Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind regen helemaal niet erg. Als het maar niet zo lafjes half nat/half droog is. Dan kun je helemaal niks. M'r pr in het nat is maar 10 seconden meer dan droog... (kan ook betekenen dat ik op een droge baan meer gas moet geven... _O- )
 
Bij mij scheelt t wat meer 1:54 vs 2:06.

Maar idd, die half bakke omstandigheden heb je weinig aan, al lijkt t daar wel op af te stevenen
 
Halfgas mag dat ook :+ Heb nog steeds een trauma met deze motor in de regen rijden.Sinds ik het achterwiel heel eventjes naast mij zag rijden in de GT })

Ben jij er ook bij ?

Ja, ik ben er ook bij.
Dan laat je het te lang in je hoofd zitten.
Concentreren op het volgende punt als je in de regen rijd.
Niet te lang blijven nadenken over wat de achterkant eventueel zou kunnen doen. :t
 
Top dag gehad! Mede dankzij de mannen van pitbox 7! Bedankt voor de gezelligheid! :t

Tis jammer van de sessie die we gemist hadden, had graag nog een 49'er gereden. :]
 
Top dag gehad! Mede dankzij de mannen van pitbox 7! Bedankt voor de gezelligheid! :t

Tis jammer van de sessie die we gemist hadden, had graag nog een 49'er gereden. :]


Insgelijks Pepijn de rijder met de gave RVS4 ging als een speer :] Jij en btb op de R1 stalen wel de show hoor :] Wat een machines en sound :9 :}
 
Ja! Pitbox 7 rules!! Was een topdag. En dan ook nog 2 seconden van m'n pr gereden met dank voor de tips van de snelle heren... :}
 
Op 1 regenbuitje na hadden we gisteren nagenoeg ( op 1 buitje na) een "kurkdroge" zonnige Racecracks dag .

:+ Jammer dat al diegene die er niet bij waren , deze mooie/prachtige dag gemist hebben.Het weer is gelukkig nooit te voorspellen. :P

Beste Racecracks en mederwerkers/instructeurs , bedankt voor alle prachtige 2017 race/circuit/instructie dagen en graag weer tot volgend jaar. :W
 
Laatst bewerkt:
Was mooi dagje. In de regensessie (2e) biiijna onder de 2:00. Toen gecrasht. Motor opnieuw opgebouwd ( gaskabel, rearset, uitlaat rechtgebogen:+ ) en nog constant 1:55ers kunnen rijden.

Laatste trackday nog even voor t eerst crashen.. mja shit happens.
 
Beste Racecracks en mederwerkers/instructeurs , bedankt voor alle prachtige 2017 race/circuit/instructie dagen en graag weer tot volgend jaar. :W

Sluit me hier volledig bij aan, was weer een top dag. Veel plezier gehad op en naast de baan en weer veel geleerd.

@rick smits: jij was ongeveer de enige op de natte baan, was wel mooi om te zien dat je rondetijden gestaag daalden. :t
 
Op 1 regenbuitje na hadden we gisteren nagenoeg ( op 1 buitje na) een "kurkdroge" zonnige Racecracks dag .

:+ Jammer dat al diegene die er niet bij waren , deze mooie/prachtige dag gemist hebben.Het weer is gelukkig nooit te voorspellen. :P

Beste Racecracks en mederwerkers/instructeurs , bedankt voor alle prachtige 2017 race/circuit/instructie dagen en graag weer tot volgend jaar. :W

Graag gedaan! :t
En tot volgend jaar. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan