Dani Pedrosa deel II

Denk dat Pedrosa in dit soort omstandigheden gewoon de beste van het veld is. Hoge temperaturen en banden die snel slijten waardoor je soepel moet rijden om hard te gaan, dat kan hij als de beste. Jerez was een soortgelijke race met ook dezelfde 3 namen op de eerste 3 plekken.
Ik was eens op Cartagena met Barry Veneman, en die vertelde dat niemand zijn motor zo snel rechtop kan zetten als Pedrosa.
Dus inderdaad.. wat nou edge grip? Gas! :Y _O-
 
Denk dat Pedrosa in dit soort omstandigheden gewoon de beste van het veld is. Hoge temperaturen en banden die snel slijten waardoor je soepel moet rijden om hard te gaan, dat kan hij als de beste. Jerez was een soortgelijke race met ook dezelfde 3 namen op de eerste 3 plekken.

Is dit niet een beetje voordeel van zijn lengte/gewicht?
Wel superT gedaan iig..
 
Ik was eens op Cartagena met Barry Veneman, en die vertelde dat niemand zijn motor zo snel rechtop kan zetten als Pedrosa.
Dus inderdaad.. wat nou edge grip? Gas! :Y _O-
Ja is echt puur skill van Dani. Daardoor kan hij met dat kleine lijf toch hard rondgaan met zo'n grote machine.
 
Die kleine Pedro! Valt stiekem niet op dat hij nog maar zes podia nodig heeft om Agostini voorbij te gaan in het totaal aantal podia dat hij heeft behaald. Dan staat hij achter Rossi nr. 2!
Jammer dat die Michelins niet werken bij hem als het wat kouder is.
 
Jep de samenwerking tussen Pedrosa en HRC (als fabriekscoureur) is klaar. Jammer, maar gezien de prestaties afgelopen jaren was het te verwachten... :(
 
Jep de samenwerking tussen Pedrosa en HRC (als fabriekscoureur) is klaar. Jammer, maar gezien de prestaties afgelopen jaren was het te verwachten... :(

Ten Kate misschien? Niet dat ik hem dat gun, liever een fabrieksteam in de MotoGP, maar hoor zijn naam nog niet veel vallen :?

Zou bijna de denken dat de komst van Puig ermee te maken heeft, Dani heeft hem laten vallen, nu even dat geintje terug flikken...?
 
Laatst bewerkt:
.
full
 
Ik ben benieuwd wat ie hierna gaat doen.

Misschien bevalt het F1 rijden hem vandaag wel briljant goed :)
 
Jammer dat Dani nooit kampioen is geweest in de koningsklasse. Ik had het hem van harte gegund.
Lorenzo zo lachen zijn op de Repsol. Dat wordt matten met Marquez.
 
Inderdaad erg jammer dat ie de eeuwige tweede is. Erg vaak buiten zijn schuld om van een goede kans beroofd.
 
Laatst bewerkt:
Erg jammer en een gemis in het veld als hij geen andere zitje krijgt binnen de GP.

Een mooie ruil met Rea zie ik wel zitten hoewel er aangegeven is dat hij bij Kawasaki blijft.

Lorenzo, mits hij die fiets kan controlleren, zou ook mooi zijn. Zolang er maar een rijder komt die er ook mee kan rijden voor de winst en de boel zo spannender wordt.
 
HAhah Die Pedrosa.. geeft aan : "ben ook als persoon gegroeid"

Hahah hoeveel dan kerel ?? 0,2 mm ofzo

Wel jammer voor hem maar totaal niet onbegrijpelijk, gun hem een moi plekje in de moto2 of anders gewoon lekker kappen man
 
Helaas geen MotoGP kampioen. Maar wel het voorbeeld voor dat stelletje pubers van zijn collega's. En by far de sympathiekste Spaanse coureur. Thanks Dani :t :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan