Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe goed Aleix het ook deed op de Aprillia, er is maar 1 held dit weekend en dat is Rossi! Wat een fantastische prestatie dit weekend. Hij mag hier trots op zijn.
 
Hoe goed Aleix het ook deed op de Aprillia, er is maar 1 held dit weekend en dat is Rossi! Wat een fantastische prestatie dit weekend. Hij mag hier trots op zijn.

Als jij tijdens je hobby (training :z ) je been breekt en je werk nadien maar half doet, moet je dan trots zijn? O-)

Zonder gein, Rossi *O*
 
Ik denk dat hij Aleix Espargaro bedoeld, maar waarom dan in dit topic? Foutje denk ik.

Nee hoor, helemaal het juiste topic, dat soort dingen doen zure trolletjes....

maar Aleix heeft wel een topprestatie neergezet, benieuwd wat het volgend seizoen word met het nieuwe blok, hebben dit jaar flinke stappen gezet :]

Rossi heeft het super gedaan, hoopte toch even op een podium, (denk dat lorenzo de eerste helft wel als een rode lap op een stier werkte), maar laatste gedeelte zakte hij toch wat in en kon hij alleen maar zo goed mogelijk verdedigen, mooie 5e plek, zeker gezien Vinalez het niet heel veel beter heeft gedaan :t
 
Laatst bewerkt:
was ook gevaarlijk om achter rossi te rijden omdat hij in bepaalde sectors echt de bochtensnelheid niet had en misschien wat wisselde vandaar het doorschieten van sommige rijders die hem wilde inhalen.P5 is al ongelofelijk je kon goed zien dat met 10 ronde te gaan hij ineens een gat liet op Lorenzo toen dacht ik dat wordt p7 maar wat een karakter heeft die vent. :}
 
Pedrosa was een beetje boos op Rossi om zijn verdedigende lijnen. Ik dacht dat Dani zijn hand omhoog stak als excuses met zijn inhaalactie.
 
was dat niet gewoon een tear-off? ik vond dat al knap op die snelheid :)
Dacht ik eerst ook, maar nadien in interview gaf hij wel aan dat hij het te aggressief (juiste woorden weet ik niet meer) vond dat Rossi de deur dichtgooide bij 300km/u. Dus geloof nu ook eerder dat het een gebaar was.
 
Pedrosa was een beetje boos op Rossi om zijn verdedigende lijnen.
Ik dacht dat Dani zijn hand omhoog stak als excuses met zijn inhaalactie.
Sorry dat ik je inhaalde zonder dat we elkaar raakten? _O-
 
Laatst bewerkt:
Vroegah had ik al mijn twijfels..
Maar die man is echt niet van deze planeet....

:} :} :}

En een knokpartijtje met zijn team maatje ook niet uit de weg gaan :t
 
Foute actie van VR. Wat voor moeite kost het nou om tegen de meest voorzichtige rijder van het gehele MGP veld je te verontschuldigen dat je net 1 of 2 meter te ver (naar links) ging om je medecoureur achter je te houden. VR dacht w.s dat MV al achter m zat?

Ook al ben je de grootste everfouten maken mag en doet iedereen.
 
De inhaler die moet uitkijken , de voorste hoeft met niemand rekening te houden , het is racen.En ook geen F1 met het DRS :P Zie het al helemaal voor mij, ohw jij wilt er graag langs ,momentje dan maak ik ruimte voor je. _O- :+
 
Laatst bewerkt:
De inhaler die moet uitkijken , de voorste hoeft met niemand rekening te houden , het is racen.En ook geen F1 met het DRS :P Zie het al helemaal voor mij, ohw jij wilt er graag langs ,momentje dan maak ik ruimte voor je. _O- :+
Jij bent dus de advocaat van Mir. :+
 
De inhaler die moet uitkijken , de voorste hoeft met niemand rekening te houden , het is racen.En ook geen F1 met het DRS :P Zie het al helemaal voor mij, ohw jij wilt er graag langs ,momentje dan maak ik ruimte voor je. _O- :+

De voorste mag ook niet van zijn lijn afwijken en reken maar dat VR wist dat er iemand achter m zat.
 
Het aparte is dat exact dezelfde situatie even eerder met Dovi voorviel en daar wordt dan weer met geen woord over gerept.

confirmation

confirmation
 
Laatst bewerkt:
De voorste mag ook niet van zijn lijn afwijken en reken maar dat VR wist dat er iemand achter m zat.


De voorste mag zelfs zigzaggend rijden.Er zit altijd iemand achter je zelfs al ben je allerlaatste.Diegene achterop moet zijn kans afwachten en de lijn kiezen dit met of zonder uitremactie.
 
De inhaler die moet uitkijken , de voorste hoeft met niemand rekening te houden , het is racen.En ook geen F1 met het DRS :P Zie het al helemaal voor mij, ohw jij wilt er graag langs ,momentje dan maak ik ruimte voor je. _O- :+
Les 1 CRT :]

Wanneer je wil inhalen ben je in het voordeel omdat je precies ziet wat de voorganger doet, of kan doen. Daar moet jij op anticiperen of je moet hem proberen te foppen.
 
Les 1 CRT :]

Wanneer je wil inhalen ben je in het voordeel omdat je precies ziet wat de voorganger doet, of kan doen. Daar moet jij op anticiperen of je moet hem proberen te foppen.
Standaardregels, ook voor circuitdagen inderdaad.
Maar dit is een andere categorie, CRT-MotoGP is bijna hetzelfde als modelbouwvliegen met ruimtevaart vergelijken. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan