Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
OTOR September 26th #164 – On Track Off Road Magazine

DKqZUspXoAAt9rb
 
heb de inhaalmanouvre nog even teruggekeken en snap werkelijk niet waarom pedrosa er links voorbij gaat terwijl rossi al ver links reed toen hij er voorbij was moest hij voor de volgende bocht weer naar rechts voor de volgende bocht rossi deed in mijn ogen totaal NIKS verkeerd.
 
heb de inhaalmanouvre nog even teruggekeken en snap werkelijk niet waarom pedrosa er links voorbij gaat terwijl rossi al ver links reed toen hij er voorbij was moest hij voor de volgende bocht weer naar rechts voor de volgende bocht rossi deed in mijn ogen totaal NIKS verkeerd.

Precies.

Pedrosa schrikt kennelijk van zijn eigen inschattingsfout en reageert het vervolgens af op Rossi.
 
Dani is normaal toch niet zo'n zeurkous, Sete zal hem wel opgenaaid hebben ;)

En het viel wel mee, die dingen gebeuren gewoon met racen

:^ Een ieder hier weet dat Dani een van de meest sympathieke MotoGP rijders is. Laat hem ook een keer kritiek hebben op Rossi. Lekker belangrijk.
 
niks aan denk ik dan, je kunt je afvragen waarom rossi naar links gaat en niet rechts blijft want de volgende bocht is een linker. Hou het gewoon op race incident :]
 
op youtube staat nog een filmpje van MM die DOVI inhaalt op exact dezelfde plaats aan de linker kant en krijgt misschien 20cm meer ruimte dan pedrosa iedereen zat daar erg ver naar links ik snap ook niet waarom.

niks aan denk ik dan, je kunt je afvragen waarom rossi naar links gaat en niet rechts blijft want de volgende bocht is een linker. Hou het gewoon op race incident :]
 
Als ik ogri's text goed lees, gaat hij aerodynamisch goed zitten en dán stuurt hij naar links.. Dat hij uitkomend bocht voor rechte stuk naar links stuurt lijkt me vrij duidelijk, maar dat doen ze allemaal.
Ik bedoel maar te zeggen: ik zie hier geen manoeuvre waar Dani niet op had kunnen anticiperen.
 
Als ik ogri's text goed lees, gaat hij aerodynamisch goed zitten en dán stuurt hij naar links.. Dat hij uitkomend bocht voor rechte stuk naar links stuurt lijkt me vrij duidelijk, maar dat doen ze allemaal.
Ik bedoel maar te zeggen: ik zie hier geen manoeuvre waar Dani niet op had kunnen anticiperen.
Voor mij is er niks aan, voor alle duidelijkheid! Wat hij bedoelt met dat voordeel van die berg, tja volgens mij is hij op het filmpje er al voorbij want hij zit halfweg op de breedte van de baan wanneer hij dat heuveltje passeert. Gebeurt in de moto3 op elk recht stuk :]
 
Dani heeft ook amper MotoGP ervaring, dat weten wij allemaal beter. :Y
Eerlijk gezegd snapte ik het commentaar na de race ook niet hoor.
Surprised me. Zeker van hem. :Y
 
Een goede topictitel is zoooo 2011. Evenals een goede OP. (Bijna) niemand die het leest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan