VFR 750 RC36II (1996) Ombouwproject! #Jongenmethettuinhuisje

.
full
 
En weer even met het zadel er op. Dit zijn de vorderingen tot nu toe! Mochten er meer dingen veranderen houd ik jullie zeker op de hoogte :W
full
 
Niet lullig bedoelt maar jou of Jerry, maar ik vind eigenlijk juist dat je de mooie lijn van je zitje (heb nl. dezelfde liggen zonder kap) kwijt bent door het subframe.
(En ook dat het zo een klein beetje teveel op de vfr fighter van Apex Andy op het vfr forum lijkt qua subframe -zijn subframe heeft imo hetzelfde effect, alhoewel hij een zit gebruikt van een triple geloof ik- maar dat terzijde.)
Wel mooi gemaakt, en beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk.

Je voorbeeldfoto met de Garmin als teller is van een Belg op hetzelfde forum geloof ik, je kan hem misschien via de pm vragen naar zijn signaallichten oplossing. Ik heb evt ook nog wel ergens een schema voor je denk ik, heb mijn Koso teller signaallichten afgelopen zomer aan moeten sluiten op mijn vfr trackfiets.
 
Laatst bewerkt:
hmm vind het m niet slecht staan. Had het zelf ook wat minder breed gemaakt maar goed je moet ook behoorlijk wat kwijt kunnen onder t zitje. Accu, ecu, brandstof pomp, aantal relais. Ik heb een hoop van de kabelboom achter het balhoofd liggen maar dat is ook niet helemaal ideaal hoor ;)

maar t ziet er wel nice uit, Gerard kan dat wel maken ;) + als het straks gespoten valt het ook minder op. Mits het subframe zwart word.
 
Klopt inderdaad. Van deze meneer heb ik het model subframe afgekeken. Maar voor de rest is de motor gelukkig niet hetzelfde. Ik moet nog even kijken hoe ik het met de elektra ga doen maar dat komt wel goed :) Zelf vind ik die kost tellers niet de mooiste. Ik vond de tomtom een ideale oplossing. Lifetime flitsers en alles. Ik heb een headset in mijn helm dus kan ook nog telefoneren als een klant belt. Ideaal.

Als jullie nog tips of ideeën hebben hoor ik dat ook graag!

Niet lullig bedoelt maar jou of Jerry, maar ik vind eigenlijk juist dat je de mooie lijn van je zitje (heb nl. dezelfde liggen zonder kap) kwijt bent door het subframe.
(En ook dat het zo een klein beetje teveel op de vfr fighter van Apex Andy op het vfr forum lijkt qua subframe -zijn subframe heeft imo hetzelfde effect, alhoewel hij een zit gebruikt van een triple geloof ik- maar dat terzijde.)
Wel mooi gemaakt, en beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk.

Je voorbeeldfoto met de Garmin als teller is van een Belg op hetzelfde forum geloof ik, je kan hem misschien via de pm vragen naar zijn signaallichten oplossing. Ik heb evt ook nog wel ergens een schema voor je denk ik, heb mijn Koso teller signaallichten afgelopen zomer aan moeten sluiten op mijn vfr trackfiets.
 
Zelf vind ik het echt een mooi formaat. Het moet niet een overdreven gepimpte fiets worden. Mijn doel is om hem zo te maken dat hij ook nieuw in de showroom had kunnen staan.

Het frame wordt inderdaad zwart gespoten of gecoat evenals de binnenbak. Die VFR heeft inderdaad een hele dikke draadboom die weggewerkt moet worden dus de ruimte is gelukkig niet overbodig haha.

hmm vind het m niet slecht staan. Had het zelf ook wat minder breed gemaakt maar goed je moet ook behoorlijk wat kwijt kunnen onder t zitje. Accu, ecu, brandstof pomp, aantal relais. Ik heb een hoop van de kabelboom achter het balhoofd liggen maar dat is ook niet helemaal ideaal hoor ;)

maar t ziet er wel nice uit, Gerard kan dat wel maken ;) + als het straks gespoten valt het ook minder op. Mits het subframe zwart word.
 
De bedoeling is om radiateurkappen te maken. Heir vallen de bobines dan onder. Ik hoop dat dit een beetje werkt. Anders moet ik even kijken waar dit weggewerkt kan worden. Maar dat zie ik dan wel.

goed bezig *O* hoe heb jij je bobines weggewerkt trouwens? of hoe ga je die wegwerken?
 
Zelf ben ik ook nog erg aan het twijfelen watvoor demper er op komt! Als jullie suggesties hebben hoor ik dat graag. De linkpijp moet toch gelast worden dus elke mooie vorm demper is welkom. Ik hoor graag jullie ideeën! Voorkeur gaat wel naar een E-keur uitlaat vanwege de POLIZEI in Deutchland.
 
Ik bedoelde niet de kosoteller ( niet de mooiste idd maar wel erg praktisch ) maar de signaallichten ledjes aansluiten, zijn in de kosoteller ook gewoon losse.
 
kom snel maar een x langs kan je zien hoe je het beste de bobines kan weg werken ;) evenals de kabelboom.

Mooie fiets geworden zo! vind de rad. kapjes ook nice staan!
 
Goed om alle leuke reacties terug te lezen! Zelf heb ik hem afgelopen zondag opgehaald en heb meteen even mooie plaatjes voor jullie gemaakt
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan