*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Ben zelf geen fan van Bridgestone, ik vertrouw die band niet bij natte omstandigheden.
Ik rijd zelf al jaren met de MPP 2ct en daar ben ik zeer tevreden over. Maar zoals altijd zijn ook hier weer mensen die deze band niks vinden.
Gewoon een band proberen en kijken wat jou goed bevalt. Of misschien een MPR 2ct ?
Als natte grip een belangrijk aspect is, dan is de T30 of MPR een betere keuze. Maar zoals gezegd lever je dan iets in op het circuit...
 
Nog eentje dan....

full
 
Als natte grip een belangrijk aspect is, dan is de T30 of MPR een betere keuze. Maar zoals gezegd lever je dan iets in op het circuit...

Zoals je weet kom ik nooit meer op het circuit om zelf te racen. Beide banden bieden voor een gewone stervelingen meer dan voldoende grip op de openbare weg. Je hebt gelijk als je zegt dat het een persoonlijke keuze is.
 
we zijn weer bij een nieuw hoofdstuk beland zie ik , deel 21 , zal ook een paar fotootjes proberen te plaatsen van mijn brommer en die van mijn zoon , is toch geweldig dat je samen op pad kunt , veel gereden dit jaar samen en voor hem een goed leerjaar veel ervaring op gedaan in het buiten land.

deze is vlak bij , net om de hoek zal ik maar zeggen
360.jpg


op pad naar het vakantie adres
360.jpg


en lekker touren op de vakantie
360.jpg


360.jpg
 
Nu we het over Bridgestone hebben , heb nog een band te koop , zo goed als nieuw , misschien iemand nog geïnteresseerd in een Bridgestone Battlax S21R 190/50 , of misschien weet iemand die nog een band kan gebruiken .