Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Absoluut.Nou dat gevoel heb ik dus ook, dat het niet mijn stijl is of in ieder geval een techniek die ik niet beheers.Sommigen zijn er zo bewust mee bezig dat het er erg geforceerd uitziet. In een flauwe bocht met lage snelheid, zesde versnelling met gas vol open en de motor haast rechtop er zo ver naast hangen dat het erop lijkt alsof je in een onzichtbare zijspan wil stappen. Ziet er belachelijk uit. Doe da ma nie nee.

:) die gasten kom je af en toe tegen, moet er altijd om lachen _O-
 
Heb na de rit van 3 september maar eens mijn stepjes wat lager gezet. Moet zeggen dat ik nu wel behoorlijk dicht in de buurt kom van een KD. Alleen is natuurlijk het seizoen nu bijna afgelopen...
Merk alleen wel dat de fireblade me soms nog best kan verrassen(bijna highsider gehad bij uit accelereren van een bocht :$). Maar dit heeft misschien ook te maken met de staat van de achterband die er momenteel op ligt. Moraal van het verhaal volgend seizoen nieuwe bandjes erop en maar paar circuit dagen plannen, wie gaat er mee?

Hey Luuk, bijna highsider ? kan van alles zijn, iets op het wegdek, te abrupt op het gas eventueel icm koud bandje. Veringafstelling doet ook veel heb ik afgelopen zondag gemerkt.
Omdat mijn achterband aardig cupte heb ik de uitgaande demping een paar klikjes stugger gezet. Bij serieus hard sturen had de achterband wat moeite het asfalt te volgen en gleed wat weg om daarna snel weer grip te krijgen zodat ik wat zwabberend de bocht uitkwam :]
terug naar de oude instelling en kwam een stuk strakker de bocht uit :)
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond nog een lekker rondje samen met een maatje gemaakt maar het is wel al snel donker :( ...

DSC00695.jpg


Toch nog lekker even gesjeesd en nog een wat (helaas) WAZIGE plaatjes laten schieten tijdens het vonkentrekken door een maatje :P

DSC00717.jpg

DSC00718.jpg

DSC00724.jpg


Ach, als we maar lol hebben!!! :)
 
Zondag gaan we weer ( mits het weer een beetje meewerkt ) naar Assen voor Het BSB :)

Nog meer bladerijders die daar heen gaan ??
 
Wij zijn zaterdag & zondag in Assen te vinden.
Helaas wel met de auto aangezien we onze dochter meenemen.
 
Bedankt, jij ook veel plezier en misschien tot zondag. :t

Niet gespot, hebben op de nieuwe haarbochttribune en de GT tribune gezeten.
Maar wat was het weer genieten, mooie spannende races en prima sfeertje.
En precies op tijd thuis, zette de brommer in de schuur en het begon te regen :)
 
Niet gespot, hebben op de nieuwe haarbochttribune en de GT tribune gezeten.
Maar wat was het weer genieten, mooie spannende races en prima sfeertje.
En precies op tijd thuis, zette de brommer in de schuur en het begon te regen :)
Elkaar mis gelopen.
Zondag was inderdaad op en top genieten Mario, met een heerlijk zonnetje erbij op de hoofdtribune.
De zijspan races nog gekeken aangezien dochterlief dat heel graag wilde met een behoorlijke crash in de laatste ronde.
Zijspan op zijn kop met de rijder er nog in/onder en de bakkenist was gelanceerd. :o
Hoorde op de terugweg dat ze het er relatief goed afgebracht hadden maar zag er niet best uit....

Blijf me overigens verbazen over hoe slecht de bermen net buiten de baan zijn na de MX van enkele weken geleden...
Nu had het ook heel de zaterdagmiddag geregend maar het was één grote water/modder bende voor en na de Geert Timmer....
 
Elkaar mis gelopen.
Zondag was inderdaad op en top genieten Mario, met een heerlijk zonnetje erbij op de hoofdtribune.
De zijspan races nog gekeken aangezien dochterlief dat heel graag wilde met een behoorlijke crash in de laatste ronde.
Zijspan op zijn kop met de rijder er nog in/onder en de bakkenist was gelanceerd. :o
Hoorde op de terugweg dat ze het er relatief goed afgebracht hadden maar zag er niet best uit....

Blijf me overigens verbazen over hoe slecht de bermen net buiten de baan zijn na de MX van enkele weken geleden...
Nu had het ook heel de zaterdagmiddag geregend maar het was één grote water/modder bende voor en na de Geert Timmer....

Dat viel ons ook al op, kijk maar eens naar dit twitterbericht. Misschien heb je het wel zien gebeuren.
Zijspannen ook gekeken, mooi om te zien dat Bennie voor de tweede plek ging; glijdend door de haarbocht :)

Het was weer een mooie seizoenafsluiter, voor 3 tientjes 9 races op een dag en de meeste nog spannend ook :}

 
Had het filmpje in Assen op het grote scherm al gezien.
Eigenlijk vind ik zo'n situatie echt niet kunnen, denk dat ze dit bij GP niet accepteren... maar goed, wie ben ik. O-)
Inderdaad, een mooi weekend geweest en in april 2018 gaan we weer verder met WSBK. :t
 
Pfff begint echt herfst te worden maar anders ga ik aan het sleutelen bij de motor van Faz wel leuke ideeen opgedaan.

Faz weet jij zo de kleurcodering van het zwart wat ze bij jou hebben gebruikt voor de voetsteunen?
 
Als ik het weerbericht mag geloven dan wordt het eind volgende week weer wat beter ,al hebben dat soort instellingen al
Moeite om maar 1 dag van tevoren het te weten...
Ondertussen mijn blaadje maar naar binnen hier in huis onder een hoes en aan de Ctek gehangen.
 
Pfff begint echt herfst te worden maar anders ga ik aan het sleutelen bij de motor van Faz wel leuke ideeen opgedaan.

Faz weet jij zo de kleurcodering van het zwart wat ze bij jou hebben gebruikt voor de voetsteunen?

Leuk, Dan wordt ze zeker nog mooier!!
Eerlijk gezegd ik vertelde die beste man dat ik het zwart wilde hebben. Ik weet daarom ook niet welke kleur code men gebruikt heeft.
 
Overigens afgelopen weekend lekker door Eiffel gefahren. Met vrijdag fenomenaal lekker weer en zondag opdrogende wegdek met volop zon. :] 8-) :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan