Jerryt's eigenbouw deel 9

Ik heb nog nooit zo'n demper gezien, maar vind het eigenwijs en hem heel goed staan.

Stiekem ben ik wel een beetje benieuwd hoe de binnenkant er uit ziet (qua demping)

Danku,vind ik ook wel ja.
Zit een 35mm perfopijp door gepuzzeld(kloteklusje met die bochten :+ ) en daaromheen vrij dicht staalwol.
Zal nog wel even duren voordat we hem kunnen testen. ;)
 
Danku,vind ik ook wel ja.
Zit een 35mm perfopijp door gepuzzeld(kloteklusje met die bochten :+ ) en daaromheen vrij dicht staalwol.
Zal nog wel even duren voordat we hem kunnen testen. ;)


Gaat gloeien en stookt er a`la minuut uit , Steenwol er goed strak indammen` is veul beter .. 8-)

Heb het ooit ook een keer met (fijn)staalwol gedaan , nou dat hebben we geweten !
2 carbon schachten naar de kloten . :')
 
Laatst bewerkt:
Danku,vind ik ook wel ja.
Zit een 35mm perfopijp door gepuzzeld(kloteklusje met die bochten :+ ) en daaromheen vrij dicht staalwol.
Zal nog wel even duren voordat we hem kunnen testen. ;)

die geperforeerde pijp zag ik inderdaad zitten in de uitvergroting, maar ik was nieuwsgierig tot hoe ver hij doorloopt. Maar je hebt hem gebogen zodat hij wel wat lengte heeft.

Zal inderdaad geen eenvoudig klusje zijn geweest gebogen buis met strak stoolwol eromheen in je uitlaat te krijgen, maar het resultaat mag er zijn. :t

Ik ben zeker benieuwd hoe die gaat klinken maar ik ben toch wel net zo benieuwd hoe je dit soort details opbouwt.

Keep up the good work
 
De perfopijp loopt door tot de linkpijp,dus zover mogelijk,de perfopijp hier en daar wat ingezaagd en weer gelast om de twee bochten te pakken.dan dempingswol er omheen wikkelen en dan het hele spul er met veel geklooi er in wrotten.
En daarna de demper afgelast.😇

Ben de laatste dagen met een cb1100f frame bezig geweest,onder nieuwe subframebuizen en partijdje bussen gedraaid en in/op het frame gelast.
Het blok zit nu zonder rubbers in het frame en hier en daar versterkt en het balhoofd 2 graden steiler gezet.
full
 
Laatst bewerkt:
De perfopijp loopt door tot de linkpijp,dus zover mogelijk,de perfopijp hier en daar wat ingezaagd en weer gelast om de twee bochten te pakken.dan dempingswol er omheen wikkelen en dan het hele spul er met veel geklooi er in wrotten.
En daarna de demper afgelast.😇

Wow als tie doorloopt tot aan de link pijp heb je onzichtbaar gewoon nog een grote demper gecreerd. Dat zal die 2 cilinder best fijn vinden en goed op lopen

Gaaf hoor visueel top en toch functioneel
 
Danku,volgens mij is dat aardig gelukt ja😇
Tot aan de versmalling toe dempt hij ja.
full
 
Vfr op de brug,een stevig subframe gefabriekt(moet een duo op kunnen)monsterzadel/kontje staat hem goed👍
full
 
Goedemiddag
Weer eens een update,ben momenteel met een 748 bezig,tank/uitlaatsysteem en bellypan zitten er op,accu/ecu e.d. zitten onder het blok want er komt geen kont op waar die zooi in kan maar alleen een zadeltje. :)
full
 
Laatst bewerkt:
Voorkant van mijn eigen project zeer content mee. *O*
ISR radipompjes met ingebouwde schakelaars bestelt(kost geen drol _O- ) en mooi compact digitellertje er op.
full
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk weer de laatste maanden Gerard😀

Ook je Duc. (als je inzoemt op de laatste pic van je project....dan is die koplamp een neus en die lichte plekken daarboven net ogen...oftewel een soort hondenkop!)
 
ik ook niet echt, een bobberachtig iets die wel goed stuurt?. een caferacer kontje zou meer opleveren bij verkoop, maar over smaak valt niet te twisten :W

Nee `ik vindt het ook kutzooi .
Maar` die ouwe bakker bakt wat de klant wil, desnoods vierkante velgen . _O-


:+ ouwe Duuc boer. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan