*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Ben zelf geen fan van Bridgestone, ik vertrouw die band niet bij natte omstandigheden.
Ik rijd zelf al jaren met de MPP 2ct en daar ben ik zeer tevreden over. Maar zoals altijd zijn ook hier weer mensen die deze band niks vinden.
Gewoon een band proberen en kijken wat jou goed bevalt. Of misschien een MPR 2ct ?
Als natte grip een belangrijk aspect is, dan is de T30 of MPR een betere keuze. Maar zoals gezegd lever je dan iets in op het circuit...
 
Nog eentje dan....

full
 
Als natte grip een belangrijk aspect is, dan is de T30 of MPR een betere keuze. Maar zoals gezegd lever je dan iets in op het circuit...

Zoals je weet kom ik nooit meer op het circuit om zelf te racen. Beide banden bieden voor een gewone stervelingen meer dan voldoende grip op de openbare weg. Je hebt gelijk als je zegt dat het een persoonlijke keuze is.
 
we zijn weer bij een nieuw hoofdstuk beland zie ik , deel 21 , zal ook een paar fotootjes proberen te plaatsen van mijn brommer en die van mijn zoon , is toch geweldig dat je samen op pad kunt , veel gereden dit jaar samen en voor hem een goed leerjaar veel ervaring op gedaan in het buiten land.

deze is vlak bij , net om de hoek zal ik maar zeggen
360.jpg


op pad naar het vakantie adres
360.jpg


en lekker touren op de vakantie
360.jpg


360.jpg
 
Nu we het over Bridgestone hebben , heb nog een band te koop , zo goed als nieuw , misschien iemand nog geïnteresseerd in een Bridgestone Battlax S21R 190/50 , of misschien weet iemand die nog een band kan gebruiken .
Dit jaar nieuw laten leggen en na 300 km reed ik hem lek in Luxemburg , daar laten repareren bij een motor zaak , nog wel het weekend af gemaakt maar na 900 km toch weer een nieuwe laten leggen , band liep niet leeg of zo maar voor mijn gevoel wou ik een nieuwe , sommige vonden mijn gek omdat het een nieuwe band is en hun reden ook met een gerepareerde band en daar is niets mis mee zeggen ze als het maar goed gebeurd en ook omdat deze nieuw was .
paar fotokes
360.jpg

360.jpg

360.jpg

360.jpg

360.jpg
 
Zoals je weet kom ik nooit meer op het circuit om zelf te racen. Beide banden bieden voor een gewone stervelingen meer dan voldoende grip op de openbare weg. Je hebt gelijk als je zegt dat het een persoonlijke keuze is.

Voor de Openbare weg vind ik de MPP 2CT superbanden :Y :Y heb ze al jaren onder mn Brommer,maar voor op het Circuit (wilde het eerst niet geloven )maar is toch echt zo ,zonder waarschuwing na een rondje of 8 geen grip meer en een behoorlijke highsider en brommer afgeschreven :(
 
Als je de T30's wilt proberen heb ik ook nog een gebruikt setje liggen... Heb een advertentie hier op MF...
 
Laatst bewerkt:
Dat blijft volgens mij altijd jouw "kindje"... Ik vraag me eigenlijk af wat je nog meer gereden hebt in het verleden?
 
Zou eigenlijk vandaag naar de Moesel rijden met de Kawa, maar was vergeten dat m'n schoonzus haar verjaardag vierde. Daarom maar een lekker rondje in de omgeving getuft met de SM. Ik begin hem langzaam te leren kennen. De giftige gasresponse en wendbaarheid zijn echt wel verslavend. Nu de eerste 500km er op staan, wordt het tijd voor een eerste oliewissel... _O-
 
Nu we het over Bridgestone hebben , heb nog een band te koop , zo goed als nieuw , misschien iemand nog geïnteresseerd in een Bridgestone Battlax S21R 190/50 , of misschien weet iemand die nog een band kan gebruiken .
Dit jaar nieuw laten leggen en na 300 km reed ik hem lek in Luxemburg , daar laten repareren bij een motor zaak , nog wel het weekend af gemaakt maar na 900 km toch weer een nieuwe laten leggen , band liep niet leeg of zo maar voor mijn gevoel wou ik een nieuwe , sommige vonden mijn gek omdat het een nieuwe band is en hun reden ook met een gerepareerde band en daar is niets mis mee zeggen ze als het maar goed gebeurd en ook omdat deze nieuw was .
paar fotokes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan nog wel een band gebruiken maar net als jij ben ik niet wild met het rijden van een gerepareerde band.
 
Dan zal ik gelijk een vraag stellen, heb al wat teruggescrolled en wat voorkeuren gelezen...

Maar ik heb een nieuwe achterband nodig op mijn 9, ligt nu een Metzeler Roadtec op, maar neig nu richting een Bridgestone S21. Iemand daar ervaringen mee? Of andere adviezen?

Rijdertype: In het seizoen paar rondjes brabant (meestal met mooi weer), een keer een weekend richting Luxemburg en 2x circuit (Niveau 1 / 1+).

Kan ik weer even :]
Je kan ook eens naar een Metzeler M7RR kijken. Is bij een paar testen testwinnaar geworden bij de sportbanden. Zowel op de weg als op het circuit en onder natte omstandigheden veel grip. En duurzaam.
Heb zelf geen ervaring met deze banden, wel met de Racetec maar dat is een hele andere band.

De Michelin PP, tja, zoals Heavey al zegt, superband alleen waarschuwt niet als hij zijn grip dreigt te verliezen. En als je mij (ons) niet geloofd, moet je dit maar eens aan MSL vragen. Zij raden de MPP af als je op het circuit wil rijden, ook al is het maar een enkele keer.
 
Dat blijft volgens mij altijd jouw "kindje"... Ik vraag me eigenlijk af wat je nog meer gereden hebt in het verleden?
Ronald heb er zelf 86526 probleemloze km mee gereden en toen ik hem gecrasht had liep die nog Super,dus heb best veel verbouwd en meegemaakt met die brommer :9~
 
Laatst bewerkt:
Hallo heren 9 rijders :W Mijn ouwe trouwe niner staat sinds vandaag ook te koop bij molenaar motors. Zag 'm opeens op M plaats. Volgens mij is ie de duurste op het web :o
 
Ik moet mag weer een nieuwe leaseauto uitzoeken ....

Ik heb nu deze BMW 320 dA sedan

full


Misschien gaat het nu deze worden....een BMW 320 dA touring

full
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je deze ? https://link.marktplaats.nl/a1131750722

Had die van jou pas 34.500 km gelopen ?

Ja erg hé :$ Ik wilde op de bmw ook nog graag wat km zetten maar het weer werkte afgelopen maand niet echt mee B| En moet m'n vrouw ook tevreden houden en die wil niet achterop. M'n zoon wel vind het prachtig. Ben afgelopen jaren ook niet meer in jou buurt geweest. Word echt weer eens tijd om wat bochten te draaien in de eiffel. Maar dat zal volgend jaar worden.

Je moet is een bmw op 2 wielen proberen ;)
 
Laatst bewerkt:
Je moet is een bmw op 2 wielen proberen ;)

Nee dankjewel.....KAWASAKi is mijn merk en niets anders....sorry
Ik rijd al vanaf mijn eerste motor een kawasaki en dat was in 1988 :X
Fuck volgend jaar rijd ik 30 jaar Kawasaki *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan