Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb eventueel een aprilia evo uitlaat te ruil/koop met grote tuit ik zoek iets met E-keur of met db killer.
Mocht iemand iets hebben of heb je interesse laat maar even weten.
 
Foto van de uitlaat
full
 
zo staat ie er momenteel bij ( naast die r100 staat trouwens nog een tuono, helaas net niet op de foto )
full
 
Laatst bewerkt:
Heren qua aanschaf tuono, je zult geen spijt krijgen :+ :9~

Kent hier iemand nog die mijn tuono zou willen kopen? Hij staat ook op de motor shopper site.
Ik ben er uit om sowieso voorlopig te stoppen met motor rijden... prijs is onderhandelbaar, ikwilvanmijnmotor af is ook weer zonde
 
Mannen, ff een vraagje.. Hoeveel vermogen heeft de gen2 Tuono 1000R nou precies..2006 - 2007 126 pk en dan vanaf 2007 139 pk? Er zijn zoveel verschillende types en kleurstellingen dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie.. :+

Mijn plan is iig om voorjaar 2018 een dikke Tuono te halen, heb max ervaring op 3 cilinders, wil nu eens een dikke Twin haha! :]
 
Laatst bewerkt:
Er zijn maar 2 modellen, de oer en de 2e gen.
Deze liggen qua vermogen niet ver uit elkaar.
De 2e heeft 5 pk meer en is wat soepeler.

wel zijn er veel kleuren en natuurlijk de factory uitvoering maar dat maakt allemaal motorisch niet zoveel uit.
 
Mannen, ff een vraagje.. Hoeveel vermogen heeft de gen2 Tuono 1000R nou precies..2006 - 2007 126 pk en dan vanaf 2007 139 pk? Er zijn zoveel verschillende types en kleurstellingen dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie.. :+

Mijn plan is iig om voorjaar 2018 een dikke Tuono te halen, heb max ervaring op 3 cilinders, wil nu eens een dikke Twin haha! :]

nou ben ik hier misschien nog niet helemaal objectief in :) , maar klinkt als een goed plan :t
 
:^

Ik heb ook een Speed verruild voor een Tuono en geen seconde spijt gehad, veel meer beleving op de Tuono.
 
Er zijn maar 2 modellen, de oer en de 2e gen.
Deze liggen qua vermogen niet ver uit elkaar.
De 2e heeft 5 pk meer en is wat soepeler.

wel zijn er veel kleuren en natuurlijk de factory uitvoering maar dat maakt allemaal motorisch niet zoveel uit.


heb nu 3 oer tuonos gehad vind persoonlijk de oer wat bulliger ,en wat ruiger , lees meer uitdaging
en hadden 5 pk meet op het achterwiel dan mijn tuono factory gen 2 bj 2007
 
Bedankt voor de antwoorden, het wordt voor mij sowieso een gen2 omdat ik die persoonlijk veel mooier vindt dan de oer, het liefst een Factory.. Zullen eens zien wat er komend voorjaar beschikbaar is!
 
Laatst bewerkt:
Nu dat het wat kouder word merk ik dat starten wat moeizamer gaat,

Moet veel langer de choke er op houden op mijn oer.
Is dit "normaal" voor een oer?

Tevens ben ik een tijdje offline geweest zowel op het forum als op de motor.
Dit omdat ik een andere huis heb gekocht en het nodige eraan gedaan heb.

Maar nu eindelijk een tuin waar ik mijn eigen motoren op mijn plaats kan wassen :}

Tevens een trotse foto na het wassen en poetsen van de Tuono :$
2ljqiw6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heren mede-Tuonisten,

Gisteren heb ik helaas mijn 1st Gen Tuono neergelegd op Assen. Nu ben ik voor het onvoorziene winterprojectje wat onderdelen nodig. Zou een ieder die misschien nog iets heeft liggen uit het lijstje en het eventueel kwijt wil, mij per PB hiervan op de hoogte willen stellen?

Wat ik nodig heb:
- Koppelingshendel
- Schakelpookje
- Crashpad bevestiging Links
- Crashpad
- Stuurgewicht
- Bobbin
- Kettingbeschermer onderzijde
- kuipdeel links (waar de crashpad op zit)
- Radiator bescherming links
- Onderkuip linkerzijde

Jullie hulp wordt erg gewaardeerd!
 
Kan je helaas niet helpen aan onderdelen. Maar er waren gisteren veel Aprilia's op Assen. Ook opvallend veel die op een karretje terug kwamen...
 
Heren mede-Tuonisten,

Gisteren heb ik helaas mijn 1st Gen Tuono neergelegd op Assen. Nu ben ik voor het onvoorziene winterprojectje wat onderdelen nodig. Zou een ieder die misschien nog iets heeft liggen uit het lijstje en het eventueel kwijt wil, mij per PB hiervan op de hoogte willen stellen?

Wat ik nodig heb:

Waslijst aan spul

Jullie hulp wordt erg gewaardeerd!

U heeft PB :)
 
Hallo kan mij hier iemand vertellen of het knipperrelais van een Tuono gen2 een is met 2 of 3 pins aansluiting.
Wil er namelijk 1 bestellen maar ben niet in de gelegenheid om zelf te kijken (dus geen luiigheid ;-) )
Thanks.
 
Nu dat het wat kouder word merk ik dat starten wat moeizamer gaat,

Moet veel langer de choke er op houden op mijn oer.
Is dit "normaal" voor een oer?

Tevens ben ik een tijdje offline geweest zowel op het forum als op de motor.
Dit omdat ik een andere huis heb gekocht en het nodige eraan gedaan heb.

Maar nu eindelijk een tuin waar ik mijn eigen motoren op mijn plaats kan wassen :}

Tevens een trotse foto na het wassen en poetsen van de Tuono :$
[afbeelding]

Nieuwe accu...
 
Heeft de tank van de oer een benzinekraan en zo niet is er een betere manier om deze te legen dan leegrijden of ondersteboven houden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan