MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha. Die groene is ook zeker gaaf maar deze stond in de buurt en is super netjes. En blauw vind ik doorgaans ook een erg mooie kleur ;)
 
Rossi dit weekend definitief aan de start. Van der Mark mag in de toekomst een MotoGP test doen :)
 
Ik was de afgelopen vier dagen in Duitsland rondom de Ruhr. Jammer genoeg was ik er voor werk, want het lijkt een leuk stuurgebied te zijn.
Mijn aantal kilometers dit jaar zijn ook laag, al komen er over een week wel weer een zooitje bij. Ik kan niet wachten om de Alpen weer in te ploffen.

:]
Ruhrsee: daar rijd ik volgende week woensdag doorheen met de motor: de Ruhrseeroute.
In het weekend verboden voor motoren (en ze controleren er vaak en veel).
 
Mogguh

Weet iemand waar ik mijn leren pak kan laten vermaken in het gooi?
Met een kd is er ook een stuk leer op de grond gekomen wat weggebrand is

Moet Ff het klittenband vlak groter laten maken. Zodat hij wat hoger kan

Iemand suggesties?
 
Koffie :Z


full
 
Mogguh

Weet iemand waar ik mijn leren pak kan laten vermaken in het gooi?
Met een kd is er ook een stuk leer op de grond gekomen wat weggebrand is

Moet Ff het klittenband vlak groter laten maken. Zodat hij wat hoger kan

Iemand suggesties?
DAT is lang geleden!!!

Ik weeet wel een hele goede tege normale prijzen, maar helaas niet in 't Gooi.
www.dezilverennaald.nl
Ze zitten in Veenendaal
Let op! Komende dagen zijn ze even gesloten want ze gaan verhuizen binnen Veenendaal.
Ze gaan dan naar Gildetrom 1, Veenendaal (industrieterrein ” de Factorij “, tegenover pompstation de Gulf).

Om hun verhuizing met u te vieren hebben krijg je de hele maand oktober 10% korting op reparatie / aanpassing. Zie de voorwaarden bij tabblad Akties op hun site.
 
Ruhrsee: daar rijd ik volgende week woensdag doorheen met de motor: de Ruhrseeroute.
In het weekend verboden voor motoren (en ze controleren er vaak en veel).
3 weken geleden rond de ruhrsee gereden en heb daar wat nieuwe stukken ontdekt waar ik niet eerder was geweest en heel mooi waren vanuit luxenburg naar aken.
 
De KTM is na de Eifel (mei) de schuur niet meer uit geweest :')

Dat moet volgend jaar weer ff anders hoor :/
Kom maar hier met dat ding hoor :') :+

[me="Terror"]heeft precies 0 reacties gehad op de verkoop vd tuono[/me]

Het is idd een blauwe geworden. Vanochtend knoop gehakt en een Tiger Explorer gekocht.
Had ooit al eens getwijfeld bij de 800 maar deze is nog lekkerder :Y
Gaaf hoor, goede keuze 8-)
 
21768630_1466145333468155_7016793906640131503_o.jpg


Terug na acht dagen sturen... wat was het weer mooi.
Het verwachte slechte weer bleef bespaard tot een hoosbui in Freiburg en vol in de sneeuw op de Col dei Morti. Verder... soms fris, maar daar waren we prima op gekleed.

Vanaf woensdag was het gewoonweg zomers... En... absoluut heel weinig verkeer.
En da's genieten!
 
[afbeelding]

Terug na acht dagen sturen... wat was het weer mooi.
Het verwachte slechte weer bleef bespaard tot een hoosbui in Freiburg en vol in de sneeuw op de Col dei Morti. Verder... soms fris, maar daar waren we prima op gekleed.

Vanaf woensdag was het gewoonweg zomers... En... absoluut heel weinig verkeer.
En da's genieten!
Welkom terug :)

Goed weer, scoor je al een dikke 7 mee en de rest is simpel in die omgeving.
Als alles dan weer heelhuids thuiskomt, kan het helemaal niet meer stuk *D
 
Lekker girly! Mooie trip met goed gezelschap. Alle ingrediënten voor een paar heerlijke dagen :Y
 
Mogguh...

Gefeliciteerd Tosie met je nieuwe aanwinst.

Wat betreft motorpakken repareren, verkleinen en vergroten: Sander Durren in Almere is ook een goed adresje!
 
Klik *





Toosie: gave brommert, gefeliciteerd !
AG: mooie trip weer. Heb je via FB weer prima kunnen volgen. :]
Ed: nog gefeliciteerd *O*
 
[afbeelding]

Terug na acht dagen sturen... wat was het weer mooi.
Het verwachte slechte weer bleef bespaard tot een hoosbui in Freiburg en vol in de sneeuw op de Col dei Morti. Verder... soms fris, maar daar waren we prima op gekleed.

Vanaf woensdag was het gewoonweg zomers... En... absoluut heel weinig verkeer.
En da's genieten!
Klinkt goed en het plaatje zegt al weer genoeg! Ben benieuwd naar het verslag..... ;)

Gisteren het met mijn maatje gehad over een reisje in de Alpen, maar ook Dolemieten en Pyreneeën willen we nog eens doen. Zucht.........

Doe maar veel foto's in je verslag. (Om de druk er maar weer eens op te leggen) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan