Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Kan iemand me vertellen wat het is dat deze motor zo aantrekkelijk maakt? Ik ben er helemaal verliefd op en weet niet waarom.. Is het dat hij zo zeldzaam is? rijdt hij echt zo geweldig?
 
Ik ga morgen kijken bij een Nuda (Duitsland). Ik vroeg me af of mensen hier ervaring hebben met een CVO (Certificate of Origin) voor de Husqvarna Nuda? Deze schijn je nodig te hebben samen met een Fahrzeugbrief van het voertuig om je motor te laten keuren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen kijken bij een Nuda (Duitsland). Ik vroeg me af of mensen hier ervaring hebben met een CVO (Certificate of Origin) voor de Husqvarna Nuda? Deze schijn je nodig te hebben samen met een Fahrzeugbrief van het voertuig om je motor te laten keuren.

Ik heb de mijne ook in Duitsland gehaald. CVO had de verkoper (na overleg) netjes erbij klaarliggen. Helpt wel, maar bij RDW keken ze er nauwelijks naar. Fahrzeugbrief moet er gewoon bij zitten, is onderdeel van het kentekenbewijs daar.
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment al 3 Husqvarna Nuda's te koop op marktplaats:

Husqvarna Nuda 900R ABS (Beverwijk, NH)
Bouwjaar 2014, KM stand 16.000, vp € 9.400,- -> € 9.000,-
https://link.marktplaats.nl/m1192739246

--

Husqvarna Nuda 900 (Roelofarendsveen, ZH)
Bouwjaar 2013, KM stand 10.600, vp € 8.700,-
https://link.marktplaats.nl/m1190873626

--

Husqvarna Nuda 900 (Alkmaar, NH)
Bouwjaar 2012, KM stand 18.200, vp € 8.250,-
https://link.marktplaats.nl/m1193831447


Voor degenen die een Nuda zoeken is dit je kans :P Ik heb echter besloten uit te wijken naar Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik potnondeju net een nieuwe motor...

Als de R-ABS-eigenaar nou op zoek was naar een CBR met superbikestuur ipv een auto :+
 
Laatst bewerkt:
Update: ik heb besloten een Nuda uit Duitsland te kopen. Klein stukje over de grens (uur vanaf mij).

Super net ding en wordt over anderhalve week naar me toe gebracht door de eigenaar. Als alles goed gaat kan ik hem daarna vrij vlot importeren.

To be continued...
 
Update: ik heb besloten een Nuda uit Duitsland te kopen. Klein stukje over de grens (uur vanaf mij).

Super net ding en wordt over anderhalve week naar me toe gebracht door de eigenaar. Als alles goed gaat kan ik hem daarna vrij vlot importeren.

To be continued...
En en en???! :]
 

:t

Ben er mee langs het RDW keuringsstation geweest in Almelo. Toffe vent die me hielp en was zo gepiept. Bleek echter dat ik op terugweg een lekke achterband had gereden.. zat net een nieuw Michelin Pilot Power 4 onder.. :N
full
 
Laatst bewerkt:
Hihi, dankjewel :YGoed gezien, dat zijn stickers van de vorige eigenaar. Die had ze erop geplakt toen ze de motor nieuw kocht om krassen van benen te voorkomen. Ik twijfel nog een beetje om ze eraf te halen maar denk het wel.

Zou je een paar extra foto's willen maken? Zag het pas op fb en vond het wel mooi, misschien kunnen we ruilen? Of we meeten een keer
 
Laatst bewerkt:
Ah op die manier. Ik hou liever mijn eigen kappen ;)

Zien er super netjes uit en als die stickers eraf zijn, zijn ze voor het grootste gedeelte als nieuw.

Ik wil gerust foto's voor je maken maar degene die ze erop heeft geplakt heeft ze uitgeknipt en erop geplakt. Iets wat je eventueel zelf dus ook zou kunnen doen.

EDIT: deze vond ik met zilvergrijze folie erop..

 
Laatst bewerkt:
Toch wel echt een stuk vetter zonder die taartschep! Die moet er bij mij toch ook maar eens een keer af 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan