Ex-lessersrit september 2017

Ik rijd graag mee als de rit doorgaat. Ik kom vanuit de omgeving Tiel, dus mochten er meer mensen uit die contreien komen en samen naar het startpunt willen rijden, dan laat het maar weten :)
 
Dan moeten de dames het de volgende keer maar organiseren. Misschien dat er dan meer animo is.
 
Ik weet het nog niet. Heb zondag een rit met collega's van het werk. Echter is daar het startpunt in Den Bosch (woon zelf in Apeldoorn) dus heel veel zin om daar heen te gaan rijden heb ik ook weer niet.
Ik kijk het weer even aan.
 
als het weer weer zo wordt als het weer vanavond in Amsterdam was, vrees ik met grote vreze.
 
hé, het moet wel gender-neutraal, he.

maar in elk geval 1 man minder. ik haak af. ben er wel klaar mee.

Je maakt een grapje toch? :')

Ik heb de rit van het werk afgezegd. Als het niet te hard / te lang regent gedurende dag dan ben ik er.

Als er nog iemand is die de route heeft trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de route naar X20DTL gemaild. Ik zal kijken of ik 'm nog ergens online kan zetten ter downloading.

En ondanks dat ik de 6e generatie in NL ben: Duitsers maken geen grappen.
 
Maar wat is nou de reden dat je afhaakt? Omdat iemand zei dat we met een aantal 'man' gaan rijden?
 
Helaas kan ik dit weekend niet. Vorige had gekund maar deze heb ik al verplichtingen staan helaas. Als er evt andere datums komen kan ik kijken of ik wel kan.
 
Wat wordt de planning? Ik volg het geheel even niet meer namelijk.
Zondag schijnt vooralsnog droog te worden, dus prima rijweer.

Mocht het nodig zijn, dan wil ik best de rit voorrijden (als de route ergens te downloaden is / de route gemaild wordt). Lijkt me gewoon een tof idee om nog even een tourtochtje te rijden, al is het met z'n vieren ofzo :)
 
Ik stap zéker op, als het weer zich een beetje koest houdt. Morgenochtend nog even een laatste blik op buienradar. Misschien nog even een extra oproepje in het les-topic? Er zijn daar weer wat kersverse motorrijders bijgekomen, volgens mij.
 
vanmiddag handsfree vanuit de Volvo telefonisch contact gehad met X20DTL. na raadplegen van diverse weersvoorspelwebsites blijkt de neerslag morgen rond de 0mm te liggen. en die KNMI-weeralarmcodes...daar moesten ze maar eens mee stoppen, want 9 van de 11 keer klopt er niet al te veel van.

we gaan dus gewoon rijden!

verzamelen doen we tussen 10 en 11 bij de benzinepomp tegenover paleis 't Loo, zie openingspost.

:]
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd graag mee als de rit doorgaat. Ik kom vanuit de omgeving Tiel, dus mochten er meer mensen uit die contreien komen en samen naar het startpunt willen rijden, dan laat het maar weten :)


duitsers maken geen grappen _O- _O- _O- maar je bent mooi beet genomen Klaez *O* *O* *O* *O*
 
Goeiemorgen! Een prachtige dag voor een mooie rit :-)
Weet iemand of je bij die pomp ook je bandenspanning kunt controleren?
Tot straks mensen.
 
@bandenspanning: als je die pas op het beginpunt controleert, lijkt me dat wat aan de late kant. beter om dat bij de dichtstbijzijnde pomp bij huis te doen.

#ikmoetopschieten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan