevallig ook iemand van hier?
 
Had gisteren m'n op één na laatste ritje met de Speed gemaakt. Vanmiddag was de laatste, naar de KTM-dealer...
<insert emotioneel momentje>

Toevallig gisteren zelfde fotolocatie getroffen als 5 jaar geleden toen ik de Speed net had :)

2012:

2h7pg9c.jpg


2017:

hx3ukh.jpg


Toch gek om voor het eerst in 10 jaar geen motor te hebben.
En nu begint het grote wachten... Hopelijk is de winter snel voorbij :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan