Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Nog ff snel motogp gekeken. Rossi gewoon nog zotjes 5e genomen :o Da's wel de held van het weekend!
Lorenzo eindelijk weer eens een goeie race gereden, deze keer werkte de soft rear wel voor hem maar dan weer niet voor dovi (vorige keer was het nog andersom :? )
Aprilia heeft het ook niet slecht gedaan met 6e, hopelijk kunnen die ducati volgen naar succes, al zou ik niet willen weten hoeveel geld en moeite daar is in gestoken!

Toch spijtig, had VDM wel eens op die M1 willen zien :Y
Gewoon om eens mee te maken wat iemand met zo'n machine kan doen zonder enige ervaring.
 
Toch spijtig, had VDM wel eens op die M1 willen zien :Y
Gewoon om eens mee te maken wat iemand met zo'n machine kan doen zonder enige ervaring.

Die zou (net zoals elke andere debutant) met Lowes gestreden hebben om de laatste plaats...

Als er zo'n kerels zonder test vooraf moeten meedoen zijn die 2 a 3 seconden trager dan de toppers, tenzij het een waanzinnig natuurtalent is...
 
Die zou (net zoals elke andere debutant) met Lowes gestreden hebben om de laatste plaats...

Als er zo'n kerels zonder test vooraf moeten meedoen zijn die 2 a 3 seconden trager dan de toppers, tenzij het een waanzinnig natuurtalent is...

Ja waarschijnlijk wel, maar zou toch eens plezant geweest zijn om te zien.
Zelf zou ik waarschijnlijk ook net niet binnen de 5 seconden van de aliens geraken...









:+
 
Ik vind wel dat jullie hier een beetje aan het overdrijven zijn...

Op 10 dagen tijd meer dan 115 berichten, mensen die samen met de motor gaan rijden, over motorsport praten, ... Je zou al beginnen denken dat het hier een motor-forum is in plaats van een zwaaitopic
 
Dit weekend trouwens weer een dikke 800 km bij op de teller gezet. Mooie tour naar nurnberg, schoon hotelletje. Alleen spijtig van de dikke mist zondag voormiddag...
 
Ik vind wel dat jullie hier een beetje aan het overdrijven zijn...

Op 10 dagen tijd meer dan 115 berichten, mensen die samen met de motor gaan rijden, over motorsport praten, ... Je zou al beginnen denken dat het hier een motor-forum is in plaats van een zwaaitopic


zotter moet het niet worden *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan