Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonde hoor ,Was een leuke tent en ze hadden goeie koffie :Y
Vond het kleding gedeelte behoorlijk prijzig en dat verklaard waarschijnlijk ook de lage verkoop cijfers

De prijzen lagen gewoon hoog, even lunchen zat er niet in want je was dan makkelijk € 40/50,- lichter. En ook de kleding was niet goedkoop. Dit was ook hun insteek, ze wilde starten van waar Motostore/Motoport eindigt met hun kledinglijn/prijzen maar dat is niet zo makkelijk. Daar zijn Rotterdammers te nuchter voor, wellicht dat dat in Amsterdam werkt tussen de yuppen maar die zijn er maar mondjesmaat in Rotterdam.
 
Denk dat die toko een imago wilde hebben welke je eigenlijk op zou moeten bouwen in de loop der jaren.
In een keer een epische motor hang out willen maken gaat nooit lukken.

Was denk ik ook teveel gericht op 1 doelgroep, ik ben er een keer langsgelopen, naar binnen gekeken en snel door.
Kwam op mij over als te gemaakt, teveel, zie ons eens hip zijn.
Daarmee bereik je niet de massa die geld in het laatje brengt.


Overigens, mijn huis is verkocht, binnen 1 week.
Niet verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
De prijzen lagen gewoon hoog, even lunchen zat er niet in want je was dan makkelijk € 40/50,- lichter. En ook de kleding was niet goedkoop. Dit was ook hun insteek, ze wilde starten van waar Motostore/Motoport eindigt met hun kledinglijn/prijzen maar dat is niet zo makkelijk. Daar zijn Rotterdammers te nuchter voor, wellicht dat dat in Amsterdam werkt tussen de yuppen maar die zijn er maar mondjesmaat in Rotterdam.


Motostore/Motoport Zelfs die vind ik al niet goedkoop _O-
Maar bij Republica Moto heb ik eigenlijk nooit echt zitten lunchen dus dat weet ik niet
Beetje rare insteek om je prijzen zo hoog te houden ,Als je bijv nou in London naar het Ace cafe kijkt ,Eten goed en betaalbaar ,Kleding redelijk geprijsd en je ziet ze over de hele wereld met T shirts van hun lopen ,Zaak loopt als een trein en er worden in de hele wereld franchises geopend...
full
 
Laatst bewerkt:
Motostore/Motoport Zelfs die vind ik al niet goedkoop _O-
Maar bij Republica Moto heb ik eigenlijk nooit echt zitten lunchen dus dat weet ik niet
Beetje rare insteek om je prijzen zo hoog te houden ,Als je bijv nou in London naar het Ace cafe kijkt ,Eten goed en betaalbaar ,Kleding redelijk geprijsd en je ziet ze over de hele wereld met T shirts van hun lopen ,Zaak loopt als een trein en er worden in de hele wereld franchises geopend... [afbeelding]

Ja oke, maar RM vergelijken met Ace Cafe is een beetje vreemd. Die bestaat al vanaf voor 1940 en heeft een cult-status :}
 
Denk dat die toko een imago wilde hebben welke je eigenlijk op zou moeten bouwen in de loop der jaren.
In een keer een epische motor hang out willen maken gaat nooit lukken.

Was denk ik ook teveel gericht op 1 doelgroep, ik ben er een keer langsgelopen, naar binnen gekeken en snel door.
Kwam op mij over als te gemaakt, teveel, zie ons eens hip zijn.
Daarmee bereik je niet de massa die geld in het laatje brengt.


Overigens, mijn huis is verkocht, binnen 1 week.
Niet verkeerd.

Damn, zo snel *O* *O* *O* Voor de vraagprijs (als ik zo brutaal mag zijn O-) )

En ik moet je gelijk geven over de status die ze uit wilde stralen. Wellicht was het gelukt, maar dan had er nog misschien nog meer geld in gestopt (en verloren) moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Ja oke, maar RM vergelijken met Ace Cafe is een beetje vreemd. Die bestaat al vanaf voor 1940 en heeft een cult-status :}


Ace was tot het eind v/d 60er jaren een Truckstop en eigenlijk sinds de wederopbloei van Rockers en Mods weer helemaal in Maar het ging me om het vergelijk van Motor kroegen
 
Denk dat die toko een imago wilde hebben welke je eigenlijk op zou moeten bouwen in de loop der jaren.
In een keer een epische motor hang out willen maken gaat nooit lukken.

Was denk ik ook teveel gericht op 1 doelgroep, ik ben er een keer langsgelopen, naar binnen gekeken en snel door.
Kwam op mij over als te gemaakt, teveel, zie ons eens hip zijn.
Daarmee bereik je niet de massa die geld in het laatje brengt.


Overigens, mijn huis is verkocht, binnen 1 week.
Niet verkeerd.
beter :Y :Y :t
 
Grappig! Wij zijn net uit hellevoetsluis ontsnapt!
Na een jaar en 25 bezichtigingen verder.... toch verkocht :)

Huisje gekocht in abbenbroek, met een garage van 60m2 :)
Groet
Sebas

Sebas welke straat woon je eigenlijk, we wonen in het zelfde dorp maar weet even gaan garage van 60m2 te staan zo.
 
We zien indd vaak paarden lopen!
Mijn vriendin heeft ook een eigen knol, een nederlands trekpaard.
Imposant beest!
Ik heb zelf niet veel met paarden
Groet
Sebas
 
Shit ja. Toch net even twee uurtjes kunnen sturen.
Ja, dat is feest. Met dat soort fratsen vrijwel altijd dat het goed afloopt, enige tijd geleden dus net.... niet :(
Zat in het koekblik, spontaan maximale maagkramp van hier tot Tokio, en dan op een 1 baans weg allemaal van die dooie drama's voor je |( :( Kom je uiteindelijk thuis, is het net of ie bij de pleedeur de porseleinen pot al voelt. Jammer joh, half half zeg maar, maar toch fijn alles mogen cleanen. Ach ja, shit happens :') :/

Maar op de motor gaat mij dat niet overkomen, wil geen motorpak moeten cleanen... :N
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is feest. Met dat soort fratsen vrijwel altijd dat het goed afloopt, enige tijd geleden dus net.... niet :(
Zat in het koekblik, spontaan maximale maagkramp van hier tot Tokio, en dan op een 1 baans weg allemaal van die dooie drama's voor je |( :( Kom je uiteindelijk thuis, is het net of ie bij de pleedeur de porseleinen pot al voelt. Jammer joh, half half zeg maar, maar toch fijn alles mogen cleanen. Ach ja, shit happens :') :/

Maar op de motor gaat mij dat niet overkomen, wil geen motorpak moeten cleanen... :N

To much info Chris ! _O-
 
Ja, dat is feest. Met dat soort fratsen vrijwel altijd dat het goed afloopt, enige tijd geleden dus net.... niet :(
Zat in het koekblik, spontaan maximale maagkramp van hier tot Tokio, en dan op een 1 baans weg allemaal van die dooie drama's voor je |( :( Kom je uiteindelijk thuis, is het net of ie bij de pleedeur de porseleinen pot al voelt. Jammer joh, half half zeg maar, maar toch fijn alles mogen cleanen. Ach ja, shit happens :') :/

Maar op de motor gaat mij dat niet overkomen, wil geen motorpak moeten cleanen... :N

Ehm.......iew
TMI
 
Whahaha... I know, maar geen details he, zo ben ik dan ook wel weer... _O- Ze zeggen dat je alles eens een keer meegemaakt moet hebben. Is alweer ff geleden, maar die shitzooi kan ik iig weer van mijn lijstje schrappen _O-
 
Laatst bewerkt:
!#$@%!@#$!^ Brug... gisteren bijna 2 uur over gedaan, vanochtend ook weer 1 1/2 uur achterlichten zitten kijken....
!@#$&^Y@$#%~!#@$
(enz)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan