Ducati Deel #121 Xmas edition

Had dit topic nog niet eerder voorbij zien komen... Rij zelf een 848SF matzwart even meelezen hier. Altijd leuk!

60C66DAB-441D-4123-B1B8-7A45E073ABB2_zpsawnqtaqe.jpeg
 
Ik kan het beamen, een V4 loopt wel lekker..ducati heeft een goede keuze gemaakt om daarop in te zetten....... :+

full
 
Laatst bewerkt:
Opgeruimd staat netjes })

(hopelijk zelf niets aan over gehouden?)

Allemaal goed afgelopen, kan het litteken nog maar amper weer vinden. Bijzondere ervaring, een vrachtauto zag me niet. Leef iedere dag in de wetenschap dat het zomaar afgelopen kan zijn, leef in het moment en kies voor het leven dat je zelf wilt. Petra sprak ook dergelijke woorden en daar had ze gelijk in. Dat ongeluk had het einde kunnen zijn, even gemakkelijk als dat het nu goed is afgelopen. Een prima reminder om me door niks tegen te laten houden. En dat doe ik ook niet.
 
Kijk, toen is de 'liefde' voor een vfr begonnen...toentertijd op exact dezelfde proef gereden. Hierna op een 750 ss en die vond ik minder zwaar....en daarom uiteindelijk gekocht. En ermee naar Deventer waar voornoemde posters erbij waren...een hele tijd geleden.....2000 dacht ik....

Maar goed nu toch eentje gekocht en hij rijdt subliem......bijv. de WDW...... 8-)

Ik heb iig voor de afwisseling een mooie combi.... :]

full
 
Laatst bewerkt:
Allemaal goed afgelopen, kan het litteken nog maar amper weer vinden. Bijzondere ervaring, een vrachtauto zag me niet. Leef iedere dag in de wetenschap dat het zomaar afgelopen kan zijn, leef in het moment en kies voor het leven dat je zelf wilt. Petra sprak ook dergelijke woorden en daar had ze gelijk in. Dat ongeluk had het einde kunnen zijn, even gemakkelijk als dat het nu goed is afgelopen. Een prima reminder om me door niks tegen te laten houden. En dat doe ik ook niet.

Prima levensfilosofie :Y
 
:W vorige week is mn pani in brand gevlogen, na weer een ontplofte uitlaat.... was net op jacht naar een 1:47 op assen, maar helaas... uitlaat scheurde op de veenslang, reed daarna rustig door naar de pitstraat, maar de carbon afdekkap heeft vlam gevat en vervolgens het kontje van de motor... toen maar even de motor neergelegd en laten blussen ..... alles is te vervangen, maar ook gedeelte van de bekabeling is gesmolten, dat is minder...
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je nog even te gaan om hem te fixen. Toen ik nog sleutelde aan een racer in de OW Cup zorgden wij dat de motor klaar was om te rijden voor een weekendje racen.

Hooguit plaatselijk de gebruikelijk schoonmaak en onderhoudszaken na een dagje belasting.
 
Laatst bewerkt:
vanavond ga ik de inventarisatie doen, maar eens kijken of het te overzien is, maar ik weet inmiddels hoe de levertijden van ducati zijn....
 
Terug
Bovenaan Onderaan