Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ben benieuwd of Dovi nu toch overstag gaat betreffende de valbeugels,1e keer dat teammaatje hem verslaat rijdend met een andre configuratie.
Ook wel interessant om te zien wat dit mentaal doet met zowel Jlo als Dovi.
 
Je ziet dat Lorenzo er steeds meer vertrouwen in krijgt, maar 1 zwaluw...de resultaten wisselen sterk per baan dus het feit dat dit een goede race was wil niet alles zeggen...de banden en het weer kunnen de volgende wedstrijd ineens weer roet in het eten gooien vrees ik.
 
Ben benieuwd of Dovi nu toch overstag gaat betreffende de valbeugels,1e keer dat teammaatje hem verslaat rijdend met een andre configuratie.
Ook wel interessant om te zien wat dit mentaal doet met zowel Jlo als Dovi.
5rxgOVa.gif
 
Je ziet dat Lorenzo er steeds meer vertrouwen in krijgt, maar 1 zwaluw...de resultaten wisselen sterk per baan dus het feit dat dit een goede race was wil niet alles zeggen...de banden en het weer kunnen de volgende wedstrijd ineens weer roet in het eten gooien vrees ik.

pfff, daar hebben we haar weer, je kijkt echt teveel door die gele Rossi bril, in de regen zat JL er laatste races goed bij,is duidelijk op de de goede weg wat voor jou moeilijk te accepteren is door die gele bril van je :W
 
pfff, daar hebben we haar weer, je kijkt echt teveel door die gele Rossi bril, in de regen zat JL er laatste races goed bij,is duidelijk op de de goede weg wat voor jou moeilijk te accepteren is door die gele bril van je :W

Begrijpend lezen blijkt toch wat lastig voor sommigen, dus ik zal het even uitleggen zodat ook jij de discussie kunt volgen:

Je ziet dat het vertrouwen van Lorenzo groeit (en daarmee de resultaten en vice versa), echter de banden en het weer (wisselende grip per baan, slechte weersomstandigheden half nat/half droog, weinig set-up tijd of niet relevante set-up tijd want natte trainingen, droge wedstrijd of andersom) kunnen zomaar weer roet in het eten gooien.

Ik zeg daarmee niets nadeligs over Lorenzo en wat Rossi hiermee van doen heeft ontgaat mij volledig?
 
Begrijpend lezen blijkt toch wat lastig voor sommigen, dus ik zal het even uitleggen zodat ook jij de discussie kunt volgen:

Je ziet dat het vertrouwen van Lorenzo groeit (en daarmee de resultaten en vice versa), echter de banden en het weer (wisselende grip per baan, slechte weersomstandigheden half nat/half droog, weinig set-up tijd of niet relevante set-up tijd want natte trainingen, droge wedstrijd of andersom) kunnen zomaar weer roet in het eten gooien.

Ik zeg daarmee niets nadeligs over Lorenzo en wat Rossi hiermee van doen heeft ontgaat mij volledig?

:^

En straks zijn het de Rossi-fans die hier lopen te stoken zeker? :Z :')
 
Aragon is een baan van ongeveer 5 km. met alleen al 2 rechte stukken van samen zo'n 2 km.
Lorenzo's keuze voor de aerodynamica van de nieuwe kuip was dus een verstandige en Dovi zal zich achteraf achter zijn oren hebben gekrabt.
Aan de andere kant rijdt Dovi voor de titel, dus die wil rijden met wat íe kent. Terwijl Lorenzo niets te verliezen heeft en alles probeert om resultaat te behalen.

Maar dit is slechts mijn meninkje :)
 
Aragon is een baan van ongeveer 5 km. met alleen al 2 rechte stukken van samen zo'n 2 km.
Lorenzo's keuze voor de aerodynamica van de nieuwe kuip was dus een verstandige en Dovi zal zich achteraf achter zijn oren hebben gekrabt.
Aan de andere kant rijdt Dovi voor de titel, dus die wil rijden met wat íe kent. Terwijl Lorenzo niets te verliezen heeft en alles probeert om resultaat te behalen.

Maar dit is slechts mijn meninkje :)
Dovi en Petrucci rijden al langer met de Ducati, gebruiken de sterke kanten beter (acceleratie) en rijden niet zo snel midcorner als Lorenzo.
Maar inderdaad zou je deze kaarten wellicht beter uitspelen op Aragon. :Y

Naar mijn idee moeten ze de setup verbeteren zonder winglets.
Maar dat is gemakkelijk praten.
 
Laatst bewerkt:
:^

En straks zijn het de Rossi-fans die hier lopen te stoken zeker? :Z :')

:X
Laat ons er buiten, wij doen niet aan dit soort stokerij :+
Wij beschouwen Lorenzo als niet volwaardig O-) :+

Wie was Lorenzo ook alweer??? ;)


Nu weer gouw weg hier>>>>>.....
 
Laatst bewerkt:
:X
Laat ons er buiten, wij doen niet aan dit soort stokerij :+
Wij beschouwen Lorenzo als niet volwaardig O-) :+

Wie was Lorenzo ook alweer??? ;)


Nu weer gouw weg hier>>>>>.....


Het is gauw ;)
Nu kan ik wel iets over volwaardig roepen maar zo ben ik niet O-)
 
Begrijpend lezen blijkt toch wat lastig voor sommigen, dus ik zal het even uitleggen zodat ook jij de discussie kunt volgen:

Je ziet dat het vertrouwen van Lorenzo groeit (en daarmee de resultaten en vice versa), echter de banden en het weer (wisselende grip per baan, slechte weersomstandigheden half nat/half droog, weinig set-up tijd of niet relevante set-up tijd want natte trainingen, droge wedstrijd of andersom) kunnen zomaar weer roet in het eten gooien.

Ik zeg daarmee niets nadeligs over Lorenzo en wat Rossi hiermee van doen heeft ontgaat mij volledig?

Je zegt gelukkig nooit wat negatiefs over JL en dat 2e kamer gelul van je hierboven moet ik alleen maar om lachen,voor mij ben je gewoon een misselijk mannetje die hier alleen maar komt zuigen en gallen :W
 
Je zegt gelukkig nooit wat negatiefs over JL en dat 2e kamer gelul van je hierboven moet ik alleen maar om lachen,voor mij ben je gewoon een misselijk mannetje die hier alleen maar komt zuigen en gallen :W

Ironie is toch iets moois hé?

Ga ik serieus in op Paul, denk jij alsnog dat ik dat ik Lorenzo afzeik _O-
 
Rustig mannen! :+
Straks moet de Spaanse koning er nog aan te pas komen. _O-

full
 
Is een Michelin dingetje. Crutchlow zei het na 4 of 5 races al, ze hebben banden gemaakt die perfect bij Ducati passen. Yamaha blijft de beste Machine maar als je het niet kunt benutten door de banden heb je een probleem.
Banden zijn niet ontwikkeld voor Ducati, Yamaha heeft gewoon echt een baggerhok ontworpen... en Ducati blijkbaar een fiets die minder afhankelijk is van banden.
 
Banden zijn niet ontwikkeld voor Ducati, Yamaha heeft gewoon echt een baggerhok ontworpen... en Ducati blijkbaar een fiets die minder afhankelijk is van banden.

Eeey, was er mis met Yamaha -O- ;(
Daar heeft ie wel een titel aan te danken hoor mede dankzij zijn mattie MM O-) :+


Ken in tegenstelling tot sommige andere wel wat hebben hoor
En ja, KEN, dat mag, komp uit Rotterdam, en das daar een volkomen normaal woord



Nee tuurlijk niet,geloof zelfs nog dat je al jaren fan van JL bent en in een JL pyjama slaapt :+

_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan