Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Dit weekend trouwens weer een dikke 800 km bij op de teller gezet. Mooie tour naar nurnberg, schoon hotelletje. Alleen spijtig van de dikke mist zondag voormiddag...


*O*

Mist was idd ruk.


Moest smorgens om 7u omrijden vanwege de dorpsdag in Stabroek.
Blijkbaar hebben ze op de baan naar Hoevenen een rotonde aangelegd wat ik niet wist. Nogal lastig als die ineens opduikt als je dat niet verwacht |( :X
 
Voor de liefhebbers:

Dit weekend is het in Etten Leur (juist over de NL grens op 15min van bij mij) classic bike races.

Ik ga zondag wel eens kijken wsl.

En op Assen is het de Britse superbikes :o :9
 
Laatst bewerkt:
@ Nameless (of iemand anders): hebben jullie op het werk een lakdiktemeter die ik zou mogen lenen?
Ik heb begrepen dat originele autolak rond de 100-130 micron is, en vanaf 200-250 is het teken dat de auto herspoten is. Dat wil ik dan even nagaan, ga volgende week vrijdag naar Duitsland :)
 
Laatst bewerkt:
@ Nameless (of iemand anders): hebben jullie op het werk een lakdiktemeter die ik zou mogen lenen?
Ik heb begrepen dat originele autolak rond de 100-130 micron is, en vanaf 200-250 is het teken dat de auto herspoten is. Dat wil ik dan even nagaan, ga volgende week vrijdag naar Duitsland :)

Geen enkel idee of we dat hebben, kzalt eens vragen...

Ge ga precies ne Ferrari kopen van 5 miljoen ofwa :o :X
 
Voila al langs verzekering geweest ...morgen langs div kontich en hopen dak vrijdag men plaat heb dan kan ik hem zaterdag halen :] als er iemand zin heeft ...dan moet ik ni met aanhanger of camionnette...
 
Ik kan wel, al denk ik wel dat het handiger is dat we gwn met de auto naar daar gaan :p

Shit, dacht dat het vrijdag was |( Zaterdag gaat niet lukken voor mij tenzij redelijk vroeg (rond 13h terug thuis).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan