ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ja, scheelt 3.5cm. Aardig wat dus :( Setje Galespeed wielen zullen uiteindelijk het goedkoopst uit gaan komen denk, als je ziet wat je allemaal moet aanpassen om uiteindelijk een ander setje velgen te kunnen monteren


Ik.heb er een zx9 voorvork in gebouwd....deze heeft dezelfde lengte als de orginele,ook kan gewoon het hele voorwiel zo over incl schij en en km teller kabel.

Ik wil gouden galespeed velgen er nog in vokgend jaar uit de uk...voordeel:past er ook zo 1 op 1 in...
 
Bart inderdaad (nopper op MF), Marcel Miller in Zutphen, Silver Machine in Amsterdam, Tijger Leathers in Den Haag. Deze kunnen allen je huidige zadel aanpassen.

Anders een nieuwe kopen, bijvoorbeeld een Corbin of Yves Moillo (die heb ik, foto staat paar post hierboven.)

Corbin e.d. zijn 350+ volgens mij, huidige zadel aanpassen is €200/250,- naargelang wat je wilt.
 
Ik.heb er een zx9 voorvork in gebouwd....deze heeft dezelfde lengte als de orginele,ook kan gewoon het hele voorwiel zo over incl schij en en km teller kabel.

Ik wil gouden galespeed velgen er nog in vokgend jaar uit de uk...voordeel:past er ook zo 1 op 1 in...

Ik wil geen USD-vork, maar een RSU O-)
 
ik heb een daytona ripmo van webike bested, da's een nieuwe schuimvulling en cover. was ongeveer 170,- met verzendkosten, moet je de boel nog wel vastnieten op de oude bodem natuurlijk. vind het zelf een geode verbetering (stuk steviger)

voor woonwerk deze aangeschaft
DSMuYw6.jpg
 
ik heb een daytona ripmo van webike bested, da's een nieuwe schuimvulling en cover. was ongeveer 170,- met verzendkosten, moet je de boel nog wel vastnieten op de oude bodem natuurlijk. vind het zelf een geode verbetering (stuk steviger)

voor woonwerk deze aangeschaft
[afbeelding]

perfecte machine Erik,

ga je nooit geen spijt van krijgen en bochtenwerk is absoluut niet normaal lekker op dat ding, je gaat je nog bedenken of je nog een keer overstapt op de rex, ben ik bang!

als ik het geld ervoor had kocht ik er ook zo eentje bij!
 
stuurt zeker erg goed. Voor de lange stukken is de zithouding en de windbescherming erg goed, ABS was ook een vereiste.

maar de ZRX heeft een beter blok en is veel leuker om hard mee te rijden.
 
ik heb een daytona ripmo van webike bested, da's een nieuwe schuimvulling en cover. was ongeveer 170,- met verzendkosten, moet je de boel nog wel vastnieten op de oude bodem natuurlijk. vind het zelf een geode verbetering (stuk steviger)

voor woonwerk deze aangeschaft
[afbeelding]


morgen,kolere prachtige....wil ik er later ooit ook nog bij hebben.....pasr nog precies in de garage,veel plezier ermee.
 
Ik dacht wel even een boekwerk te moeten bijlezen maar dat viel tegen😁
Afgelopen 3 dagen mogen sturen in Limboland, uitstapje gemaakt naar Duitsland en België.. Eerste keer lang weg met de ZRX en ondanks het extra gelpad (overblijfsel vanuit m'n paardrijdperiode) op m'n zadel een aardig houten reet gekregen. Misschien toch m'n zadel laten herbekleden/aanpassen. Iemand ervaring mee? Waar moet ik aan denken qua prijs?

Vorig jaar mijn zadel laten doen ( tourtecs ) via Motea GmbH, BS-motorparts .
Ziet heel goed uit en zit heerlijk, en je schuift niet heen en weer.
Sluit beter aan als origineel.
nu voor € 200 anders € 250.
Zit gedeelte berijder en passagier anti-slip materiaal.
Berijder zit gedeelte krijgt gel inlage.
Kleur van naden en randen en opschrift kan je zelf kiezen.
Prijs is incl verzenden + retourneren.
Goede feedback je word via de mail op de hoogte gehouden van staat verzenden en van de gang van zaken ( dus wat ze gaan doen of wat ze aan het doen zijn met het zadel)
Mail je zelf vragen krijg je direct antwoord terug.
Je bent het zadel +/- 3 weken kwijt.

Ik ben over het hele plaatje ZEER tevreden :Y :t

GREETZ
full
 
Vorig jaar mijn zadel laten doen ( tourtecs ) via Motea GmbH, BS-motorparts .
Ziet heel goed uit en zit heerlijk, en je schuift niet heen en weer.
Sluit beter aan als origineel.
nu voor € 200 anders € 250.
Zit gedeelte berijder en passagier anti-slip materiaal.
Berijder zit gedeelte krijgt gel inlage.
Kleur van naden en randen en opschrift kan je zelf kiezen.
Prijs is incl verzenden + retourneren.
Goede feedback je word via de mail op de hoogte gehouden van staat verzenden en van de gang van zaken ( dus wat ze gaan doen of wat ze aan het doen zijn met het zadel)
Mail je zelf vragen krijg je direct antwoord terug.
Je bent het zadel +/- 3 weken kwijt.

Ik ben over het hele plaatje ZEER tevreden :Y :t

GREETZ
[afbeelding]

Dat is een goed idee!
 
ik heb een daytona ripmo van webike bested, da's een nieuwe schuimvulling en cover. was ongeveer 170,- met verzendkosten, moet je de boel nog wel vastnieten op de oude bodem natuurlijk. vind het zelf een geode verbetering (stuk steviger)

voor woonwerk deze aangeschaft
[afbeelding]

Dat moet wel heerlijk rijden, Erik.
 
Vorig jaar mijn zadel laten doen ( tourtecs ) via Motea GmbH, BS-motorparts .
Ziet heel goed uit en zit heerlijk, en je schuift niet heen en weer.
Sluit beter aan als origineel.
nu voor € 200 anders € 250.
Zit gedeelte berijder en passagier anti-slip materiaal.
Berijder zit gedeelte krijgt gel inlage.
Kleur van naden en randen en opschrift kan je zelf kiezen.
Prijs is incl verzenden + retourneren.
Goede feedback je word via de mail op de hoogte gehouden van staat verzenden en van de gang van zaken ( dus wat ze gaan doen of wat ze aan het doen zijn met het zadel)
Mail je zelf vragen krijg je direct antwoord terug.
Je bent het zadel +/- 3 weken kwijt.

Ik ben over het hele plaatje ZEER tevreden :Y :t

GREETZ
[afbeelding]

Ah dat ziet er super uit! Ik ga even een kijkje nemen op de site. Daar heb ik ook mijn windschermpje vandaan, snelle service!

Prijs is nu ook wel ok alleen het weer ook. Wil het liever in de winter doen.. Keuzes keuzes😁
 
Moguh, vanmorgen een fris ritje gedaan. Was kouder dan verwacht maar kon wel even wat foto's maken van de ZRX met zwarte brug, schetplaten, klauw-houder en uitlaasteun.

ZRX01.jpg


ZRX02.jpg


ZRX03.jpg


ZRX04.jpg
 
ziet er goed uit! (helpt ook dat je mooie plaatjes kan schieten :P )

nog een najaarsmeet doen? Heb er wel zin an! (inmiddels alweer 1500km weggeploft op de GS, ZRX heeft ook aandacht nodig)
 
De kogel is door de kerk, er komt een ZRX1100 bij.
Als iemand een mooi, violet, onverprutst origineel exemplaar weet te staan; ik hoor het graag.
Zijn er specifieke aandachtspunten voor deze motor?
 
De kogel is door de kerk, er komt een ZRX1100 bij.
Als iemand een mooi, violet, onverprutst origineel exemplaar weet te staan; ik hoor het graag.
Zijn er specifieke aandachtspunten voor deze motor?

Ha ha
Ben in de buurt geweest de hele vorige week :Y Ouddorp
Zuid zuid zuid holland

Weinig of geen aandachts punten, oh ja 1 er moet met regelmaat op gereden worden :] :$ ;)

GREETZ
 
verkleuren, zompig worden... dat soort dingen :P

weinig mis met een ZRX, brandstofkranen kunnen gaan lekken. carburateurs, dus regelmatig mee rijden zou ik zeggen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan