Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Was wel een McGreggor knietje dan maat. Mijn MT-10 knippers (zelfde stengels als jij hebt) hebben geregeld het kozijn gepoogd mee te nemen en die shinen nog steeds. Balen nonetheless. Die van mij ga ik woensdag vervangen voor andere. Ik heb dan setje over......

Daarvoor MMA gekeken, dan krijg je dat soort momenten he :')
Heb jij ook die kortjes? Ik ben van plan van die kuipknippers van een r1 o.i.d erop te doen dat ze voor iedergeval niet meer uitsteken. Dat maakt 'm nog slanker hihi

Maar jij hebt dan zeker wel die flexibele stukjes er nog op bij de 10?
 
Mehh... 1 min punt bij m'n 2017 MT09 gevonden.
De voorste knipperlichten die net boven je blok zitten zijn gevoelig voor knie'tjes.
Me net 5 dagen oude knipperlicht nu al afgebroken door me even te vlak langs lopen :(

Ik heb mijn knipperlichten nog liggen, ik heb ze vervangen voor kleine.
je mag ze voor niets hebben.

Gr.
 
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:

Hartstikke bedankt, maar ik vermijd deze keer liever toch nog een gebroken knipperlicht :P
Ik heb r1 smoked knipperlichten besteld, wat voor heb jij nu liggen?

Achter ga ik ook nog een mooi winterprojectje beginnen. Knipperlichten weg werken en een strak mt09 kontje. Ik hou van strakke kontjes :') .
Met spotjes. Tegen die tijd deel ik de voortgang wel met jullie
 
Zo na vandaag ook eigenaar van een MT-09, bwjr '14, 15dkm gelopen *O* . Overstap gemaakt van een XT660X, begon toch weer te kriebelen.

bikepics-2803678-full.jpg

bikepics-2803679-full.jpg

bikepics-2803681-984.jpg


Motor is al voorzien van Hyperpro voor & achter, donker kuipruitje & radiateur bescherming.

Volgende dingen nog op het verlanglijstje:
- G&G uitlaat systeem (klinkt veel te tam)
- PWC5 + QS
- Achterlicht met ingebouwde knippers
- Kentekenplaat houder

Hoe hebben jullie het gedaan met een andere kentekenplaat houder, vooral met het buddy slot (aparte plek) om deze te behouden.

Hoor het graag even thanks :) !
 
Zo na vandaag ook eigenaar van een MT-09, bwjr '14, 15dkm gelopen *O* . Overstap gemaakt van een XT660X, begon toch weer te kriebelen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Motor is al voorzien van Hyperpro voor & achter, donker kuipruitje & radiateur bescherming.

Volgende dingen nog op het verlanglijstje:
- G&G uitlaat systeem (klinkt veel te tam)
- PWC5 + QS
- Achterlicht met ingebouwde knippers
- Kentekenplaat houder

Hoe hebben jullie het gedaan met een andere kentekenplaat houder, vooral met het buddy slot (aparte plek) om deze te behouden.

Hoor het graag even thanks :) !
Jou houder is ook niet standaard. :) De standaard houder is een beetje gemodificeerd.
 
Wat voor verbruikscijfer hebben jullie?
De boord computer zegt vaak 5.6L, gemiddeld over 3400km heb ik uitgerekend dat het 5.7L is.
Een verbruik onder de 5l is niet mogelijk, verbruik boven 6l is normaal bij stevig doorrijden.
 
Boordcomputer geeft 5.1 aan bij mij, merk wel dat hij bij stukken snelweg een stuk meer verbruikt dan een stuk over de dijk rijden. Ik had dit zelf eerder andersom verwacht, op de dijk rij ik toch een stuk minder beschaafd :+
 
Ja zeker, zal proberen van de week en filmpie te uploaden. Voor de geïnteresseerden, hij maakt echt kabaal. Als je hem start waan je je op zandvoort 😁. Even wenne vooral omdat de uitlaat direct onder je zit, maar tot dusver geen spijt
 
Nice man! Da's de 230mm zeker? Ik be benieuwd naar wat voor db's die maakt, zelfs al zit de db killer er in. Zal niet meer op het originele geluid lijken ^^
 
Klopt idd, echt die eronder zit. Merk wel dst het open is, zit ook pal onder je. Maar laten we het erop houden dat mensen 1km verderop al hun oren dichtdoen😂😂. Met de killer is het een prima geluid! En voor dat geld...scheelt bij 6 tot 700 voor i.v.m akrs of arrow
 
Als je je gedraagd valt t wel mee. Normaal doen scheelt al de helft. Al met al nog nooiy staande gehouden voor geluid. En anders hebben we altijd de db killer paraat 🙉😁
 
Ik kan met mijn Akrapovic Titanium gewoon niét zonder DB killer rijden. Op de een of andere manier resoneert het dan heel erg hard in mijn helm, terwijl die eigenlijk niet eens zo hard klinkt. Jammer maar helaas, maar het was niet te harden in mijn helm. Ik rijd dus weer mét DB killer.
 
Die maken het resoneren nog erger. :P

Ik heb op maat gemaakte Alpine doppen, maar daarmee werd het dreunen nog veel erger. Vaag gedoe. Op mijn ER6N destijds had ik dit probleem niet, en die uitlaat was nog veel luider. Met dezelfde helm trouwens, een Shoei GTair.
 
Ik heb een Akrapovic Titanium 2017 en ook daar is zonder db killers niet mee te rijden, daar ga ik dan geheid problemen mee krijgen, dus heb ik in mijn db killers gaten geboord(binnen in), zo kun je zelf bepalen met de hoeveelheid gaten hoe veel geluid je wil produceren.
Zal binnenkort een foto maken van de db killer.
360.jpg
 
Ik heb een Akrapovic Titanium 2017 en ook daar is zonder db killers niet mee te rijden, daar ga ik dan geheid problemen mee krijgen, dus heb ik in mijn db killers gaten geboord(binnen in), zo kun je zelf bepalen met de hoeveelheid gaten hoe veel geluid je wil produceren.
Zal binnenkort een foto maken van de db killer.
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe je het gedaan hebt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan