KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben benieuwd wat er met jou maandelijkse premie zal gaan gebeuren.

Mijn vriendin had laatst een ander autotje aangereden, enkel wat schade aan de bumper van tegenpartij (op haar eigen auto paar krassen)
Ze zal geloof 30€ in de maand meer betalen, schadebedrag was nog geen 600e, haar eigen auto is geen all risk.

Tja......het kan ook goed gaan met de verzekeraars he ?!?!

Mijn SDR is sinds afgelopen weekend 4 weken geleden gestolen......gisteren bericht gehad dat alles wordt uitgekeerd.
Dus tegen nieuwwaarde.....ik had het model 2016 en de 2017 is een € 1.500,-- duurder.
Ook alle accessoires a € 5.000,-- mee verzekerd.
En nog een vergoeding van € 900,-- voor vervangend vervoer.
IK MAG NIET KLAGEN !!!! en kom gewoon goed weg.
 
toppie :t

dus je gaat de nieuwe halen .... :9

Klinkt een beetje decadent.....maar !
M'n motor is van vrijdag op zaterdag nacht gestolen.
Ben 'smiddags naar Bodegraven gegaan om uit te huilen......en direct een nieuwe gekocht.
Het weekend er na naar de Eiffel geweest omdat we dit al hadden geboekt....en hem rustig ingereden O-)
er staat alweer 3.000 km op.
Ik heb een oranje / witte gekocht omdat ik de zwarte met het zwarte frame niet mooi vindt.
Kga van de winter de tank en wielen zwart spuiten....om zo weer een zwarte met een oranje frame te maken.
 
Daar hou ik van
Orgineel, maar net even anders :t

Ik vraag me wel af of ik de PowerParts QS zal gaan aanschaffen.....
Op m'n vorige had ik een Lohmann gemonteerd....en dat werkte perfect ( zoals op de Tuono ).
De bak van de nieuwe schakelt ook wat zwaarder naar m'n gevoel.
 
Ik vraag me wel af of ik de PowerParts QS zal gaan aanschaffen.....
Op m'n vorige had ik een Lohmann gemonteerd....en dat werkte perfect ( zoals op de Tuono ).
De bak van de nieuwe schakelt ook wat zwaarder naar m'n gevoel.


Ik rij met de healtech, alleen maar positieve ervaring tot nu toe
 
Ik rij met de healtech, alleen maar positieve ervaring tot nu toe

Zou dat wel kunnen op de '17? De hardware zit er namelijk al op, het enige wat gebeurt als je de PP QS activeert is een software update volgens mij
 
:X en de enige van hier die enkel wa verzekering er op heeft, had hem all risk maar heb ik nog nooit gehad..... nu ook maar er vanaf gehaald.

Mijn vriendin heeft de shade inderdaad in één keer maar afgekocht. Zal eens vragen hoe lang en wat ze ander moest betalen.
498 euro meer over 2 jaar daarna zit ik weer op 75% dus 2 jaarlang elke maand 20 euro meer...

Valt mee toch ??
 
Klinkt een beetje decadent.....maar !
M'n motor is van vrijdag op zaterdag nacht gestolen.
Ben 'smiddags naar Bodegraven gegaan om uit te huilen......en direct een nieuwe gekocht.
Het weekend er na naar de Eiffel geweest omdat we dit al hadden geboekt....en hem rustig ingereden O-)
er staat alweer 3.000 km op.
Ik heb een oranje / witte gekocht omdat ik de zwarte met het zwarte frame niet mooi vindt.
Kga van de winter de tank en wielen zwart spuiten....om zo weer een zwarte met een oranje frame te maken.

Kapitalist!!! })



@ daan? Kunt beter zijn adres achterhalen haha.

@geerd.
:X lucky you dat je zo'n laag bedrag maar meer gaat betalen.
Welke verzekeringsmaatschappij zit jij bij?
 
Kapitalist!!! })



@ daan? Kunt beter zijn adres achterhalen haha.

@geerd.
:X lucky you dat je zo'n laag bedrag maar meer gaat betalen.
Welke verzekeringsmaatschappij zit jij bij?

Ik zit bij de Home..
Jaja dealer heeft gebeld ze gaan hem weer helemaal nieuw maken!!KTM monteur was nu bezig om hem helemaal uit elkaar te halen etc..

En 800,- euro doe ik er nog extra bij komt er ook nog een fullakra op :}
 
Ik zit bij de Home..
Jaja dealer heeft gebeld ze gaan hem weer helemaal nieuw maken!!KTM monteur was nu bezig om hem helemaal uit elkaar te halen etc..

En 800,- euro doe ik er nog extra bij komt er ook nog een fullakra op :}

Das goed nieuws *O*


Weet iemand of de zijkapjes van het oude model op het subframe van het nieuwe model passen?
Hou niet zo heel erg van het tuinhekontwerp
 
Das goed nieuws *O*


Weet iemand of de zijkapjes van het oude model op het subframe van het nieuwe model passen?
Hou niet zo heel erg van het tuinhekontwerp

Zeker gek !! Goed gevoel zat er nog wel beetje overin...gaat nog wel even duren akra moet helemaal gemaakt worden op framenummer enzo dit dat.

Maja het komt weer goed !
 
Das goed nieuws *O*


Weet iemand of de zijkapjes van het oude model op het subframe van het nieuwe model passen?
Hou niet zo heel erg van het tuinhekontwerp

Jawel.......je moet er wel een gaatje door het kunststof van het opbergbakje voor boren.
M'n maatje heeft onlangs ook gedaan.......vanwege het opspattende water bij nat weer
 
Das goed nieuws *O*


Weet iemand of de zijkapjes van het oude model op het subframe van het nieuwe model passen?
Hou niet zo heel erg van het tuinhekontwerp

Dit snap ik dus echt niet _O- Maar gelukkig: smaken verschillen!
We kunnen we ruilen hoor heb nog een mooie '14 MET zijkapjes! Gelijk oversteken =)
 
mooi, dan is de 2017 ook een optie

ben nog volop aan het zoeken naar een duke dus oversteken gaat niet lukken ;)
 
ik probeer mijzelf wat tijd te gunnen maar ik heb al wel wat leuks gezien ja O-)
een zwarte 2017 met 8000km in deutsland
 
Zou dat wel kunnen op de '17? De hardware zit er namelijk al op, het enige wat gebeurt als je de PP QS activeert is een software update volgens mij


Tuurlijk kan dat, zo lang de software niet geactiveerd word, een aftersales QS word op de schakelstang geïnstalleerd, de QS van KTM zit met een sensor op de bak gemonteerd.

Tis dat de blipper functie prettige is, maar anders zette ik meteen weer die van powercommander erop.
 
want als ze hier 19k nieuw kosten,

2k zal je al snel aan bpm moeten betalen. Dus moeten ze daar al bijna 15 kosten, om het een beetje interessant te maken? (eigenlijk ook al te duur, 17 op kenteken= beter 2 bijleggen voor een nieuwe?)

Correct me if i'm wrong
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan