Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Heeft de tank van de Mille (gen 1) een benzinekraan en zo niet is er een betere manier om deze te legen dan leegrijden of ondersteboven houden?
 
Een kenns van me heeft nog een buddy seatcover te koop voor een RSV Mille.... Hier misschien iemand die interesse heeft?
Staat op MP:
https://www.marktplaats.nl/a/motore...651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1
full
 
Goedemorgen,

Een kennis van me heeft een Rsv R Edwards replica gekocht uit 2007

Zeer weinig km's en werkelijk een fiets die nog nieuw lijkt. Zijn er mensen die deze motor kennen? Het lijkt een niet bestaande replica van Edwards.

Ik weet iig niet dat hij bestaan heeft.
full


Hij ziet er hetzelfde uit als deze.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig nog een paar originele knipperlichten? Het liefst kapotte. Het gaat me namelijk om de connector plus kabeltje welke daaraan zitten. Dan kan ik me eigen originele knipperlichten heel houden.
 
Goedemorgen,

Een kennis van me heeft een Rsv R Edwards replica gekocht uit 2007

Zeer weinig km's en werkelijk een fiets die nog nieuw lijkt. Zijn er mensen die deze motor kennen? Het lijkt een niet bestaande replica van Edwards.

Ik weet iig niet dat hij bestaan heeft.
[afbeelding]

Hij ziet er hetzelfde uit als deze.

Zo ver ik weet is er alleen maar een Edwards replica geweest van het 2003 model (oude model RSV).
 
Lol iedereen heeft zowat een "Haga" of "Edwards" uitvoering. Naar mijn weten is er alleen in 2003 een Haga uitgebracht met de radiale remklauwen.

Spuitwerk op deze motor lijkt me niet origineel of het zijn stickers. Wel een leuk ding :Y
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig nog een paar originele knipperlichten? Het liefst kapotte. Het gaat me namelijk om de connector plus kabeltje welke daaraan zitten. Dan kan ik me eigen originele knipperlichten heel houden.

Ik heb wel 2 defecte spiegels met ingebouwde knipperlichten liggen (Gen2), weet niet of je daar wat aan hebt?
 
Lol iedereen heeft zowat een "Haga" of "Edwards" uitvoering. Naar mijn weten is er alleen in 2003 een Haga uitgebracht met de radiale remklauwen.

Spuitwerk op deze motor lijkt me niet origineel of het zijn stickers. Wel een leuk ding :Y


In 2002 een Haga uitvoering 300 stuks. Verder hetzelfde als een normale R.

En in 2003 de Edwards, 461 van gemaakt (heb ik er 1 van :) ) Deze heeft wel grotere gaskleppen en dikkere drijfstangen en nog wat dingetjes. Van het nieuwere model rsv is er nog een Nera editie.
 
Ik het nog een goeie rsv tuono uit 2004 in de aanbieding
Lekker rechtop knallen!!!

Kleur zwart , originele uitlaat en los nog een migg dubbelloops carbon dempert

Gr Jorgossss
 
Goedemorgen,

Een kennis van me heeft een Rsv R Edwards replica gekocht uit 2007

Zeer weinig km's en werkelijk een fiets die nog nieuw lijkt. Zijn er mensen die deze motor kennen? Het lijkt een niet bestaande replica van Edwards.

Ik weet iig niet dat hij bestaan heeft.
[afbeelding]

Hij ziet er hetzelfde uit als deze.

Is dit niet gewoon ebay kuipsetje? In 2007 speelden we ook niet meer op de PS2, dus de tijsplanning is aan de hand daarvan al niet logisch te noemen :+ Daarnaast vind ik het altijd een behoorlijke afknapper als logo's worden gespoten/geplakt die in de verste verte niet origineel zijn.

Ik heb van de week mijn RSV '07 verkocht. Ik heb nog een Startwin bagagerek beschikbaar voor de liefhebber. Iemand interesse?
 
Oh chips, ik was vergeten te vermelden dat het om het model 01-03 gaat. Maar misschien zijn de connectoren wel hetzelfde. Kan je hier eens een foto van schieten? Kan ik ook wel doen trouwens :)

sorry voor de late reactie, internet lag er een tijdje uit.

er zit zo'n connector aan, aan de andere kant gewoon de 2 losse schuif connectors die je over de pinnetjes schuift.
Screen_Shot_2017_10_07_at_13_52_47.png
 
Jungs! Ik heb nog wat spullen over van mijn 2002 mille en uitlaten van een 2004-2008 RSV. Iemand interesse?

Weep hole waterpomp reparatiekit twv €125, vraagprijs €100.

35ceb6c.jpg



Een Sachs schokdemper, geserviced. Vraagprijs €100.

2s773wh.jpg



Set originele uitlaten, prima staat. Vraagprijs €150.

311nrqv.jpg
 
Iemand toevallig nog een sbk kit voor een oermille liggen? Heb er evt wel belang bij.
 
Welkom! Ik ga maandag kijken bij een zwarte Tuono met rode velgen. Ben helemaal klaar met de zithouding van de mille.

Iemand nog een bagster hoes zwart liggen die past op een mille of tuono?
 
Mannen,

Sinds kort in het bezit van een Mille uit 99, rijdt echt geweldig! Heeft een van jullie nog een demper met uitneembare db killer liggen?

Groeten Carlo
 
Terug
Bovenaan Onderaan