Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Ik wil best een stukje rijden :)

Maar ik rij 35kw en heb mij rbw sinds juni.
Als dat geen probleem is ga ik graag mee *O*
 
Nee geen winst.


Nog mensen die morgen gaan rijden?

Ja naar Goedhart Motoren!

half 12 Shell Kooimeer in Alkmaar verzamelen en die kant op.
Moto GP kijken op het grote scherm en even rondje doen daar en lotje kopen!
Wie weet win ik een Z900 die ik dan direct verkoop :+
 
Kijken of ik mezelf nog optijd uit bed kan tillen om daar zo laat te staan :X

En als het harder dan 150 gaat houd ik het ook niet echt bij. Maar goed, zie wel :Y
 
Nee, dat klopt. Maar dat het niet mag betekend niet dat het niet gebeurd.
En ik ben niet zo naief om te geloven dat wij ons allemaal altijd aan de snelheid houden O-)
 
Ik heb mij wel vermaakt vandaag :]

Alleen een wat vreemd probleem met verlies van vermogen bij thuiskomst :/

Motor uit, oliedruk lampje aan.. maar het voelde net alsof hij gewoon geen brandstof kreeg.
Dus ik de kraan op reserve zetten (GS500 = carborateur ;( ) en toen ging ie weer. Maar toen ik de tank open deed zat deze nog dik halfvol
 
Ha Alex !

We hadden het net over je dat niemand je nummer of dergelijke had mocht je nog is mee willen rijden :+
Leuk daggie vandaag :] *O*
 
Vandaag veel motoren.op de weg in Sauerland. Zijn verdomd leuke wegen hier. Leuk voor een weekend tieren. Vrijdagavond weg en zondagavond terug. Is goed te doen.
 
Vandaag veel motoren.op de weg in Sauerland. Zijn verdomd leuke wegen hier. Leuk voor een weekend tieren. Vrijdagavond weg en zondagavond terug. Is goed te doen.

Het was hier ook druk op de wegen, ondanks dat de mist heel lang bleef hangen..
Van elektrische fiets fossielen tot oldtimer brommer meeting/race. Denk dat er wel een stuk of 40 achter elkaar aan over de dijk gingen, plat op de tank met de snor in de wind en de 2 takt wolken erachter :] :9
 
Het was hier ook druk op de wegen, ondanks dat de mist heel lang bleef hangen..
Van elektrische fiets fossielen tot oldtimer brommer meeting/race. Denk dat er wel een stuk of 40 achter elkaar aan over de dijk gingen, plat op de tank met de snor in de wind en de 2 takt wolken erachter :] :9

Ik heb er gisteren ook een paar gespot in P'rend. Gingen waarschijnlijk ook naar die rit. Ik zou als ik jou was geweest er lekker achter blijven rijden.

...en heerlijk de tweetakt gassen snuiven.... ;)
Jammer dat die tweetaktjes zo goed als verdwenen zijn uit het dagelijkse verkeer.
 
Wordt er vanavond door jullie nog een rondje gereden?

Herstel: ik lees net in de OP dat jullie om 1900u verzamelen, dat red ik niet.
Have fun :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt er vanavond door jullie nog een rondje gereden?

Herstel: ik lees net in de OP dat jullie om 1900u verzamelen, dat red ik niet.
Have fun :]
Klopt, maar ik ben bang dat het woensdagavondseizoen over is dit jaar... Het is alweer vroeg donker. Traditiegetrouw verplaatsen de ritjes zich dan naar de zondagen waarop het nog een beetje knap weer is.

A.s. zondag ga ik naar de British Superbikes, effe kiek'n!
 
Ok, bij jullie wordt er nog wel gereden dus? Goed zo!
MFA (A'dam) is zo goed als deaud, althans via M-F.
Is wel een whatsapp-groep maar heb geen behoefte aan 200+ berichten per dag.

Dus sluit bij redelijk weer graag een keer aan als jullie op zondag een ritje doen *O*

Veel plezier bij de BSB 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, bij jullie wordt er nog wel gereden dus? Goed zo!
MFA (A'dam) is zo goed als deaud, althans via M-F.
Is wel een whatsapp-groep maar heb geen behoefte aan 200+ berichten per dag.

Dus sluit bij redelijk weer graag een keer aan als jullie op zondag een ritje doen *O*

Veel plezier bij de BSB 8-)
Thanks,

Ja ik heb een beetje het idee dat WhatsApp de teloorgang is van menig MF regio topic. Het was / is hier net zo. Het jammere is dat (naast die 200 berichten per dag (waar ik niet zo'n probleem mee heb maar ik begrijp dat anderen dat enorm irritant vinden)) je nieuwe aanwas stopt. Het laagdrempelige van een regiotopic is compleet verdwenen, dus we proberen zo veel mogelijk communicatie weer via deze plek te doen. Als MF nou iets zou kunnen oppakken voor op de smartphone zou dat mijns inziens top zijn maar dat is een ander verhaal...

Hou het topic in de gaten! Er zullen nog wel één of twee ritjes zijn dit jaar.
 
Thanks,

Ja ik heb een beetje het idee dat WhatsApp de teloorgang is van menig MF regio topic. Het was / is hier net zo. Het jammere is dat (naast die 200 berichten per dag (waar ik niet zo'n probleem mee heb maar ik begrijp dat anderen dat enorm irritant vinden)) je nieuwe aanwas stopt. Het laagdrempelige van een regiotopic is compleet verdwenen, dus we proberen zo veel mogelijk communicatie weer via deze plek te doen. Als MF nou iets zou kunnen oppakken voor op de smartphone zou dat mijns inziens top zijn maar dat is een ander verhaal...

Hou het topic in de gaten! Er zullen nog wel één of twee ritjes zijn dit jaar.

1 of 2?!
Dat moet veel meer kunnen!
Ik ben eigenlijk ieder weekend wel op de motor te vinden mits het weer het toelaat :]

En notificatie aanzetten van dit topic helpt je wel herinneren om even bij te lezen. Tenzij er straks hier ook weer 200 berichten per dag zijn natuurlijk :+
 
Ik heb mij wel vermaakt vandaag :]

Alleen een wat vreemd probleem met verlies van vermogen bij thuiskomst :/

Motor uit, oliedruk lampje aan.. maar het voelde net alsof hij gewoon geen brandstof kreeg.
Dus ik de kraan op reserve zetten (GS500 = carborateur ;( ) en toen ging ie weer. Maar toen ik de tank open deed zat deze nog dik halfvol
Mogelijk verstopt kraantje?
Of als het een vacuümkraan is dat er een slangetje verstopt is of dat het vacuümmembraan gescheurd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan