Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
!#$@%!@#$!^ Brug... gisteren bijna 2 uur over gedaan, vanochtend ook weer 1 1/2 uur achterlichten zitten kijken....
!@#$&^Y@$#%~!#@$
(enz)

Ik had gisteren een soort van mazzel, de Botlekbrug stond al in storing, dus ik werd de Botlektunnel ingestuurd.
Daardoor moest ik wel gaan draaien op Heijplaat, en was ik maar een kwartier later op mijn werk....

Wachten op storing 100, gebak, ballonnen en fanfare op de brug. _O-
 
Ik had gisteren een soort van mazzel, de Botlekbrug stond al in storing, dus ik werd de Botlektunnel ingestuurd.
Daardoor moest ik wel gaan draaien op Heijplaat, en was ik maar een kwartier later op mijn werk....

Wachten op storing 100, gebak, ballonnen en fanfare op de brug. _O-

wachten heeft niet lang hoeven duren... vanmorgen was storing 100 *O*
 
Vandaag richting Alkmaar, heb een originele 4 in 2 uitlaat gevonden voor mijn Z650.
En die zijn zeldzaam!!
Dus ben zo blij als een hond met 7 l@llen *O*
 
Ik wilde eerst die Z opbouwen met wat ik had, maar heb nu zoveel ori spul gekocht dat ik hem maar geheel zoals in de folder ga maken, heb alleen nog een achterspatbord nodig.
En dan word ie zo:
full

Met de dubbele schijven voor, was een optie destijds..
Fijne dag! :t
 
Congrats Coert!!!

Ik ben naar Martijns Motorkleding geweest en twee originele stepjes voor de ZRX en een rempotvloeistofrubberinlet-dingetje opgehaald :+ En naar de IKEA voor magneetjes, een klapstoeltje en achtergrond doek voor wat portretten volgende week. En twee karate-pakken bij de Decathlon in Rotterdam en toen met dochterlief maar even langs de Mac geweest in Hoogvliet want dat wilde zij graag. Nou voorruit dan maar :+
 
Ik stond van de week net voor de brug toen deze omlaag keam , maakte me wel zorgen van de herrie die er vanaf kwam , hoop gepiep en gekraak - duidelijk een lager op een keerwiel die kapot was/is !
 
Dat lijkt maar zo hoor Bert, dat is de nieuwigheid... :+


Dan ben ik ook nieuw !

Maar het was echt een rot geluid , nogal logisch dat de brug dan in storing gaat .
Ik vraag me af , als je lang voor de brug sta , door storing , kan je dan je financiele geleden schade op Rijks waterstaat verhalen of is het gewoon slikken ?
 
Dan ben ik ook nieuw !

Maar het was echt een rot geluid , nogal logisch dat de brug dan in storing gaat .
Ik vraag me af , als je lang voor de brug sta , door storing , kan je dan je financiele geleden schade op Rijks waterstaat verhalen of is het gewoon slikken ?

Je kunt het allicht proberen
 
Dan ben ik ook nieuw !

Maar het was echt een rot geluid , nogal logisch dat de brug dan in storing gaat .
Ik vraag me af , als je lang voor de brug sta , door storing , kan je dan je financiele geleden schade op Rijks waterstaat verhalen of is het gewoon slikken ?
Overheid kennende zal de hardwerkende mens dat gewoon moeten slikken. Krijg je een reactie van; "tja meneer, dat is overmacht, kunnen wij allemaal niets aan doen..." :r
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan