Bo Bendsneyder deel 2

Hahhaha je zou het haast denken :P

Misschien mag hij van zn baas wel geen races kijken en moet hij het dus doen met hetgeen hij hoort :P
 
Zoals Bo al zei hij is blij dat hij naar de Moto2 gaat. Hij is klaar in de moto3. Elk lang recht stuk breekt hem op, zeker op de iets mindere KTM van dit seizoen. Nog 4 wedstrijden en dan op naar de Moto2!
 
Zoals Bo al zei hij is blij dat hij naar de Moto2 gaat. Hij is klaar in de moto3. Elk lang recht stuk breekt hem op, zeker op de iets mindere KTM van dit seizoen. Nog 4 wedstrijden en dan op naar de Moto2!


ik vind dit wel erg makkelijk gesteld. het ligt aan zijn lengte en aan de motor. ik vind de ene wedstrijd top 5 en daarna 18e toch echt wel bizar. zal hem zeker parten spelen maar toch..
 
Aragon is gewoon geen baan voor hem. Laatste 4 circuits misschien nog wel kansen op een leuke uitschieter. Australie is mooi vloeiend en op Valencia gaat hij ook wel goed.
 
ik vind dit wel erg makkelijk gesteld. het ligt aan zijn lengte en aan de motor. ik vind de ene wedstrijd top 5 en daarna 18e toch echt wel bizar. zal hem zeker parten spelen maar toch..

Mee eens, vergeet ook de valpartijen in Quatar-Usa-Nederland-Oostenrijk en Italie niet, want daardoor zijn ook mogelijk goede uitslagen verloren gegaan -ook zonder Bo's eigen schuld voor de lange teentjes op dit forum) ;)
Maar we zullen het weten bij de Gp2, wie weet ligt het inderdaad aan zijn lengte
 
Laatst bewerkt:
Verwacht niet te veel volgend jaar.

Hij is volgend jaar weer een rookie en heeft slechts 2 jaar ervaring op het hoogste nivo.
En Tech3 is nu niet echt een motor waarmee je elke race voor het podium meestrijdt...
 
Laatst bewerkt:
Maar 2.6 seconde achter de winnaar is zo slecht nog niet ;) dan heb je een 17de '( plaats dat is Moto 3 racen :)

Het team waar hij volgend jaar voor zal rijden is niet één van de topteams in de Moto 2,kan een voordeel :Y zijn als nieuwkomer.
 
Laatst bewerkt:
Maar 2.6 seconde achter de winnaar is zo slecht nog niet ;) dan heb je een 17de '( plaats dat is Moto 3 racen :)

Het team waar hij volgend jaar voor zal rijden is niet één van de topteams in de Moto 2,kan een voordeel :Y zijn als nieuwkomer.
Zal zich gewoon moeten meten met zijn teamgenoot. Tech 3 is een matig Moto2 team, maar je kunt wel laten zien wat je kunt en dan eventueel nog doorstromen naar de MotoGP. Zie bijv Smith maar.
 
toch denk ik dat het moeilijk gaat worden voor bo hij is te lief voor de GP2 klasse dan moet je een beetje het lef en de brutaliteit hebben van MIR of FENATI.

Mijn gedachten: in de Moto3 moet je lef hebben. Elke coureur is haast even snel, de verschillen zijn heel klein, dus wie een beetje bruut inhaalt wint wat plekken. Wie afwacht, blijft waar hij rijdt. In de Moto2 daarentegen zijn de verschillen iets groter: de gaten tussen finishers zijn een stuk groter dan in de Moto3. In de Moto2 moet je dus de snelheid hebben, je banden leren sparen tot het eind.

Mir en Fenati hebben nog geen meter gereden in de Moto2 klasse, niet de beste voorbeelden van hoe je moet zijn..?
 
Mee eens, vergeet ook de valpartijen in Quatar-Usa-Nederland-Oostenrijk en Italie niet, want daardoor zijn ook mogelijk goede uitslagen verloren gegaan -ook zonder Bo's eigen schuld voor de lange teentjes op dit forum) ;)
Maar we zullen het weten bij de Gp2, wie weet ligt het inderdaad aan zijn lengte


-O-
In Assen was hij wel gefinisht hoor, hij had alleen net te pech dat zijn armen/benen te kort waren :X
:+


Vindt juist dat de 2 er wat relaxter aan toe gaat dan de 3.
3 is echt meer sponsor uitwisselingen onder elkaar..

Maar wie weet doet hij het juist wel goed in de 2.
Kan ie daar lekker groeien, en zien wat de toekomst hem zal brengen.
 
Laatst bewerkt:
Bo na een lastig weekend keurig 9e geworden! Wederom top 10!

Leuk dat radio 538 zojuist dit ook in het sportoverzicht meldt :t
 
Idd, keurig; alleen had ik iets meer verwacht..... Hij reed op enig moment 6de en z'n teammaat (van wie ik niet zo'n hoge pet op heb als van Bo)"gewoon" 2de, én, heel bijzonder, die finished ook nog eens als 2de! Normaal rijdt hij een kilometer achter Bo en valt er vervolgens af!
 
Antonelli komt langzaam zijn blessures en gebrek aan ritme wel teboven. Bo pakt een solide finish, prima. Heel eerlijk gezegd: het contract voor volgend jaar is binnen, er valt dit jaar in de Moto3 niet heel veel meer te halen. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan