vacuum benzine pomp, wie kan mij uitleg geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

juweeltje

Die hard MF'er
17 sep 2005
276
7
belgië
Iets totaal anders en heeft niet met mijn motor te maken.
ik heb een 5 pk briggs&stratton grasmachine , gewoon een simpel ding.
Ik zou deze willen gebruiken op rook te maken. Ik weet dat dit kan door diesel in de uitlaat te gaan spuiten

Maar om die diesel in te spuiten heb ik een pompje nodig. Het liefst een vacuum pomp omdat mijn grasmachine geen alternator heeft die spanning maakt.

als ik het goed begrepen heb is het principe van een vacuum benzine pomp zo dat de vacuum ervoor zorgt dat het pompje benzine pompt, logisch.
De vacuum buis wordt aangesloten aan het kleppendeksel.
In die er niet is (wat in mijn geval zo is met deze grasmachine) zou deze moeten aangesloten worden aan de uitgang net waar de peilstok start.

Heeft iemand een idee of dit kan lukken voordat ik een dergelijke vacuum motor bestel?
ik ben benieuwd naar de reacties....
 
Mijn Opa duwde een bierfles met de hals in de gang, onde de molshoop. Voor zijn gazon had hij een half kratje nodig, eerst leeg gemaakt. Werkt perfect, ze graven zich dood tegen de flessehals aan.
Helaas,
- geen technische oplossing waar je voor mag knutselen
- niet diervriendelijk
Maar
+ erg effectief
+ milieuvriendelijk
+++ reden om dat kratje leeg te maken

Suk6

John
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen kan de grasmaaier rook aanmaken dat gaat super goed. Alleen pomp ik nu de diesel op met een klein pompje op een batterij. Gaat natuurlijk ook al zou een vacuüm pomp wel het project afwerken.
Dus mocht iemand mij kunnen vertellen of je deze toch kan installeren bij zo'n type motor dan is dit leuk. Zo niet werkt het nu momenteel ook en is het stukken goedkoper dan die mauki die ze op de markt aanbieden..
 
Laatst bewerkt:
Sinds enkele dagen hebben mollen mijn gazon ook ontdekt. Ongelooflijk hoeveel grond zo'n dier weet te verplaatsen.

Geen idee hoe ze er gekomen zijn. Gravend niet, dat is onmogelijk. Blijkbaar verplaatsen ze zich ook bovengronds. Ik vermoed dat deze verjaagd was door heiwerkzaamheden bij de buren.

Anyway, ik ga denk ik een klemmetje zetten. Of zijn er ook valletjes waar ze levend in gevangen worden? Dan laat ik hem wel ergens los waar hij geen kwaad kan.
 
Ik heb eens een rat gevangen op dierendag, oei.

Wat ik vreemd vind is dat nog niemand met de tip is gekomen om hondenhaar in de gangen te proppen. Mollen ruiken dat van een afstand en maken dat ze weg komen, dus op naar de buren.

Maar, als je ze gaat vermoorden op de Auswitz manier heb je een voordeel: je blijft bezig want de engerlingen blijven lekker en de mollen blijven komen.

En je hebt geen idee hoe groot dat mollenleger is.

Succes met de slachting, maar er zijn intelligentere manieren om dit prachtige diertje weg te krijgen.
 
Ik heb eens een rat gevangen op dierendag, oei.

Wat ik vreemd vind is dat nog niemand met de tip is gekomen om hondenhaar in de gangen te proppen. Mollen ruiken dat van een afstand en maken dat ze weg komen, dus op naar de buren.

Maar, als je ze gaat vermoorden op de Auswitz manier heb je een voordeel: je blijft bezig want de engerlingen blijven lekker en de mollen blijven komen.

En je hebt geen idee hoe groot dat mollenleger is.

Succes met de slachting, maar er zijn intelligentere manieren om dit prachtige diertje weg te krijgen.

Niks getuigt van zoveel stijl als een Holocaust verwijzing... :N
 
Wij hebben en hond maar het is een chihuahua 😀 als ik al die woelmuis hollen een beetje moet vullen met hondenhaar dan gaat er niets meer overschieten van mijne hond....😀
Als die professionals die mauki gebruiken en zeggen dat het zeer efficiënt is,
zal het wel zo zijn he.

Maar bon we wijken weer af....

Ik heb eens een rat gevangen op dierendag, oei.

Wat ik vreemd vind is dat nog niemand met de tip is gekomen om hondenhaar in de gangen te proppen. Mollen ruiken dat van een afstand en maken dat ze weg komen, dus op naar de buren.

Maar, als je ze gaat vermoorden op de Auswitz manier heb je een voordeel: je blijft bezig want de engerlingen blijven lekker en de mollen blijven komen.

En je hebt geen idee hoe groot dat mollenleger is.

Succes met de slachting, maar er zijn intelligentere manieren om dit prachtige diertje weg te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan