KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is ook standaard l@lkoek
Je bent altijd de eerste en ze hebben het nog nooooit eerder meegemaakt maar ondertussen ligt de zolder vol met vergelijkbare gevallen.

Zo is dat....ik heb hiervoor een Tuono V4 gereden.....40.000 km probleemloos....en die staan nu ook niet echt bekend om hum degelijkheid....

M'n SDR 2008 heb ik naar de dealer terug gebracht vanwege alle mogelijke elektronische problemen...

De SDR 1290 had ik 26.000 probleemloze kilometers opstaan......tot dat hij 3 weken geleden werd gestolen uit m'n garage.........beetje jammer ja !!!!!!! B|
 
King Okkie komt ook van de Tuono af, welkom Btw!

Ik overweeg de overstap in de andere richting.
Van de SD 1.0 naar de Tuono v4 Factory 17/18
Of SD 2.0 maar als ik dan Large zijn posts lees word ik daar niet zo vrolijk van.
Ik zou de 2.0 net nemen ipv de 1.0 voor de electronica die zoveel beter geworden zou zijn maar als ik dan op je post af ga is dit niet echt zo wauw als dat gepromoot wordt?
 
Thx, was zo onbeleefd om me niet voor te stellen maarja heb ook nog geen KTM.
Wel een shirtje en de domeinnaam superduke.nl 8-)

Heel zuur dat hij gestolen is -O-
Ik weet nog niet wat ik precies wil en ben ook druk met andere zaken op het moment maar daarna komt er zeker 1.
oud/nieuwe model, importeren of schade, dealer of particulier moet ik allemaal nog beslissen.
Ik ga hem iig wel weer licht aanpassen ;)
Tuono 1100 is helemaal super maar simpelweg te klein voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Godver tering!! Rond de 10K schade oeps... schijfremmen en blokken radiator tank velg plus sensor, koplamp kost ook al 1k
Alleen zo een sensor was al 200 euro voorvelg 1K etc...
 
Laatst bewerkt:
Thx, was zo onbeleefd om me niet voor te stellen maarja heb ook nog geen KTM.
Wel een shirtje en de domeinnaam superduke.nl 8-)

Heel zuur dat hij gestolen is -O-
Ik weet nog niet wat ik precies wil en ben ook druk met andere zaken op het moment maar daarna komt er zeker 1.
oud/nieuwe model, importeren of schade, dealer of particulier moet ik allemaal nog beslissen.
Ik ga hem iig wel weer licht aanpassen ;)
Tuono 1100 is helemaal super maar simpelweg te klein voor mij.


Ik weet niet of die 1100 wel zo super is.......ik weet wel dat Qua zithouding, koppel in sturen in de bergen niets in de buurt van de SDR 1290 komt... :]
 
Godver tering!! Rond de 10K schade oeps... schijfremmen en blokken radiator tank velg plus sensor, koplamp kost ook al 1k
Alleen zo een sensor was al 200 euro voorvelg 1K etc...

tsja is altijd al zo geweest, als je een motorfiets in onderdelen moet opbouwen is ie minimaal 5 keer zo duur.

En wat betreft de SDR 2.0, ding kan kwa electronica nog zoveel beter zijn dan de SDR 1.0....hij is er niet in het oranje dus voor mij zowiezo geen optie 8-)
komt bij ik rij er ook gewoon te weinig op om nu al in te ruilen, dit jaar ik geloof pas 3-4 keer op de SDR gereden :X
 
En je hebt nog het nieuwe model ook -O-

Ik wil niet gelijk de lijkenpikker uithangen hier maar mocht je besluiten om hem niet te repareren stuur me dan even een pm alstjeblieft. O-)
 
Ja hoe zit dat als je hem niet laat maken ?
Als je hem wel wilt houden krijg je het bedrag wat een opkoper zou bieden min de dagwaarde.

Met die dagwaarde kun je zelf de motor herstellen..
 
Ja hoe zit dat als je hem niet laat maken ?
Als je hem wel wilt houden krijg je het bedrag wat een opkoper zou bieden min de dagwaarde.

Met die dagwaarde kun je zelf de motor herstellen..


klopt, alleen spelen die opkopers soms onder 1 hoedje met de dealer waardoor de bieding nogal laag kan uitvallen. Zelf dus ook even kijken wat de motor nog waard is.
 
klopt, alleen spelen die opkopers soms onder 1 hoedje met de dealer waardoor de bieding nogal laag kan uitvallen. Zelf dus ook even kijken wat de motor nog waard is.

Maar dat is alleen maar goed toch als de bieding laag is ?? Dat bedrag min de dagwaarde krijg je toch betaald dan ?? Of....
 
Ja klopt, als je eigenaar bent van de schademotor maakt het niet veel uit.
Je krijgt een bedrag voor de motor aangevuld door de verzekering tot de dagwaarde.
Als je een schademotor wil kopen maakt het wel uit.
 
Morgen komt de expert al langs bij de dealer dus ff duimpjes draaien en dan horen we wel wat het wordt
 
ben benieuwd wat er met jou maandelijkse premie zal gaan gebeuren.

Mijn vriendin had laatst een ander autotje aangereden, enkel wat schade aan de bumper van tegenpartij (op haar eigen auto paar krassen)
Ze zal geloof 30€ in de maand meer betalen, schadebedrag was nog geen 600e, haar eigen auto is geen all risk.
 
ben benieuwd wat er met jou maandelijkse premie zal gaan gebeuren.

Mijn vriendin had laatst een ander autotje aangereden, enkel wat schade aan de bumper van tegenpartij (op haar eigen auto paar krassen)
Ze zal geloof 30€ in de maand meer betalen, schadebedrag was nog geen 600e, haar eigen auto is geen all risk.

Ja idd maar eens zien..kan wel even vragen...
 
ben benieuwd wat er met jou maandelijkse premie zal gaan gebeuren.

Mijn vriendin had laatst een ander autotje aangereden, enkel wat schade aan de bumper van tegenpartij (op haar eigen auto paar krassen)
Ze zal geloof 30€ in de maand meer betalen, schadebedrag was nog geen 600e, haar eigen auto is geen all risk.

Is het dan niet veel goedkoper om die schade zelf te betalen ipv via de verzekering?
 
ben benieuwd wat er met jou maandelijkse premie zal gaan gebeuren.

Mijn vriendin had laatst een ander autotje aangereden, enkel wat schade aan de bumper van tegenpartij (op haar eigen auto paar krassen)
Ze zal geloof 30€ in de maand meer betalen, schadebedrag was nog geen 600e, haar eigen auto is geen all risk.

Voor hoelang moet ze dan die verhoogde premie betalen? Afhankelijk daarvan kun je oordelen of wel/niet zelf betalen een betere keuze was geweest.
 
ben benieuwd wat er met jou maandelijkse premie zal gaan gebeuren.

Mijn vriendin had laatst een ander autotje aangereden, enkel wat schade aan de bumper van tegenpartij (op haar eigen auto paar krassen)
Ze zal geloof 30€ in de maand meer betalen, schadebedrag was nog geen 600e, haar eigen auto is geen all risk.
Van 11 schadevrije jaren trede 17 (75% korting) val je dan terug naar trede 12 (67.5% korting)
Morgen gaat die prijsverschil even bekijken.

Dat zal dus nog geen 10 tientje per maand extra zijn.
Hoeveel schade vrije jaren had je vriendin dan
 
Laatst bewerkt:
Als je geen 600 euro hebt, maar wel een 1290 in de schuur hebt staan, moet je misschien je financiële strategie eens opnieuw bekijken :+
:X en de enige van hier die enkel wa verzekering er op heeft, had hem all risk maar heb ik nog nooit gehad..... nu ook maar er vanaf gehaald.

Mijn vriendin heeft de shade inderdaad in één keer maar afgekocht. Zal eens vragen hoe lang en wat ze ander moest betalen.
 
:X en de enige van hier die enkel wa verzekering er op heeft, had hem all risk maar heb ik nog nooit gehad..... nu ook maar er vanaf gehaald.

Mijn vriendin heeft de shade inderdaad in één keer maar afgekocht. Zal eens vragen hoe lang en wat ze ander moest betalen.

Heb je alleen een Wa tje op je SD?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan