Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Prachtplaat weer hej :t
Het zal met gewenning te maken hebben. Maar al zo vaak op Assen geweest en regelmatig op de Nurburgring en Spa. En toch heeft Cadwell qua circuit nog steeds de grootste indruk op me gemaakt. De omgeving, de mooie grasheuvels, maar vooral The Mountain. Een must-see voor elke raceliefhebber :Y

Ik heb alleen niet gezien of het nou toch werd uitgezonden op Eurosport.
Ik zou het graag willen terug kijken.
 
Connor Cummings...
full
 
Jammer alleen dat het nergens wordt uitgezonden B|
volgens de gids/tv-schema's zend Eurosport 2 wat uit, allen moet je die zender dan wel hebben en gokken wanneer het nu echt is..

Eurosport 2
Volgens TV-gids in MSA : Zondag 1/10 Race 1 20.30, Race 2 21.15
Volgens TV-gids op Racesport.nl 2/10 Race 2 00.45

Sowieso zijn ze meest de dag erna ook wel op YouTube te vinden
 
Hopen dat het weer een beetje meewerkt. 8-) .. Heb alles al klaar staan en motor afgetankt.
 
Iedereen veel plezier morgen. Go Josh, Go Leon, Go Shakey! Dat de beste mogen winnen :]
 
Prachtig racedagje was het weer :Y En gelukkig een stuk minder koud dan vorig jaar. Het was bij vlagen gewoon lekker! En weinig ongelukken deze keer. Althans niet op het circuit.

Vanmorgen helaas 2 flinke ongevallen gebeurd op de A28. En bij 1 was zeker een motorrijder betrokken. Bij de andere lag er een auto op zijn dak. Ik kreeg het idee dat beide ongevallen te maken hadden met verkeerd in- en uitvoegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan