XS650 Scrambler

Zo ligt het meeste er nu bij :+
Nog een paar uur slijpen, afwerken, lassen en hij kan naar de coater *O*

Het idee is het frame/brug/kroonplaten beige/crème te maken en de tank een springerige kleur baby blauw of oranje met een donkerbruin zadel.

Weet er iemand een goede maar niet te dure spuiter rond de route Amsterdam-Amersfoort-Apeldoorn-Zutphen? Gaat dus om alleen tank, want een coater heb ik al.
full
 
Alles naar de Coater! Ral 1013 gaat het worden.
s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/b...715005cca2a0345f.png

Extra aandacht voor uitsparing in het frame voor de accu en het buisje om nog wat kabels doorheen te laten lopen.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Zooo... dat is een ijverig stukje graveerwerk.
Maar niet om het 1 of ander, die uitsparing in het frame, is dat nou wel zo handig? Dat frame is dan toch hopeloos verzwakt op dat punt?
 
Er zit een driehoek ,gemaakt van 3mm dik staal, in.
Natuurlijk heb ik tijdens het bouwen goed gekeken naar de constructie.
Misschien is het niet helemaal duidelijk te zien, maar de echte "hoogte" van de frame buis zit er nog in.
De hap zit meer aan de zijkant dan aan de onderkant.

Vandaag flink opgeruimd en voorbereid voor wanneer het frame weer terug is!
 
Heeft iemand zo een tuutje liggen maar dan met 45 graden bocht?

Ik wil toch het originele reservoir gebruiken ipv een tube.

full
 
Ondanks de geringe reacties, zal ik af en toe een fotootje blijven posten :+

Ik zoek eigenlijk nog iemand die een klein beetje kan photoshoppen om een goeie kleur voor mijn tank en zadel te kiezen.
Ik neig naar een donkere Turquoise voor de tank en een heel donker bruin of zwart voor het zadel.
Dit ivm met het lichte frame.
full
 
Ondanks de geringe reacties, zal ik af en toe een fotootje blijven posten :+

Ik zoek eigenlijk nog iemand die een klein beetje kan photoshoppen om een goeie kleur voor mijn tank en zadel te kiezen.
Ik neig naar een donkere Turquoise voor de tank en een heel donker bruin of zwart voor het zadel.
Dit ivm met het lichte frame.[afbeelding]

We volgen nog wel hoor!!
Dr gebeurd alleen heel weinig op motor-forum tegenwoordig!
Opzich een goede kleuren combinatie toch?
T ziet er allemaal wel heel netjes uit zo! Blok is mooi geworden ook
 
De combinatie bruin blauw vind ik het beste!
Maar het zwart is ook wel weer logisch i.c.m. het blok en je schokdempers etc.

Dit vind ik mooi, kwa kleur en decals:
P1130427.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die met het bruine zadel, dat de complete motor te licht wordt.
Dan zou dus de tank donkerder moeten en dat wil ik eigenlijk niet.

Ja mooie kleuren die Honda, maar die heeft wel een klap meer chrome dan mijn bike krijgt.
Demper gaat ook ooit nog wat anders op.
 
Ondanks de geringe reacties, zal ik af en toe een fotootje blijven posten :+

Ik zoek eigenlijk nog iemand die een klein beetje kan photoshoppen om een goeie kleur voor mijn tank en zadel te kiezen.
Ik neig naar een donkere Turquoise voor de tank en een heel donker bruin
Geen bruin voor de buddy wordt al veel te veel toegepast. :')
of zwart voor het zadel.
Dit ivm met het lichte frame.[afbeelding]
 
Zeker blijven posten al die foto's, leuk om te lezen!

Ik stem ook voor de laatste foto, welke hierboven is geplaatst.
 
Leuk project!
En wat betreft meningen;
- Ben niet zo van de bruine zadels, maar een donkere zou hier toch niet misstaan denk ik.
- De witte baan op de tank maakt het wel een beetje high-neck-chopper...
- De vorkbrace was een goede oefening, maar nu een maken die niet zo raar uitsteekt

Zo goed? :+

Succes man!
 
Laatst bewerkt:
Heel cool!
Thnx voor het shoppen!

En bedankt voor de meningen, witte streep op tank was idd niet helemaal zoals ik bedoelde.
Meer zoals de xs-1 hem had.

Alleen de vorkbrace zie ik niet wat je bedoelt met uitsteken. Welke kant op?
 
Heel cool!
Thnx voor het shoppen!

En bedankt voor de meningen, witte streep op tank was idd niet helemaal zoals ik bedoelde.
Meer zoals de xs-1 hem had.

Alleen de vorkbrace zie ik niet wat je bedoelt met uitsteken. Welke kant op?

Hij bedoeld denk ik dat t jammer is dat hij zo “breed” is omdat je niet direct over je band heen gaat maar werst naar buiten.

Geen dank voor het shoppen hoor! Altijd leuk omdat je zo veel sneller iets visueels hebt!

Nog even de graphic ongeveer zoals bij de XS-1:
yh7vAw3VI00VVrl4dIs-S-KXHlwbkkitPmhj_-hXLC2mFZApSGD3f5ivq9H_fsBAGYezzSaCcqscshmRVD3Nfpe5bvsG0QCsVmwdGCnFrX_XiRGFWSTXf97MID9WIREF1q_IaXFDqdfFQaR0Fq4fe80Xth2g1bbUa6Zw7Gtt-ay_3vw2MNT_moftg-mgyTDFoHeOE-bjmtkCu_HTyUmZPxfkSlnSFG_FC9y0_gBtKVhDvEojNcN6-yGkSSVbYQDCN2n7cACoHbg5mLRcFbfyZqrZGrZO-yYR91iL0p2S528WwdApxnMV9MvcCmW-OesPVuNG16kv5cFTMfKDemEyLaRL7nnaf08cdtRYKKH13WVlIGt3gGeKX0tvdGY46w3V-xPl9j3_qaAXL6bFWAij8T64V5YyWXcoEGiAh4ChR_5JmhCtVSQw2inmDwk-gMlMsDViC0VrKrOnF0H8W1cvSNx6Fd7pRSPkr1EgMD1D4IStx4GwFSquT1WY8m0yqMOb9SEglIoE44HrUEYCgg_Mak8YGP8ruSYpSc1_Io-MFzlLcx1QQlL7AfX3K9nfdo72PotgIgoMmAF4d-5E0POAQvXY4WN2rgNvi9U9rRfD3w=w800-h600-no
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan