Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Thanks :Y:Y 5 miljoen Iraanse riyal :P

Nee, maar voor een auto van 11 jaar oud zou ik toch graag weten of die al eens volledig herspoten is geweest of niet.. Kwestie van het label "ongevalvrij" toch een beetje te kunnen verifiëren ;)


Als je daar wat gerust in wil zijn denk ik dat je bijna genoodzaakt bent om te kopen van iemand die je kent ofzo. En ik zou er sowieso een Belgische kopen, kans dat die een pak minder afgezien heeft dan een Duitse :X
 
Voila al langs verzekering geweest ...morgen langs div kontich en hopen dak vrijdag men plaat heb dan kan ik hem zaterdag halen :] als er iemand zin heeft ...dan moet ik ni met aanhanger of camionnette...


Die van de verzekering schrok wel even wsl, was onderhand een jaar geleden dat die u gezien had wsl
:') :+
 
Gade nu nog vertellen wa ge gekocht hebt :?

:^

dont-mind-me-just-fishing-for-attention-8426257.png
 
Als je daar wat gerust in wil zijn denk ik dat je bijna genoodzaakt bent om te kopen van iemand die je kent ofzo. En ik zou er sowieso een Belgische kopen, kans dat die een pak minder afgezien heeft dan een Duitse :X

Bwah, die dingen zijn daarvoor gemaakt he, moet daar tegenkunnen als dat deftig onderhouden is.
Anyway, heb je zo'n lakdiktemeter voor mij kunnen versieren? :)
 
Plaat is er en verzekering is in orde *O*

Morgen tegen 10 uur zijn de accessoires die ik bij besteld heb ook binnen dus tegen de middag staat hij thuis en kan ik me direct amuseren :Y *O* :]
 
Uit het motogp stemtopic:



Tussenstand na Race 14:

1. Jimmeh 83 punten
Sheldon 83 punten
2. Nameless 78 punten
3. Bartvh 77 punten
4. Polymorph 73 punten
5. Team Olsene 9 punten
 
Terug
Bovenaan Onderaan