The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ng1P4L2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ben ik dus al, dan staan die borden er niet meer...

Duh... je moet ook buiten het centrum staan om een bord te vinden die naar het centrum wijst.


Net als die dame die naar Rotterdam wou....

"We volgende keurig de borden Rotterdam, en toen reden we een grote stad in en stonden er nergens meer borden welke kant Rotterdam op was, dus toen zijn we maar bij de koopgoot gaan winkelen." :+
 
Je hebt gelijk Patrick! Ik had de emoticons onderaan gemist |( |( |( |(


Dus: Op naar het centrum.....
En 't feit dat de opdrachtgever een volgende opdracht erna vervulde en daarmee ook aangaf dat ie goed was...

Daar ben ik dus al, dan staan die borden er niet meer...

Eindhoven Centrum heeft momenteel een deel omleiding ;) Die borden met "Centrum volg >" zijn ook wegwijzerborden?
 
En 't feit dat de opdrachtgever een volgende opdracht erna vervulde en daarmee ook aangaf dat ie goed was...Eindhoven Centrum heeft momenteel een deel omleiding ;) Die borden met "Centrum volg >" zijn ook wegwijzerborden?

Lijkt mij wel, het wijst toch de weg naar het centrum
 
En 't feit dat de opdrachtgever een volgende opdracht erna vervulde en daarmee ook aangaf dat ie goed was...Eindhoven Centrum heeft momenteel een deel omleiding ;) Die borden met "Centrum volg >" zijn ook wegwijzerborden?

Een omleidingsbord met daarop de tekst "centrum" functioneert precies hetzelfde als het bord in het voorbeeld. het wegwijst je een kant op naar het centrum :+
 
Komaan jongens (en meisjes), zo een gemakkelijke ... sebiet ga ik hem nog doen _O-

kriebeldekriebeldekriebel ... Maar het lukt voorlopig nog de kriebels weg te krabben :P
 
Het was sterker dan mezelf ... :$
of ik heb niet hard genoeg gekrabd ...

Indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor bij een bord* dat een poort** aanduid

* een bord dat de plaats zelf aanduid, dus géén wegwijzer ernaartoe
** met poort bedoel ik dus geen haven, maar een plaats die zo genoemd is verwijzend naar welke poort dat in de middeleeuwen was.

Zoals dus in mijn foto te zien is ...
 
De opdrachtgever vond hem blijkbaar wel goed ;)Juist daarom:Die emoticons doen mij denken dat Roeleey het goedkeurd.
Was het diens eerste foto in dit spel? Ik dacht van wel?
Wellicht daarom dat Roeleey mild was en er een geintje bij deed, om zich mild maar wél duidelijk op te stellen.

Niet de 1e maar de 2e punt. Voor de rest had je het helemaal goed begrepen :Y :t

Leuk dat je ook weer een feauteautje plaatst *O*
Af en toe meedoen kan ook hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan