JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, ČÁST DESET

Bij Reizen en toeren. ;) .

Geen wonder, dat het zo lang duurde. Ik heb het nog niet eens helemaal uit kunnen lezen. Dan kostte het schrijven zeker heel veel tijd. Prachtig verhaal Sammie :} Vanavond lees ik het uit. Vandaag een prachtige rit gereden, voor de 5e keer op rij. DGR Wageningen.

full
 
De DGR lijkt me een leuk evenementdinges.. ik kan me voorstellen dat het bj de stops beregezellig is?
 
De DGR lijkt me een leuk evenementdinges.. ik kan me voorstellen dat het bj de stops beregezellig is?
Dat is het. En in dit 5e jaar kom ik zo langzamerhand ook steeds meer bekenden tegen. Na afloop nog even koffie gedronken bij Rob om zijn Jawa's te bekijken. Daarna naar huis gereden.
Kans genoeg om in je eigen omgeving aan zo'n rit mee te doen:
"In Nederland worden de ritten georganiseerd in 14 steden: Amsterdam, Breda, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Leeuwarden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Steenwijk, Utrecht, Veluwe, Venlo en Wageningen".
 
Ik wilde vanavond met de 638 richting schermschool.. achterband he-le-maal leeg? :?
Vreemd, omdat hij al 3 dagen op dezelfde plek stond en de band nog vol was 3 dgn terug..
Band opgepompt, en heeft nu nog dezelfde druk..
misschien toc een cameraatje ophangen?
 
Als het komende zaterdag mooi weer is EN ik heb zin in een stuk rijden ga ik naar Hardenberg..
meer mensen hier?
 
helaas geen Hardenberg voor mij, een snel 2 daags Griekenland helaas,
vraag me wel af hoe het is op de nieuwe locatie dat het net zo mooi mag zijn als op de
oude plaats of beter
 
De nieuwe loctaie heeft een groot nadeel; Eerder als de beurs niet was had je nog de parkeerplaats die dan nog leuker was.. wat babbelen met mensen etc. Nu staan de motoren verder weg en verspreid en heb je dat niet meer.
Het zou wel allemaal 'groter'worden en zo. Maar het zou me niets verbazen als deze beurs z'n langste tijd heeft gehad ondanks de cultstatus die het heeft gekregen.
 
ben er ook bang voor dat het zijn langste tijd gehad heeft,op deze locatie
 
Lijkt een import/inlandse versie die o.a. ook naar Rusland gingen..andere kwaliteit.. laten staan..
 
Mwa, voor dat geld... als het niet wat is, dan kun je hem altijd nog in onderdelen proberen te verkopen.
 
Bah, PC gecrashed :) Heeft helaas niet de kwaliteit van Jawa. Moet het nu met het kleine scherm van mijn mobieltje doen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan