Ducati Deel #121 Xmas edition

:W vorige week is mn pani in brand gevlogen, na weer een ontplofte uitlaat.... was net op jacht naar een 1:47 op assen, maar helaas... uitlaat scheurde op de veenslang, reed daarna rustig door naar de pitstraat, maar de carbon afdekkap heeft vlam gevat en vervolgens het kontje van de motor... toen maar even de motor neergelegd en laten blussen ..... alles is te vervangen, maar ook gedeelte van de bekabeling is gesmolten, dat is minder...

:o

De stukgaatie opmerkingen zullen wel weer niet van de lucht geweest zijn :X
 
:W vorige week is mn pani in brand gevlogen, na weer een ontplofte uitlaat.... was net op jacht naar een 1:47 op assen, maar helaas... uitlaat scheurde op de veenslang, reed daarna rustig door naar de pitstraat, maar de carbon afdekkap heeft vlam gevat en vervolgens het kontje van de motor... toen maar even de motor neergelegd en laten blussen ..... alles is te vervangen, maar ook gedeelte van de bekabeling is gesmolten, dat is minder...

Dat is weer eens een andere dimensie van de klacht van ' het billen roosteren '

Laat je het nu uitvoeren met BBQ rooster op de kont? Hamburgertje er op en racen maar. Terug in de pits nice BBQ burgers...het blijft FastFoodRacing natuurlijk xD
 
Laatst bewerkt:
't Was een fijne dag voor een Ardens feestje vandaag...

full

full

full
 
laatste wedstrijd voorlopig, ik ga het wedstrijdrijden vaarwel zeggen en alleen nog maar "vrij rijden"

full
 
Laatst bewerkt:
Haha. Ik maak me geen illusies, ik suck in wedstrijdverband. Ik heb toch fun op mijn manier.
Ben al blij dat de schaamrandjes van m'n banden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Lees al heel lang mee in het Ducati topic maar heb misschien iets leuks te vertellen nu ;)
Net zoals jullie wellicht weten de 'nieuwe' monster 821 gepresenteerd door Ducati, net van de dealer gehoord van een Scrambler 1100! Zelf ben ik benieuwd naar de Multistrada 1260. Alhoewel die V4 Panigale ook leuk klinkt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan